quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Shakespeare draait zich om in z'n graf.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn schoenen zijn gejat maar ik ga nog niet naar buiten want er is nog wel wat.
Poetisch meesterwerk
Hij heeft z'n fokstok in daluna verstoptquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino geef de fokstok eens terug
grgr
en daar ging mn goedemorgen drinkontbijtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij heeft z'n fokstok in daluna verstopt
Voorspelbare grapquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De teksten van Blof zijn als een omgevallen woordenboek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:29 schreef 3rdRock het volgende:
echt, Holiday in Spain....ik snap geen reet van die flauwekul die Paskal uitkraamt.
Heerlijkquote:
ik vind Paskal een VanDalevandaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De teksten van Blof zijn als een omgevallen woordenboek.
Je zei cunt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shania Twain met haar 'cuntrie'
Dit nummer is wel
Nee niet echt, dit heeft namelijk weinig met country te makenquote:
Zoals Hank Williams III ooit zong:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shania Twain met haar 'cuntrie'
Dit nummer is wel
Je ziu haar vast wel een keer willen aanduwen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee niet echt, dit heeft namelijk weinig met country te maken
Da's een ander verhaalquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je ziu haar vast wel een keer willen aanduwen.
Ben je kapper?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:50 schreef 3rdRock het volgende:
shania twain... ik zou haar doen. en ze heeft ook leuke liedjes.
quote:
nee, ik speel zelden mijn tegenstanders uit volgens de Wiel Coerver-methode.quote:
ik vind de Pet Shop Boys meer iets voor een dierenspeciaalzaak.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de Village People en de Pet Shop Boys muziek voor bij de kapper.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind de Pet Shop Boys meer iets voor een dierenspeciaalzaak.
of een hoedenwinkel natuurlijk....
welk nummer ging het dan om?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:18 schreef alors het volgende:
[..]
Vanaf nu kan ik jou niet meer serieus nemen.
Ik dacht The Invisible Man van Queen. Maar ik zie dat Trikkervinger ook gedraaid is. Ik heb dat hele nummer verdrongenquote:
Verdomme echt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Invisible Man
titel zegt me ook weinig
ow, die kan ik wel. maar ik wil nog best serieus nemen hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Invisible Man
titel zegt me ook weinig
Alors m'n Lansquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
ga alors maar serieus nemen ofzo, rock
Uit Glee of zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:28 schreef alors het volgende:
Prima nummertje ja, alleen ik heb het idee dat er wel beter versies zijn.
Verkeerd op een stokbroodje gaan zitten?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe single van John Mayer. Godverdomme.
RHCP. Godverdomme.
Op een Bartje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Verkeerd op een stokbroodje gaan zitten?
goedemorgen popjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis checkt de tijd
Goedemorgen liefjes
vroegere klasgenoot van me kende dat meisje.quote:
goedemorgen popjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:50 schreef alors het volgende:
Ik eet aardbeiJe spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
SC had laatst zo'n wilde nacht, hij had een breaking bed.quote:
Jezus hè. Kutgrapquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
SC had laatst zo'n wilde nacht, hij had een breaking bed.
quote:
Nee, dan moet 3FM weer ál die moeite doen om 'm in het systeem te zetten. Gewoon de oude kapot draaien. Wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het niet tijd voor een nieuwe single van Lorde?
Zal ik me aanbieden?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het niet tijd voor een nieuwe single voor Lorde?
Stem al maanden voor deze:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het niet tijd voor een nieuwe single van Lorde?
METOHL!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen draait ie vast St. Anger of Fuel
Is dit niet gewoon de nieuwe single?quote:
Sara Bareilles doet me denken aan mn exquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En een nieuwe van Sara Bareilles wordt na een aantal jaar ook wel gewaardeerd.
Die wordt al minstens een maand gedraaid, maar begint ook al te vervelenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon de nieuwe single?
Ik ben fan van Saraquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sara Bareilles doet me denken aan mn ex
Niet zozeer uiterlijk, maar als ze ging bitchen gooide ze er altijd wel iets van Sara in
dat i'm not gonna write you a lovesong vind ik wel mooi. verder ken ik niks van haarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En een nieuwe van Sara Bareilles wordt na een aantal jaar ook wel gewaardeerd.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat i'm not gonna write you a lovesong vind ik wel mooi. verder ken ik niks van haar
ik zal eens een cd van haar "kopen"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
niet haar beste werk, maar wel fijne boodschap en gewoon een simpel popliedje. Goed genoeg voor 3FM.
Zij had ook nog King of Anything ergens in 2011 ofzo. Ook wel veel gedraaid, maar heeft het niet geschopt tot "NPO Radio 3-classic" zoals Love Song.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat i'm not gonna write you a lovesong vind ik wel mooi. verder ken ik niks van haar
owja, dat zegt me ook nog wel iets jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zij had ook nog King of Anything ergens in 2011 ofzo. Ook wel veel gedraaid, maar heeft het niet geschopt tot "NPO Radio 3-classic" zoals Love Song.
SC zat in vergaderingquote:
zondag tijdens Timur werd Sterrenstof nog gedraaid. die vind ik ook veel leukerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:45 schreef Zaktabak het volgende:
Waarom altijd Watskeburt pakken als er een De Jeugd-actie is?______!!!!
Hahaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja buiten Love Song ken ik alles door haar dus
Amen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
HahaIk had al lang een trein gekopt, als ik iets kut vind is zij het wel,
ik vind bareilles ook minder vervelend dan jouw exquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bareilles minder vervelend dan mijn ex.
hee, waar is je fluitje?quote:
Het was een gagball.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was een gagball.
Ik vond het wel weer even mooi geweest met die puberale flauwekul
Nog steeds je ondertitel...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was een gagball.
Ik vond het wel weer even mooi geweest met die puberale flauwekul
Ik dacht eerst dat mijn internetverbinding weer weggevallen was.quote:
Nou heb ik dorstquote:
Omdat Bastille gedraaid moet worden.quote:
Omdat het een zaadnummer isquote:
Missie geslaagdquote:
ze hebben roulerende noodbanden volgens mij.quote:
Nu ligt hij er af?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:45 schreef Sersjee het volgende:
*geeft de volumeknop een zwieper naar rechts*
geen shandyquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
in de categorie foute lunches eet ik vandaag 2 hamkaascroissant van de Appie, smerig zijn die eigenlijk, en ik drink er een halve liter Monster Ripper bij
mag niet drinken onder werktijd....heb wel een shandyfles gevuld met aanmaaklimonade voor het ideequote:
wij zopen 2 blikjes shandy in de pauze en dachten vervolgens aangeschoten in de klas te zittenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag niet drinken onder werktijd....heb wel een shandyfles gevuld met aanmaaklimonade voor het idee
LB2 Duh.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:14 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
I Surrender - Saybia
4x4 - Miley Cyrus
Lunchbox 2
Pamela - Toto
Old Pine - Ben Howard
LB1.
Duh.
hahaha, briljantquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wij zopen 2 blikjes shandy in de pauze en dachten vervolgens aangeschoten in de klas te zitten![]()
ah the good old days
Eensquote:
tja, als Wizard of Oz fan moet je wel fan van Toto zijn...quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Aha, daar ben ik nog een te jonge God voor.
Geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik seniel aan het worden was.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Aha, daar ben ik nog een te jonge God voor.
easy from velsand, easyquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Toto is legendarisch.
Pino is het eens.
Maar nu mis je Paolo Nutini.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:45 schreef alors het volgende:
Eerst die kutjingles en dan Snikkelvlek. Ik weet weer waarom ik nooit luisterde.
Sommige mensen hebben een levenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar is Pino om zijn band te verdedigen?
Hij is de Fokstok aan het zoeken?quote:
Doe het nietquote:
Je date.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
waarom heb ik in vredesnaam Vlieg met me mee van Trijntje Oosterhous in mijn hoofd???
Sinds kort.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben fok!ers een leven?
Abeltjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
waarom heb ik in vredesnaam Vlieg met me mee van Trijntje Oosterhous in mijn hoofd???
i know, maar de vraag is....waarom???quote:
nopequote:
Vlieg met me meeeee over land over zeeee!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
bedanktquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vlieg met me meeeee over land over zeeee!
Dat is toch een ander nummer?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vlieg met me meeeee over land over zeeee!
Denk jij niet aan Paul de Leeuw? Vlieg met mee naar de regenboog is dat geloof ikquote:
I live to serve in dit soort gevallenquote:
het is het nummer dat ik in mijn hoofd heb....quote:
Oh, ik dacht dat je bedoeldequote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is het nummer dat ik in mijn hoofd heb....
ja, die is ook van Trijntje Oosterhuis jaquote:
te dom om te poepen die bamboevreterquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pindaplant snapt er echt he-le-maal niets van hè.
maar jhe bent nog wel mijn lievelingsbamboevreter hoorquote:
restecp!quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Toto is legendarisch.
Pino is het eens.
Jups. In de Algarve tussen Lagos en Portimao voor stage.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. In de Algarve tussen Lagos en Portimao voor stage.
Kloptquote:
He wat? ik mis ietsquote:
Muis en Totoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik woon in Lissabon, werk er ook. Ik DM Je wel even om niet te veel offtopic te doen
Piño vindt dit leukquote:
SC is de grootste veroorzaker van SC in alle topics....quote:
inb4 Pino: Jij ookquote:
3FM Hosseltopicquote:
Ik ben geen SC die gelijk alles doet op de eerste datequote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pssst. http://forum.fok.nl/topic/2112684
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Daar hebben we DM ook voor tochquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pssst. http://forum.fok.nl/topic/2112684
Nou ja zegquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben geen SC die gelijk alles doet op de eerste date
Welkom in het 3FM topic.quote:
Dit is een lijstje hoor, tsjongejonge.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Ik doe niet alles op de eerste date hoor:
- Ik ga niet anaal (maar dat zou ik überhaupt nooit willen doen)
- Ik ga niet baffen (wel beffen)
- Ik zeg niet dat ik van haar hou
- Ik maak geen selfies
en er schieten er vast meer naar boven
Ah, vandaar. Bedankt voor de info, maar je weet wel meteen even dat ik uit 69 kom? (Eigenlijk niet, maar dat denkt iedereen)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welkom in het 3FM topic.
Dingen die hier besproken worden alles behalve radio
Owja en we matchen graag mensen voordat ze elkaar uberhaupt ooit ontmoet hebben.
Is het in ABO net zo druk als in OO?quote:
Het Portugese levenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
7 uur gewerkt en nog geen lunchpauze (1 uur pauze) genomen. Ik neem hem denk ik om 15.25, tot 16.25, dan 5 minuten niks doen en naar huis![]()
Godverdomme.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja zeg
- Ik zeg niet dat ik van haar hou
- Ik maak geen selfies
Hey wow wacht even heyquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey ja kusjes en groetjes van Luna hey.
69 staat voor heel wat andersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Bedankt voor de info, maar je weet wel meteen even dat ik uit 69 kom? (Eigenlijk niet, maar dat denkt iedereen)
Jij bent toch in de 20 of zo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Bedankt voor de info, maar je weet wel meteen even dat ik uit 69 kom? (Eigenlijk niet, maar dat denkt iedereen)
Ja ik word niet graag vals beschuldigdquote:
Ik ben niet opzoekquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel moeilijkquote:
Onzin. Wil je het niet, doe je het niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik word niet graag vals beschuldigd
Zelfs seks op de 1e date is iets wat ik niet ambieer... dat het regelmatig is gebeurd kan ik ook niet helpen
Mss is een usernaam-update een mogelijkheidquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vaak word ik gezien als vieze oude vent uit 69
Toto95?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss is een usernaam-update een mogelijkheid
I may be easy but I'm not sleazy...quote:
Er zou een FOK! voor 12 jarigen moeten komenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toto is nog jonger dan Pienjow en ik, dus te jong voor Muisje
Dan moeten ze JNG weer open doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zou een FOK! voor 12 jarigen moeten komen
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja zeg
beste tekst in een liedje ooit. punt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |