ik snap het niet helemaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:12 schreef Calipso het volgende:
[..]
http://materlakes.enschoo(...)by_J_D__Salinger.pdf
1e, a perfect day for bananafish
Ah dat lijkt me idd kutquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
zo irritant he, ik sta morgen bel reserve
Seymour is gebaseerd op de schrijver. Die heeft oorlog en concentratiekampen meegemaakt. Hij is de enige die dat kan snappen wat er toen gebeurd is. Bij kinderen kan hij alleen volledig zichzelf zijn. Sybil snapt hem, zit in zijn wereld, maar ze gaat toch terug naar de 'echte' wereld. Seymour kan dat niet.quote:
Ah, dat verduidelijkt het. Thanks!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef Calipso het volgende:
[..]
Seymour is gebaseerd op de schrijver. Die heeft oorlog en concentratiekampen meegemaakt. Hij is de enige die dat kan snappen wat er toen gebeurd is. Bij kinderen kan hij alleen volledig zichzelf zijn. Sybil snapt hem, zit in zijn wereld, maar ze gaat toch terug naar de 'echte' wereld. Seymour kan dat niet.
Kun je ze losstaand van elkaar lezen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef Calipso het volgende:
[..]
Ik lees nu 'Teddy', dat is het laatste verhaal
Ja!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je ze losstaand van elkaar lezen?
Mijn pa had een wodka fles als relatiegeschenk gekregen. 3x raden in wiens bezit dat is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hedde gij weer een fles wodka gekocht?
Zuiplapquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn pa had een wodka fles als relatiegeschenk gekregen. 3x raden in wiens bezit dat is.
#alcoholistenuitspraak2014quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh die fles raak ik niet aan nu hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |