Sam zal wel de pijp uitgaan denk ik zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:40 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hopelijk is Jon Snow er niet meer na volgende week.
Aan de ene kant hoop ik het van harte, aan de andere kant maken ze er dan sowieso weer zo'n scene van dat je je er toch slecht bij voelt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sam zal wel de pijp uitgaan denk ik zo.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan Sansa en Arya nu herenigd worden?
(antwoord kan mss beter in een spoiler)
Ze kunnen die wildlings toch makkelijk aan? Ze zitten daar met 102 man in een kasteel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:43 schreef Cikx het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik het van harte, aan de andere kant maken ze er dan sowieso weer zo'n scene van dat je je er toch slecht bij voelt.
Jon zal sowieso wel Ygritte tegenkomen.
Krijg je weer zo'n emotioneel momentje en natuurlijk "You know nothing Jon Snow"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:43 schreef Cikx het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik het van harte, aan de andere kant maken ze er dan sowieso weer zo'n scene van dat je je er toch slecht bij voelt.
Jon zal sowieso wel Ygritte tegenkomen.
Ergens op een schip meegaan als verstekeling en je bent er zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:43 schreef Bitterlemon het volgende:
Oh ja, die munt.
Moet ze alsnog wel naar Braavos, toch? Of in ieder geval een Braavosi vinden.
102 tegen 100.000 toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze kunnen die wildlings toch makkelijk aan? Ze zitten daar met 102 man in een kasteel.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze kunnen die wildlings toch makkelijk aan? Ze zitten daar met 102 man in een kasteel.
Heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je weer zo'n emotioneel momentje en natuurlijk "You know nothing Jon Snow"
Vind eigenlijk die Wall niet heel boeiend in de serie. Te weinig personages die me aanspreken.
Truste!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
102 tegen 100.000 toch?
Nieuwe spelshow voor Caroline Tensen.
Oke nu ga ik echt slapen, the night is dark and full of terrors.
Zou inderdaad kunnen (als ze Brienne en Podrick onderweg niet tegenkomt). Ik denk dat ze gewoon met the Hound meegaat. Als ze bij hem weg wilde, had ze al lang kunnen vluchten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ergens op een schip meegaan als verstekeling en je bent er zo.
Die 100.000 zitten ergens ver ten noorden van de Wall, toch? Die figuren in Mole's Town zijn niet met 100.000.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
102 tegen 100.000 toch?
Nieuwe spelshow voor Caroline Tensen.
Zie mijn andere post.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:47 schreef Cikx het volgende:
[..]100.000 wildlings was geen punt geweest, maar ze hebben ook nog reuzen dit keer.
Het zou volgens mij van 2 kanten worden aangevallen ofzo. Ik herinner me nog dat ze aan Mance vroegen hoe ze zouden weten wanneer ze moesten aanvallen. Toen zei die iets in de richting van you'll know, I'll light the biggest fire the North has ever seen. Dus denk dat ze echt met alles wat ze hebben Castle Black gaan innemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die 100.000 zitten ergens ver ten noorden van de Wall, toch? Die figuren in Mole's Town zijn niet met 100.000.
En trusten!
Zit zeker wat in ja. Als ze die tunnel dan inderdaad niet dichtgooien, zijn ze er geweest.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het zou volgens mij van 2 kanten worden aangevallen ofzo. Ik herinner me nog dat ze aan Mance vroegen hoe ze zouden weten wanneer ze moesten aanvallen. Toen zei die iets in de richting van you'll know, I'll light the biggest fire the North has ever seen. Dus denk dat ze echt met alles wat ze hebben Castle Black gaan innemen.
Kan in ieder geval niet wachten. Nog maar 2 afleveringen, met de aanval op Castle Black en het lot van Tyrion. Kan alleen nog maar beter worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zit zeker wat in ja. Als ze die tunnel dan inderdaad niet dichtgooien, zijn ze er geweest.
De Wall kunnen ze wel verdedigen.
inb4 the shitstormquote:Op dinsdag 3 juni 2014 03:15 schreef Isamaru het volgende:
Wanneer gaat die afbeelding met Ned Stark als 'boegbeeld' van GoT eens uit de OP?
Als dit al meerdere keren ter sprake is gekomen ben ik mij daar oprecht niet van bewust! Deze topics gaan echt te snel voor me, haha.quote:
lukt me nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
das heiligschennis...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 03:15 schreef Isamaru het volgende:
Wanneer gaat die afbeelding met Ned Stark als 'boegbeeld' van GoT eens uit de OP?
Ja hij komt binnenkort toch wel terug tot leven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 04:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Van mij mag Lord Stark blijven staan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |