Waaromquote:
hey hey heyquote:Op maandag 2 juni 2014 22:39 schreef xcachet het volgende:
Hallo, hier is jullie aller favorietste user weer.
u boos broeder?quote:
crisis dit datquote:
ik een 1,5quote:
veel matige usersquote:
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
ik ben niet matig hequote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel matige users
alleen maar over fok!stok gepraat
is niks man
Ik ben geen matige userquote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel matige users
is niks man
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
HihiDe gekste! Oh wacht dat is BrabantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
HihiGa slapen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
goed, jouwe?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar hoe is het leven verder sof
IK TROLL NIET MEER DUS REAGEER ALSJEBLIEFT
Neenquote:
Laten we het over betere onderwerpen hebben danquote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel matige users
is niks man
wel de saaistequote:
oh ik schold een fokker voor autist uit tegen een andere fokkerquote:
nog fooien gegevenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
Ik kwam een foto tegen van een GRTD meet
[ afbeelding ]
Zullen we die Tjacka een ban aansmeren?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is wel erg vijandig allemaal vandaag.
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik schold een fokker voor autist uit tegen een andere fokker
ik verzon iets met dms en nu zijn ze allebei boos
grappig he
Niet toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is wel erg vijandig allemaal vandaag.
ik hou van je man als een broer.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik schold een fokker voor autist uit tegen een andere fokker
ik verzon iets met dms en nu zijn ze allebei boos
grappig he
Ok.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
Ik kwam een foto tegen van een GRTD meet
[ afbeelding ]
Doe normaal, tjacka is een heldquote:Op maandag 2 juni 2014 22:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zullen we die Tjacka een ban aansmeren?
ja erg fijn allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wisten jullie dat ik stiekem...Oh mijn god, je hebt ons al die tijd voorgelogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Wisten jullie dat ik stiekem...Ik wist het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wisten jullie dat ik stiekem...Wow, er gaat een nieuwe wereld voor me open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |