Klopt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Thanx, al heb ik de ondertitels niet nodig. Is toch gewoon engels die film?
GoT aflevering 6 afkijken en dan is de download wel al een tijdje klaarquote:
Dat zal dan met iemand anders zijn, ik ben er nietquote:
Mooi gedichtjequote:Op donderdag 5 juni 2014 16:16 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Elke foto op fok lijkt op mijn vriendin,
want mijn vriendin is een plaatje.
Hebben jullie een open relatie?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zal dan met iemand anders zijn, ik ben er niet
Nee, Margeay "kan mijn mond nog schever" Tyrellquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:09 schreef hornage het volgende:
[..]
Margeary "is mijn decollete wel diep genoeg?" Tyrell
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:02 schreef Waaghals het volgende:
overigens is de laatste scene best gruwelijk van ep 8
Jawis, dit wurdet een noflyk wiekein om us lekker te silen nou!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:13 schreef Lemans24 het volgende:
Goedemorgen, wat een dag!
Blauw, blauwer, blauwst
noflyk?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:22 schreef hornage het volgende:
Jawis, dit wurdet een noflyk wiekein om us lekker te silen nou!
Dat vervolg kwam er uiteindelijk wel, dus ben ik benieuwd of dat ook daadwerkelijk gebeurd is.quote:
reageren als een baas.quote:
Wat kijk jij dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:41 schreef wyccie het volgende:
Oh, Orange is the New Black. Zag er iets over in de Metro van vanochtend.
Te nieuw voor mij.
Ik heb bijna geen series. The 4400, Twin Peaks, Kingdom Hospital, Sherlock Holmes, Tales of the Unexpected, Hercules Poirot.quote:
Is dat wat? Ik heb altijd meer Columbo gekekenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen series. The 4400, Twin Peaks, Kingdom Hospital, Sherlock Holmes, Tales of the Unexpected, Hercules Poirot.
Te druk?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:34 schreef DragonFodder het volgende:
Mijn nichtje logeert hier. Pfff, ik ben niet gemaakt voor het vaderschap, hoe leuk het ook was vandaag
3quote:
Dat, en ze heeft een hele levendige fantasie. We hebben de hele tuin afgespeurd naar krokodillen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha. Leuke leeftijd is dat wel, dan zijn ze vaak zo spraakzaam en hebben ze een eigen willetje. Al vind ik alle leeftijden leuk
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat, en ze heeft een hele levendige fantasie. We hebben de hele tuin afgespeurd naar krokodillen.
Mijn anti krokodillenzout heeft gewerkt blijkbaar, want geen beest te bespeuren.quote:
Een medisch ietsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gentse neuzen?
[ afbeelding ]
Wat wil je weten?
Ik hou wel van pizzaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:17 schreef picodealion het volgende:
Njosben jij een soort van ninja turtle?
Welke turtle zou jij zijn Pico?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:17 schreef picodealion het volgende:
Njosben jij een soort van ninja turtle?
Ik vind ze het leukst als ze volwassen zijn en voor zichzelf kunnen zorgenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha. Leuke leeftijd is dat wel, dan zijn ze vaak zo spraakzaam en hebben ze een eigen willetje. Al vind ik alle leeftijden leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |