Sup Fax. Nog matches de lastste tijd?quote:
Helemaal niet meer? Ook niet na uitloggen, verwijderen, telefoon herstarten, installeren? Waar loopt het vast dan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:36 schreef Stink-ui het volgende:
Nope krijg tinder niet meer aan de praat ..
met "normale" Facebook foto's doet alles het perfect. Na het aanpassen van foto's en extra toevoegen pakt de app geen nieuwe mensen op. Dus moet ik het doen met pauper foto's van mijn Facebook paginaquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Helemaal niet meer? Ook niet na uitloggen, verwijderen, telefoon herstarten, installeren? Waar loopt het vast dan?
Hm. Vaag. Tja of je verandert even je facebookfoto's en maakt dan Tinder aan. Of een Tinder facebookaccount met alleen de foto's die je op Tinder wil hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:46 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
met "normale" Facebook foto's doet alles het perfect. Na het aanpassen van foto's en extra toevoegen pakt de app geen nieuwe mensen op. Dus moet ik het doen met pauper foto's van mijn Facebook pagina
Maakt het wat uit als foto's in een album staan die niemand kan zien ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hm. Vaag. Tja of je verandert even je facebookfoto's en maakt dan Tinder aan. Of een Tinder facebookaccount met alleen de foto's die je op Tinder wil hebben.
Voor zover ik weet niet, nee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Maakt het wat uit als foto's in een album staan die niemand kan zien ?
Ik wacht anders ondertussen al minstens 3 weken op pics van iedereen, en heb ze nogsteeds niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed punt.. Wel mooi om er als vers vlees in te komen, je weet binnen een dag of 3 hoe iedereen eruit ziet.
Die van mij heb je gewoon hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wacht anders ondertussen al minstens 3 weken op pics van iedereen, en heb ze nogsteeds niet.
Wat doe ik fout
Nietquote:
Nietquote:
Jahee nu wel dan toch. Of doe ik iets kneuzerigs fout?quote:
Hint: Mijn username is niet Silkquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jahee nu wel dan toch. Of doe ik iets kneuzerigs fout?
Je hebt ze per ongeluk naar mij gestuurd. Not badquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jahee nu wel dan toch. Of doe ik iets kneuzerigs fout?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Je hebt ze per ongeluk naar mij gestuurd. Not bad
Van mij weet je hoe ik eruit zie, of moet ik nog een pic met (huidig) baardje sturen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wacht anders ondertussen al minstens 3 weken op pics van iedereen, en heb ze nogsteeds niet.
Wat doe ik fout
Ja, doe toch maarquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:27 schreef yats het volgende:
[..]
Van mij weet je hoe ik eruit zie, of moet ik nog een pic met (huidig) baardje sturen?
quote:
Komt goed, al word dat wel pas vanmiddag. Ik zit nu bij een klant een brief voor hem uit te werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |