Ga naar een KPN winkel en kijk wat zij voor je kunnen doen. Wie weet hebben ze gelijk een betere oplossing voor je.quote:
Dan heb je 4G waarschijnlijk (standaard in nieuwe abbo's) maken daar gebruik van. APN-instellingen moeten veranderd worden of gereset worden. Welke versie van iOS heb je erop staan?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Ga anders wel naar de winkel ! Ik heb pas een simonly abbo afgesloten ik betaal voor internet, bellen, sms ¤25.93 per maand. Zou daar dan aan liggen ! Eerst betaalde ik ¤36.00 in de maand.
Heb je een nieuwe simkaart gehad? Zo ja, heb je deze wel geactiveerd?quote:
Maar ze kan niet eens bellen, ook met foutieve APN-instellingen moet je kunnen bellen. Daarnaast hoeven je APN-instellingen niet veranderd te worden voor 4G.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan heb je 4G waarschijnlijk, nieuwe abbo's maken daar gebruik van. APN-instellingen moeten veranderd worden of gereset worden. Welke versie van iOS heb je erop staan?
Jawel KPN zakelijk op het bedrijf. APN aanpassen en telefoon rebooten. 4S heeft niet eens 4G ondersteuning, alleen het abbotype is er wel afhankelijk van. En natuurlijk wel handig als het juiste simkaartnummer bij ze geregistreerd is.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe simkaart gehad? Zo ja, heb je deze wel geactiveerd?
[..]
Maar ze kan niet eens bellen, ook met foutieve APN-instellingen moet je kunnen bellen. Daarnaast hoeven je APN-instellingen niet veranderd te worden voor 4G.
Nu zeg je iets totaal anders. Voor zakelijke abo's heb je inderdaad andere APN-gegevens nodig dan voor consumenten abo's, maar dat heeft niks te maken met wel of niet ondersteunen van 4G.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jawel KPN zakelijk op het bedrijf. APN aanpassen en telefoon rebooten. 4S heeft niet eens 4G ondersteuning, alleen het abbotype is er wel afhankelijk van. En natuurlijk wel handig als het juiste simkaartnummer bij ze geregistreerd is.
Die 2 APN-instellingen zijn zowel voor consumenten als zakelijk abbo's hetzelfde. Dat de iPhone 4S 4G niet ondersteund maakt bij KPN niet uit. Tenzij je een heel groot bedrijf hebt met tig werknemers waarbij je een eigen APN kan afdwingen. MKB zit gewoon op dezelfde netwerk-instellingen.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nu zeg je iets totaal anders. Voor zakelijke abo's heb je inderdaad andere APN-gegevens nodig dan voor consumenten abo's, maar dat heeft niks te maken met wel of niet ondersteunen van 4G.
APN veranderen van portalmmm.nl naar kpn4g.nl/KPN4G.nl (afhankelijk dus van het abonnementstype) en telefoon herstarten. Mocht dat niet helpen bij een KPN-winkel even controleren welk simkaartnummer gekoppeld is aan je telefoonnummer, want dat was bij sommige collega's ook weleens de oorzaak. Oja, als je de melding krijgt om Carrier-settings te updaten, moet je dat ook doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Ga anders wel naar de winkel ! Ik heb pas een simonly abbo afgesloten ik betaal voor internet, bellen, sms ¤25.93 per maand. Zou daar dan aan liggen ! Eerst betaalde ik ¤36.00 in de maand.
ik heb geen 4G en ik kan wel bellen maar sms'en sturen doet ie niet omdat ik geen service hebt. IPhone4S ondersteunt geen 4G. Nee hoor geen nieuwe simkaartquote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef TC03 het volgende:
Heb je een nieuwe simkaart gehad? Zo ja, heb je deze wel geactiveerd?
Maar ze kan niet eens bellen, ook met foutieve APN-instellingen moet je kunnen bellen. Daarnaast hoeven je APN-instellingen niet veranderd te worden voor 4G.
7.1.1quote:Op maandag 23 juni 2014 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan heb je 4G waarschijnlijk (standaard in nieuwe abbo's) maken daar gebruik van. APN-instellingen moeten veranderd worden of gereset worden. Welke versie van iOS heb je erop staan?
Bron?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:32 schreef Zaibatsu01 het volgende:
iOS 7.1.1 jailbreak is uit voor alle apparaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |