Goeeiemiddag allemaal hier weer je favorieten indoboykie op je beeldschermpie !!!!
Daar zit ik dan.. toen mijn zussie de deur uit ging naar school en me ma naar der werk om 8:30 pleurde ze die deur zo ebola hard dicht en sinds dien ben ik eigenlijk wakker.
24 jaar.. wajonger nog thuis wonend, dag in dag uit op je reet en het enige wat ik heb is mijn ov chipkaart als ik me echt de golera verveel zit ik soms de hele dag in de metro richting de akkers en weer terug
Maar gloeiende toeters thuis zitten is niet mijn grootste klacht wel dat ik steeds seksueler gefrustreerd raak
Mijn zusje is nog heel jong (onder de 17)
En me moeder werk op een advocaten kantoor op de Zuid as dat leg dus helemaal in Amsterdam en vaak is ze pas om 8 uur thuis, men zus maakt dan vaak het eten voor me klaar maar soms neemt ze ook een scharrel mee naar huis terwijl ik gewoon thuis ben....
Laatst had ik dus m'n kijk tegoed op kim holland opgemaakt en na de daad wou ik met mijn broek op me enkels naar de wc lopen om m'n snikkel schoon te vegen, toen ik me kamer deur open deed stond er opeens een licht getint geval vlak bij m'n deur ik schrok me de 3 dubbele tyfes, dacht een inbreker maar was dus een scharrel van me zus. (niet discriminerend bedoeld ben zelf ook licht getint namelijk) .
En dan als ze bezig waren een x moest ik eens de massage olie aangeven die in me ma der slaapkamer staat en toen ik de zolder opging rook ik gewoon een sex / damp / geur daar boven.
En hoor steeds harde stoten en gekreun van me kleine zusje dat maakt me agressief op die gozer en maakt me ook wanhopig
Want ik ben net zo knap als me zussie (zwart haar licht bruin 2 diamand oorbelletjes team vieze pet swagkleding 010 is a just a code kleding en alles... maar door mijn autisme stoot ik weer de wijfies af terwijl me uiterlijk ze juist aan hoort te trekken..
Enige onbetaalde seksuele getinte bezigheden die ik heb is in de hollywood waar ik op een podiumpje tussen de marokkanen sta wanhopig te wachten tot er een wijfie op het podium komt en dan een zo marokkaan lief aan kijken dat ik der als eerste mag schuren (wat vaak ook wel mag, soms krijg ik zelfs een boks van zo'n jongen van ''goed bezig goossie''
Verder 2 x per maand naar een prostituee wat half mijn wajong kost.. terwijl me zussie elke dag kan neuken uren lang en dat is helemaal gratis.. en datt al op zo'n golera jonge leeftijd al..
De frustratie word steeds groter en de jaloersie ook,
soms ga ik luisteren voor haar trap hoe het gebeurd of zet deze muziek aan
Das de azan, en die zet ik zo hard aan dat ze boos naar beneden kom hahaha
En dan zeg ik ja ik ga de sharia hier binnen uitvoeren en volgens de sharia mag jij geen seks hebben
Maar kan het niet tegen houden dat weet ik zelf ook wel
klacht zo seksueel gefrustreerd raken dat ik zelf ook steeds een klap op m'n zusjes kont geef van gekkigheid en elke dag thuis zitten zonder seks terwijl zij hier elke dag sekst maakt dit swag goossie helemaal gek
Verwachte reacties Djakkaa goosie weer een ebola terecht klachtje