quote:Op maandag 2 juni 2014 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik probeer me nu in te beelden wat vrije-jazz autisme in zou houden
Whooo, Geilquote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat is wel een soort van fetish van me. Kletsnat, alles.
Geef straks even je review alstublieft. Twijfel of ik die terug zal kijken.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit met gemengde gevoelens die docu over een klassiek autist te kijken,
Schrijnend.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:34 schreef isax het volgende:
[..]
Geef straks even je review alstublieft. Twijfel of ik die terug zal kijken.
Nee hoor speelde alleen ff in op de discussie die daar over ging een keerquote:
Je enthousiasme is aandoenlijk. Nog steeds hoop?quote:
Oooooooooh!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee hoor speelde alleen ff in op de discussie die daar over ging een keer
je moeder, je zuster enz
Waar is het op?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef Baconbus het volgende:
Dankzij Liesje even de docu aangezet. Leuke gozer, ook hoe hij praat.
thnx... moeite waard/leerzaam?quote:
Is nog 20 minuten. En dat is iets wat je zelf in moet schatten.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
thnx... moeite waard/leerzaam?
ook als ik nu nog inschakel?
Interessant en triest.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
thnx... moeite waard/leerzaam?
ook als ik nu nog inschakel?
De regels van Matthijs. Erg treurig. Uiteindelijk kan hij er niet meer tegen en pleegt hij zelfmoord.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De regels van Matthijs. Erg treurig. Uiteindelijk kan hij er niet meer tegen en pleegt hij zelfmoord.
Hoop doet levenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je enthousiasme is aandoenlijk. Nog steeds hoop?
Ja echt he? Maar voor hem zelf ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Man man, wat gruwelijk vermoeiend voor die ouders.
Daar hoorde ik vanavond over, die ken ik niet dus moet ik hem nog zien.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De regels van Matthijs. Erg treurig. Uiteindelijk kan hij er niet meer tegen en pleegt hij zelfmoord.
Haha neequote:Op maandag 2 juni 2014 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoop doet levenKomt niks van terecht joh
Je had hem net moeten horen schelden in de auto.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:43 schreef Baconbus het volgende:
Die Kees heb je toch geen kind aan, die kan echt wel ergens terecht.
Oh echt, niet te stoppen?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had hem net moeten horen schelden in de auto.
trailertjequote:Op maandag 2 juni 2014 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja echt he? Maar voor hem zelf ook.
[..]
Daar hoorde ik vanavond over, die ken ik niet dus moet ik hem nog zien.
Straks even kijken.quote:
Dat is wel een mindere kant ja. Maar als je dat weet valt er denk ik prima mee om te gaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het kwam op mij over als oncontroleerbare boosheid.
Wel een gelukje dat hij intelligente, sterke, doortastende ouders heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het kwam op mij over als oncontroleerbare boosheid.
Het is de Billy en Ruud show. Ze slokken alle aandacht op.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:46 schreef Jian het volgende:
Half 10 ..... Het is gvd kwart voor en Ruud loop nog in de wei
slinger die streams toch eens uitquote:Op maandag 2 juni 2014 21:46 schreef Jian het volgende:
Respect voor die mensen.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel een gelukje dat hij intelligente, sterke, doortastende ouders heeft.
Ruimte voor hem en zijn treinen.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is wel een mindere kant ja. Maar als je dat weet valt er denk ik prima mee om te gaan.
Alleen moet er wel ergens plek zijn natuurlijk, dat is vaak een probleem.
Volgens mij heb jij ook een kudde koeien achter je aan.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:46 schreef Jian het volgende:
250.000 voor de grond. Waar is JonDeMizzle als je 'm nodig hebt.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ruimte voor hem en zijn treinen.
Zijn moeder kan wel goed met hem omgaan.
Meer Soury in de SC.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook een kudde koeien achter je aan.
Er is vast nog wel plek in Utopia.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
250.000 voor de grond. Waar is JonDeMizzle als je 'm nodig hebt.
En dan naar een stomme docu gaan zitten kijken over maar één autist, terwijl ik er daar zeker 10 op de bank heb, ben daar gek zeg.quote:
Ergens heb ik het idee dat die ouders dat makkelijk kunnen ophoesten.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
250.000 voor de grond. Waar is JonDeMizzle als je 'm nodig hebt.
Denk het ook. Oud geld.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat die ouders dat makkelijk kunnen ophoesten.
Maar het was 250 voor het huis, en 100 voor de grondquote:Op maandag 2 juni 2014 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat die ouders dat makkelijk kunnen ophoesten.
Dus iedereen in Utopia binnenkort een spuitje?quote:
We gaan sowieso terug naar 500 miljoen, of we nou willen of niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Vrijere regels voor euthanasie, ik ben voor.
Zeer zeker...quote:
Misschien kijk ik die straks wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
En Jeroen Jeroen, als je durft...
http://www.hollanddoc.nl/(...)j/jeroen-jeroen.html
Ik kijk nog steeds Utopia, nou ja kijken ahum ergerenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:57 schreef isax het volgende:
Jullie kijken allemaal interessante docus
En ik ben pas over een half uur thuis baaaah
Ik wil mee discussiëren!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds Utopia, nou ja kijken ahum ergeren
dus rustig aan hoor. de docu's zijn er dadelijk ook nog wel op internet
ooooh ja dan moet je nog ff wachten tot je thuis bentquote:
Ja. Ik ben gewoon voorstander van recht op zelfbeschikking.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zeer zeker...
Alleen heeft het voor acute situaties helaas geen zin....
Maar goed... Met een beetje geluk word dat in die situaties al goed op een andere manier opgelost...
Wel mijn ervaring iig.
Ik ook volmondig...quote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben gewoon voorstander van recht op zelfbeschikking.
Ja en voorschrijven is ook ingewikkeld.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik ook volmondig...
Maar het blijft een heel ingewikkeld punt natuurlijk... Je kunt moeilijk die pil van drion in de supermarkt leggen...
Precies....quote:Op maandag 2 juni 2014 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en voorschrijven is ook ingewikkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |