Van mij mogen er drie tegelijk uit deze week (In willekeurige volgorde) Dennis, Marc en Wouter.
Dennis vind ik een heel geniepig meelopertje die heel berekenend met het spel bezig is en daardoor alles dat ook maar enigszins controversieel zou kunnen zijn uit de weg gaat.
Marc is een wandelende tranquilizer met zijn holistische tjakka-gelul. Zou alleen nog leuk kunnen worden als bv Arthur een keer met een dronken kop, of Mustapha, zegt dat hij zijn plastic muil dicht moet houden als hij aan het woord is.
En Wouter.... Tja, Wouter.... Euh, Wouter.....
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 22-10-2002 17:03]
quote:*mee eens is*
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:02 schreef APK het volgende:
Van mij mogen er drie tegelijk uit deze week (In willekeurige volgorde) Dennis, Marc en Wouter.
Dennis vind ik een heel geniepig meelopertje die heel berekenend met het spel bezig is en daardoor alles dat ook maar enigszins controversieel zou kunnen zijn uit de weg gaat.
Marc is een wandelende tranquilizer met zijn holistische tjakka-gelul. Zou alleen nog leuk kunnen worden als bv Arthur een keer met een dronken kop, of Mustapha, zegt dat hij zijn plastic muil dicht moet houden als hij aan het woord is.
En Wouter.... Tja, Wouter.... Euh, Wouter.....
Poll Week 8: Wie moet blijven?
Mustapha (153) 45%
Martijn (55) 16%
Arthur (30) 9%
Stefan (29) 8%
Laurens (23) 6%
Wouter (16) 4%
Dennis (15) 4%
Marc (12) 3%
Number of votes: 333.
quote:Ik stem Wouter eruit [sub]niet dat dat er iets toe doet ofzo[/sub]
Op donderdag 17 oktober 2002 22:09 schreef danosa het volgende:
Blijven: MustaphaIk stem nog niet op wie er weg moet, daar kom ik later in de week op terug. Eerst de twee heren aanschouwen.
Laurens, Dennis, Marc, Wouter. Niet perse in die volgorde, als het maar 1 van hun is. Het leukste zou zijn als Laurens eruit ging... die verwacht het namelijk helemaal niet!!!
quote:Waarom
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:26 schreef weyden het volgende:
Eruit 1.Martijn Als die zijn mond opentrekt wordt ik ter plekke onpasselijk..
quote:ok srry
Op woensdag 23 oktober 2002 20:39 schreef Corleone het volgende:
--Edit: niet flamen ajb--
-- Edit: excuses aanvaard, maar toch heb ik deze uitleg ook verwijderd. Als je een probleem hebt met een reply van de betreffende user, kun je beter inhoudelijk commentaar leveren dan het zo te formuleren--
mustafa blijven
laurens weg
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 23-10-2002 21:58]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |