Ah damn, zat naar het verkeerde te kijken ..quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is ook wel cool. Die gasten op de motor hebben net iemand beroofd.
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
neuh viel mee. alleen een hele streep op der been van de verwarming.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wat een bitch,de fik erin ja.
![]()
was ze erg gewond?
Gefeliciteerd, u bent geslaagd voor Googlen en Knippen en Plakken.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef isax het volgende:
[..]
1idee (het/de; o en v; meervoud: ideeën) 1het beeld dat de geest zich van iets heeft gevormd: de marxistische idee
2idee (het; o; meervoud: ideeën) 1in de geest gevormde voorstelling; denkbeeld: hij houdt er rare ideeën op na; geen idee! ik weet het niet2mening3inval, plan
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is ook wel cool. Die gasten op de motor hebben net iemand beroofd.
komt niet van google schat.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent geslaagd voor Googlen en Knippen en Plakken.
tsss werkt helaas altijd zo met die trutjesquote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik werd geschorst voor 3 dagen en zij niet![]()
terwijl zij begon. ik had 10x gezegt als je niet op houd vlieg je.
ze hield niet op en toen vloog ze echt.
(ze zat mij in mijn gezicht te slaan)
I Love Bitchfightsquote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
maar ook met mijn bitchfight was ik laat![]()
op school was ik gewoon braaf
bitchfight was 5 jaar geleden pas![]()
mijn eerste en laatste hoop ik
ik toen ik 15 was, er lachten een paar wijven mij zus uit, die is verstandelijk gehandicapt.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
maar ook met mijn bitchfight was ik laat![]()
op school was ik gewoon braaf
bitchfight was 5 jaar geleden pas![]()
mijn eerste en laatste hoop ik
ja absoluut, ik haat mensen die onnodig links rijden grrrrquote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk wel even zo simpel dat als je rechts ingehaald kan worden je zelf ook al naar rechts had gekund......
Als men naar mij knippert of er rechts langs gaat ga ik igg wel even bij mezelf te rade... 9 van de 10 keer zat ik dan wel gewoon te slapen...
en zo hoor je die rotzooi op te ruimenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik toen ik 15 was, er lachten een paar wijven mij zus uit, die is verstandelijk gehandicapt.
ze zaten op een huisje, ik heb ze beide bij de enkels gepakt en er af gedonderd![]()
geen last meer van die teven gehad.
topquote:Op maandag 2 juni 2014 23:46 schreef isax het volgende:
[..]
neuh viel mee. alleen een hele streep op der been van de verwarming.
school was aan vervanging toe.
ze heeft het daarna wel nooit meer geflikt mij te pesten
groot gelijk had jequote:Op maandag 2 juni 2014 23:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik toen ik 15 was, er lachten een paar wijven mij zus uit, die is verstandelijk gehandicapt.
ze zaten op een huisje, ik heb ze beide bij de enkels gepakt en er af gedonderd![]()
geen last meer van die teven gehad.
en het mooie was, dat er heel veel mannen in de buurt waren en het allemaal gemist haddenquote:
ja en we hebben geen prins bernhart meer die het voor de mensen opneemt.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Nederland zou je natuurlijk opgepakt worden als je op zo'n manier rovers tackelt.
kijk dan zou ik misschien bier weer wel lustenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bacon bier gedronken. Het was, interessant.
[ afbeelding ]
Nope, Nu hebben we Koning Pils!!!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja en we hebben geen prins bernhart meer die het voor de mensen opneemt.
dat is wel heel exotischquote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ben ook meerdere malen in groepjes gesprongen waar ze er 1 aanvielenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Bully gets bullied.
Mijn Held!!!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jah ik was kwaad, mijn zus zat lekker te schommelen en te lachen, en ze lachte haar op zo'n gemene manier uitquote:
Er zit ook een Nederlands filmpje tussen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben ook meerdere malen in groepjes gesprongen waar ze er 1 aanvielen![]()
kan ik zo niet tegen een groepje tegen 1
ik word altijd vrolijk als gehandicapte mensen lol hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah ik was kwaad, mijn zus zat lekker te schommelen en te lachen, en ze lachte haar op zo'n gemene manier uit
Ik ben een bier "enthousiasteling"quote:
Dit +1000quote:Op maandag 2 juni 2014 23:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik word altijd vrolijk als gehandicapte mensen lol hebben.
maar misschien is er wel wat mis met mij!
Aangrijpend. Weet niet zo goed wat ik er van vind. Jeroen is wel lief maar ook een ettertje.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
En Jeroen Jeroen, als je durft...
http://www.hollanddoc.nl/(...)j/jeroen-jeroen.html
Wat echt tof smaakt is Schlenkerla Rauchbier, dat is gerookt bier en dat heeft een beetje een bacon / rookworst smaak.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
Mijn Held!!!Bier en Bacon in 1 Blik
![]()
![]()
Die gifjes naast de filmpjes leiden best wel af..quote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zit ook een Nederlands filmpje tussen.
idem aanpakkenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben ook meerdere malen in groepjes gesprongen waar ze er 1 aanvielen![]()
kan ik zo niet tegen een groepje tegen 1
nee die heb ik bijna gelijk uitgezet. goed van die jongen maar ik kan er niet goed tegenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zit ook een Nederlands filmpje tussen.
juist niet, dat is toch mooi juist. heb ik ook hoor als ik zie dat ze het naar hun zin hebbenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:55 schreef isax het volgende:
[..]
Ik ben voor bacon burgers !quote:
bier kan lekker zijn! bij mijn vaders dorp in de buurt hebben ze goed bierquote:Op maandag 2 juni 2014 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een bier "enthousiast"
Van bieren met bacon, tot bieren met beveranusklier als ingredient. Bier met Naga Jolokia pepers (lang de heetste pepers ter wereld geweest) als ingredient, gerookt bier, honingbier, bier met Kopi Loewak koffie er in, bier bitterder dan je smaakpalet aan kan.
beetje veel bloot op die site jaquote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die gifjes naast de filmpjes leiden best wel af..
nee dat hebben veel mensen, ze heeft een keer in zo'n karretje baan gezeten voor kinderen, ze had zon lol. Er waren mensen die haar in de gaten hielden mee lachten en terugzwaaiden, en hun eigen kroost vergatenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:55 schreef isax het volgende:
[..]
Oh man. Wat een hel. Hoe houden ze dat vol. Zo rustig. Telkens weer. Klaar, klaar, niet doen, niet doen, klaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aangrijpend. Weet niet zo goed wat ik er van vind. Jeroen is wel lief maar ook een ettertje.En grootse bewondering voor die moeder en Kevin.
Bedankt voor de link.
volwassenen bemoei ik me ook niet meer mee, maar groepen kinderen hou ik altijd in de gatenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
idem aanpakken![]()
nu minder, het is te link, dan heb je zelf een mes tussen de ribben
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee dat hebben veel mensen, ze heeft een keer in zo'n karretje baan gezeten voor kinderen, ze had zon lol. Er waren mensen die haar in de gaten hielden mee lachten en terugzwaaiden, en hun eigen kroost vergatendat was super leuk.
je hebt ook bier met banaan, ik ben gek op bananen dingen snoepjes bananenmelk en zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een bier "enthousiasteling"
Van bieren met bacon, tot bieren met beveranusklier als ingredient. Bier met Naga Jolokia pepers (lang de heetste pepers ter wereld geweest) als ingredient, gerookt bier, honingbier, bier met Kopi Loewak koffie er in, bier bitterder dan je smaakpalet aan kan.
.quote:
Scholen kunnen er natuurlijk wel meer aan doen maar onderling blijft het de law of the jungle, zo zijn kinderen nou eenmaal.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee die heb ik bijna gelijk uitgezet. goed van die jongen maar ik kan er niet goed tegen
er word nog steeds teveel gepest op scholen en net als 30 jaar geleden doen ze er nog steeds geen ruk aan op scholen
wat je als ouder ook probeert, de bully's worden altijd de handen boven het hoofd gehouden vaak ook doordat de ouders veel in en rond de school zijn en zich mengen in alles.
totaal niet tegen te vechten en daarom vind ik dat programma over pesten erg goed
ook al kijk ik het niet, word ik alleen maar heel boos van
juist is juist mooi om te zien hoe ze van kleine dingetjes kunnen genietenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee dat hebben veel mensen, ze heeft een keer in zo'n karretje baan gezeten voor kinderen, ze had zon lol. Er waren mensen die haar in de gaten hielden mee lachten en terugzwaaiden, en hun eigen kroost vergatendat was super leuk.
Nederland heeft echt een groot scala een leuke brouwerijen, Emelisse, Texels, La Trappe, De Pelgrim, Kompaan, Rooie Dop, Maallust, SNAB, De Molen, De Eem, 't IJ, De Prael, De Hemel, etcquote:Op maandag 2 juni 2014 23:59 schreef isax het volgende:
[..]
bier kan lekker zijn! bij mijn vaders dorp in de buurt hebben ze goed bier![]()
maar ik ben niet zo heel picky als het alcohol is.
laatst had mijn vader wat meegenomen van de familie
geen idee wat het was...rook naar boulion.
Bier is bier, banaan heurt in een milkshake puntquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
je hebt ook bier met banaan, ik ben gek op bananen dingen snoepjes bananenmelk en zo.
maar bananenbier heb ik nog niet aangedurfd.
dat kunnen ze ja maar doen ze niet altijd. vet frustrerendquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Scholen kunnen er natuurlijk wel meer aan doen maar onderling blijft het de law of the jungle, zo zijn kinderen nou eenmaal.
Ze?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
juist is juist mooi om te zien hoe ze van kleine dingetjes kunnen genieten
De AH, die heeft Grolsch meer heeft een mens niet nodigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nederland heeft echt een groot scala een leuke brouwerijen, Emelisse, Texels, La Trappe, De Pelgrim, Kompaan, Rooie Dop, Maallust, SNAB, De Molen, De Eem, 't IJ, De Prael, De Hemel, etc
Mongozo onder andere maakt dat. Het is wel geinig, maar het is net limonade. Enorm zoet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
je hebt ook bier met banaan, ik ben gek op bananen dingen snoepjes bananenmelk en zo.
maar bananenbier heb ik nog niet aangedurfd.
Op scholen is het ook lastig. Als de ouders niet meewerken heb je een probleem.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat kunnen ze ja maar doen ze niet altijd. vet frustrerend
en ja kinderen zijn gemeen tegen elkaar, volwassenen ook trouwens
Je stampt op mijn hartquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
De AH, die heeft Grolsch meer heeft een mens niet nodig
Klok.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Echt hoor, en dat op de vroege morgen ook. Je ziet ook dat die moeder er echt helemaal doorheen zit, maar ze blijft relaxt tegen hem doen. Ondertussen hopend dat de bus er al is. Dat continu fysiek pijn doen ook, volgens mij heeft hij heel erg moeite met prikkelbeheersing maar bedoelt hij het niet elke keer kut. Wel dat schoppen naar Kevin. Ik moest lachen om die puzzel, ik zou ook denken tyft op met je puzzel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh man. Wat een hel. Hoe houden ze dat vol. Zo rustig. Telkens weer. Klaar, klaar, niet doen, niet doen, klaar.
Zetmeelquote:
dat klopt en zei ik volgens mij ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Op scholen is het ook lastig. Als de ouders niet meewerken heb je een probleem.
lol behoorlijke etter.. wat vermoeiend zeg.. constant met die voet weer in het gezichtquote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aangrijpend. Weet niet zo goed wat ik er van vind. Jeroen is wel lief maar ook een ettertje.En grootse bewondering voor die moeder en Kevin.
Bedankt voor de link.
mijn vader is opgegroeit in tsjechie. daar hebben ze echt goed spulquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nederland heeft echt een groot scala een leuke brouwerijen, Emelisse, Texels, La Trappe, De Pelgrim, Kompaan, Rooie Dop, Maallust, SNAB, De Molen, De Eem, 't IJ, De Prael, De Hemel, etc
ja idd respect voor de moeder.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedankt voor de link.
De wereld is een persoonlijk perspectief , nooit zoals jij verwacht dat een ander het ziet. Uniek is iedereenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je stampt op mijn hartDe wereld is zoveel mooier dan alleen pils.
Kevin weer ondergoed van het hek vissen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol behoorlijke etter.. wat vermoeiend zeg.. constant met die voet weer in het gezichtEn hup alle kleren weer uit..
Niets tegen pils verder, maar damn, er is zoveel meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
De wereld is een persoonlijk perspectief , nooit zoals jij verwacht dat een ander het ziet. Uniek is iedereen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:09 schreef isax het volgende:
ik gooi water bij mijn virgin mojito.
live fast, die young.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volwassenen bemoei ik me ook niet meer mee, maar groepen kinderen hou ik altijd in de gaten
je ziet het ook al snel genoeg als het fout is en ze treiteren
Kanon van Grolsch, maaaaaruh 41% hebben!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets tegen pils verder, maar damn, er is zoveel meer.
Tactical Nuclear Penguin bier van 32% bijvoorbeeld
Sink the Bismarck van 41% is sterker, maar de TNP is lekkerder.
ze stopte te vroeg en had die griet verder af moeten makenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Bitchfight, Bullying gone wrong.![]()
![]()
![]()
Hoeveel klontjes is een schepjequote:
Achterhoekerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja, afschuwelijk mens was dat, die had wel een klapje extra verdiend.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ze stopte te vroeg en had die griet verder af moeten maken
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Bier is bier, banaan heurt in een milkshake punt
Ik hou van sterk bier, maar Kanon heeft mij nog nooit kunnen bekoren helaas.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Kanon van Grolsch, maaaaaruh 41% hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |