Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Ik trek nu alles uit en ga slapenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:53 schreef Grielen het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij niet om wat je aan moet maar wat je uit moet trekken
Droom fijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef Grielen het volgende:
[..]
Droom fijnDank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
Niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:59 schreef Grielen het volgende:
[..]
Niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus? Dat had ik niet verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb genoeg matches, maar 1 gesprek.. die niet loopt
Want?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:00 schreef yats het volgende:
[..]
Serieus? Dat had ik niet verwacht eigenlijk.
Ik had je wel als iemand met een paar lopende conversaties tegelijk ingeschat. Al ligt dat misschien aan tinder als het bij jou zo traag is.quote:
Neejoh. Ik ben enkel op fok leukquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had je wel als iemand met een paar lopende conversaties tegelijk ingeschat. Al ligt dat misschien aan tinder als het bij jou zo traag is.
quote:
Ik ben ook leuker in het echtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]Dan ben je mijn tegenpool, ik ben enkel op fok niet leuk.
![]()
Hihihiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:09 schreef Cue_ het volgende:
Ja ik ook nietzo moeilijk is dat toch niet.
Gooi er dan 1 of andere smilie in. Speciaal daarvoor ontworpen. En dan niet denatuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Tip 1, van dergelijke posts word je niet leukerquote:Dating(site)-ervaringen #461.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 3 juni 2014 08:11 schreef yats het volgende:
Hihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |