Dat klinkt tof!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:30 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Openlucht bios, je kan stoeltje huren of je eigen ding meenemen en altijd wel een leuke film. Soms gewoon in de regen blijven zitten met je jas boven je hoofd. Je moet dat die film uitzien, fakking doorweekt...
Whehehe, altijd welkom! Rotterdam ken wel leuk zijn :pquote:
Whehehe, zou een leuke locatie zijn voor een meet :pquote:
picsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:55 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij is mn pa een beetje chaggie sinds ik een nieuwe tattoo heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:57 schreef Amarantha het volgende:
cool! Heb je nog meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Ja. Woordje love op mijn linkerpols en een heartagram op mijn rechteronderarm. In September wil ik op mijn rechteronderarm nog allemaal rozen enz laten zettenquote:
ik kan nooit kiezen en haal dAn veel te veelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Schepsnoep bij de Kruidvat enz vind ik altijd kadig, weinig keus en de zachte snoepjes zijn vaak kneiterhard
Bij de Kruidvat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik kan nooit kiezen en haal dAn veel te veel
een heartagram?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Woordje love op mijn linkerpols en een heartagram op mijn rechteronderarm. In September wil ik op mijn rechteronderarm nog allemaal rozen enz laten zetten
oh nee, etos of jamin ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij de Kruidvat?Ik betaal liever iets meer voor meer keus en snoep wat niet al dagen/weken in die bakken liggen
Nice! Maar echt, fakking nice! Het voelt ook veer-achtig ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
Dit is inderdaad best wel vet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn 2 veren?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:02 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Nice! Maar echt, fakking nice! Het voelt ook veer-achtig ofzo...
Ok, veren-achtigquote:
Ja hij is wel goed maar vriendelijk is hij niet, ga er ook niet meer heenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:06 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ok, veren-achtig![]()
Goede prikker dan!
Heuj! Even droog hoor, maar ben je een beetje een Futurama nerd?quote:
Kan je jouw dromen herinneren dan?quote:
De goede dromen welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:23 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Kan je jouw dromen herinneren dan?
vind vooral bender geniaalquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:19 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Heuj! Even droog hoor, maar ben je een beetje een Futurama nerd?
Want er was zo een episode dat Bender een bom had en die was afgesteld op het woord wat hij het meest zei (Ass). Dat werd ingeleid door zo een top tien lijstje zoals bij David Letterman. Ik heb serieus lopen zoeken maar vind veel random shit maar niet dat lijstje...
Stonede sjit...
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:34 schreef klawie het volgende:
[..]
Hoii ama je bent al in de zomerse stemming zie ik
Het is bij mij een beetje vaag, Ik weet wel dat ik droom op het moment dat ik droom... maar zodra ik wakker ben is die droom weer weg. Dan blijft alleen dat gevoel over van 'Whait, whuuuuuuuut?!?'.quote:
Dat herken ik wel ja, ik onthoud helaas ook niet veel dromenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:35 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Het is bij mij een beetje vaag, Ik weet wel dat ik droom op het moment dat ik droom... maar zodra ik wakker ben is die droom weer weg. Dan blijft alleen dat gevoel over van 'Whait, whuuuuuuuut?!?'.
Kiss my shiny metal ASS!!!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
vind vooral bender geniaalwat je beschrijft heb ik wel eens gezien geloof ik maar geen idee welke ep
Vind ik wel jammer ook want je hebt wel het gevoel van dat je een hele film hebt gezien... en dan nog maar het einde herinnerd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja, ik onthoud helaas ook niet veel dromen
Gaat er nog een afscheid meet komen voor stoners???quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vond het er gewoon schattig uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |