Ik heb toen hier een paar screenshots geplaatst, wat een freaks. In een dag eraf gegooidquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
enigszins leuke mannen vinden op hot or not is bijna onmogelijkhet niveau
Dito.quote:
Godver, die had ik vanmiddag nodig. Was op zoek naar de slechtste openingszin ooitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik gebruik wel eens 'roses are re, violets are blue, i left out the d, because i want it from you'
Ik zou die nooit als openingszin gebruikenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver, die had ik vanmiddag nodig. Was op zoek naar de slechtste openingszin ooit.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
'hey ik zie dat je lege handen hebt' en dan zn hand op mn kont plaatsen
Tijd voor een echt man danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:12 schreef Sarasi het volgende:
Ik kan me er echt niet toe zetten vandaag, niveau ligt weer veel te laag op Tinder...
Die gast van een week geleden, die me direct verwijderd had, stuurde ook vandaag opeens een facebook berichtje. Stalker much?
Mijn voorlopige conclusie is dat Groningen geen echte mannen huisvest.quote:
Kan het filmpje niet zien, maar komt mijn Noordpool/IJsbreker er in voor? Zo nee dan ben ik gewoon origineelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:58 schreef UnicornFarts het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_openingszinnen.html
Roses are red, violets are blue.
We're having sex tonight because I'm stronger than you.
Zo fout maar ik moest wel lachen.
Hé!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn voorlopige conclusie is dat Groningen geen echte mannen huisvest.
Laat die mannen even en et nou gewoon die filter naar beneden.. trust me..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Groningenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja nee sorry. 1/3quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Laat die mannen even en et nou gewoon die filter naar beneden.. trust me..Je krijgt zo wel even DM.
Prima stad voor uitgaan, seks en je vermoeien op de Martini toren. Daarna heb je het ook wel weer gezien...quote:
En wat denk je dat de gemiddelde student uitvoert?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Prima stad voor uitgaan, seks en je vermoeien op de Martini toren. Daarna heb je het ook wel weer gezien...
Och ja, als je niet meer studeert he? Verder ook goede studies uiteraard.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En wat denk je dat de gemiddelde student uitvoert?Overigens is het prima winkelen hier, veel (kunst)gallerieën, veel toneel en muziek, natuur op fietsafstand... Wat hebben andere steden te bieden wat Groningen niet heeft?
Al moet ik zeggen dat ik niet van plan ben hier te blijven na mijn afstuderen hoor.
Kom naar Alkmaarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En wat denk je dat de gemiddelde student uitvoert?Overigens is het prima winkelen hier, veel (kunst)gallerieën, veel toneel en muziek, natuur op fietsafstand... Wat hebben andere steden te bieden wat Groningen niet heeft?
Al moet ik zeggen dat ik niet van plan ben hier te blijven na mijn afstuderen hoor.
Tja, het hangt er vanaf wat je zoekt. Ik vind Londen echt een geweldige stad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Och ja, als je niet meer studeert he? Verder ook goede studies uiteraard.
Ik vind het een leuke stad, Groningen maar jammer dat het zo'n eiland in al dat Groningse groen is...
Ik weet niet eens waar dat ligt.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dat ligt.Noord Holland?
Maar voorlopig kruip ik lekker weg in mijn Groningse bedje.Welterusten!
Topografie kennis van tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dat ligt.Noord Holland?
Maar voorlopig kruip ik lekker weg in mijn Groningse bedje.Welterusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |