Eigenlijk moet je dan gewoon geen enkele Sony game kopen aangezien die meestal toch wel op PS+ verschijnen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor de Vita en PS3 wel ja, volgens mij hebben ze nooit verkondigd dat ze dit voor de PS4 ook aanhouden, maar waarschijnlijk wel.
Dan wordt het dus toch gewoon Killzone
Zoiets inderdaad. En dan nog komen er ook games van andere uitgevers voorbij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan gewoon geen enkele Sony game kopen aangezien die meestal toch wel op PS+ verschijnen?
Van die psvita,wiiu en ps4 had je ook 2 maanden huur kunnen betalen, was je van dat gezeik van je ouders af geweest.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ja precies. Ik ben 20 en ik mag niet zelf weten waar ik mijn zelf verdiende geld aan uitgeef. Absurd ja.
Maar ik heb ook stiekem een wiiU gekocht ( die binnen gekomen was via pakketpost dus warenz e ook niet blij mee ) en de psvita heb ik hier ook liggen sinds januari, dat weten ze niet ( terwijl ik hem al vaak heb gebruikt terwijl ik met hun was.
ze willen ook dat ik zo snel mogelijk uit huis ga omdat ik me zo distaniseer van ze, al jaren omdat ze zo dom doen.. maar ik verdien niet genoeg om ergens fatsoenlijk te wonen. en sowieso heb ik een aparte spaarrekening die ik voor een huis wil bewaren.
dus wou de ps4 van vakantiegeld halen.![]()
...of Injustice ofzo. Ach, we zien het wel. Zoals ik al aangaf, deze maand vond ik de games al prima, en dat zal alleen maar beter worden neem ik aan, ook nu Microsoft aanhaakt met een soortgelijk systeem.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor de Vita en PS3 wel ja, volgens mij hebben ze nooit verkondigd dat ze dit voor de PS4 ook aanhouden, maar waarschijnlijk wel.
Dan wordt het dus toch gewoon Killzone
Ai aiquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik. Als je hierop antwoord doe ik mijn ps4 aan.
En na die twee maanden eventueel bij het Leger des Heils aankloppen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:47 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Van die psvita,wiiu en ps4 had je ook 2 maanden huur kunnen betalen, was je van dat gezeik van je ouders af geweest.
Niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:00 schreef Santello het volgende:
T
[..]
Tegen wie heb ik dan 5-0 gespeeld? Was jij toch?
Door Mong Kong lopen in next genquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:21 schreef Yi-Long het volgende:
Zullen we nog iets zien/horen over Sleeping Dogs 2!?
Hong Kong, of Mong Kok!?quote:
hahaha Mong Kokquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:50 schreef Yi-Long het volgende:
Deel 1 viel erg tegen, vooral doordat het alleen maar HK Island was, en nog niet eens echt waarheidsgetrouw ook ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |