Die had ik wel van jou verwacht, ouwe poepstamperquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wisten jullie dat ik stiekem...Nee een bigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Poemstampertjuhhquote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die had ik wel van jou verwacht, ouwe poepstamper
ja allangquote:
Ik stamp alleen Stijns kont. Geen poep.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die had ik wel van jou verwacht, ouwe poepstamper
Sorry, kan ik het ooit nog goedmakenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh mijn god, je hebt ons al die tijd voorgelogen
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wisten jullie dat ik stiekem...wist je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niemand dit boeit
maar dan stamp je ook z'n keutels weer terug toch?quote:
quote:
Nee, dat doet hij zelf.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
maar dan stamp je ook z'n keutels weer terug toch?
?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Logisch als je zo gekleineerd wordt door een van je beste vrienden.
Is het wel een stok? Als ik die plaatjes zo zie doet het me denken aan een kartonnen knutselwerkje.quote:
houtquote:Op maandag 2 juni 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het wel een stok? Als ik die plaatjes zo zie doet het me denken aan een kartonnen knutselwerkje.
met een slotquote:Op maandag 2 juni 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het wel een stok? Als ik die plaatjes zo zie doet het me denken aan een kartonnen knutselwerkje.
Tjacka heeft gezegd dat hij hem een autist vond irl en daar is hij via iemand achter gekomen of zoquote:
Maar maar, het communisme had zo z'n charmes, ook al werkte het voor geen meter en was het zo corrupt als de pestquote:Op maandag 2 juni 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik haat jou door dit topic weer
GC / Sovjet Unie/Communisme adoratie topique
"verstoppertje voor grote mensen"quote:Op maandag 2 juni 2014 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
met een slot
dat in de buurt wordt verstopt
Dat is knapquote:
Het had geen charmes.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar maar, het communisme had zo z'n charmes, ook al werkte het voor geen meter en was het zo corrupt als de pest
Maar het was iig tegen de VS, die dacht de baas over de wereld te kunnen spelen
En tjacka zegt dat? De ironie!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka heeft gezegd dat hij hem een autist vond irl en daar is hij via iemand achter gekomen of zo
Gozertjequote:Op maandag 2 juni 2014 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka heeft gezegd dat hij hem een autist vond irl en daar is hij via iemand achter gekomen of zo
Ik ben nog steeds pro VVD/D66 hoorquote:
Genoeg verhalen gehoord die het tegendeel bewijzen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo is hij ook een autist dan?
Tjacka lijkt me juist een baas om te meeten.
dm.fok.nlquote:Op maandag 2 juni 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
kunnen stijn en ik even privacy krijgen?
dankjulliewel
is goedquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie ben jij ?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:50 schreef Calipso het volgende:
[..]
Genoeg verhalen gehoord die het tegendeel bewijzen.
En dan flippen als dit internetspelletje misloopt. Dan heb je het leven niet begrepen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
met een slot
dat in de buurt wordt verstopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |