abonnement Unibet Coolblue
pi_141610194

quote:
L.E.G.O was a side project for Euronymous & Manheim of MAYHEM. For the first time ever made available for you all to see. This is approved by Manheim.
This tape is from "Follomesterskapet i Rock og Pop" in Ski Rådhusteater, Saturday the 22nd of march 1986. Ladies and Gentlemen, I hereby give you the legendary L.E.G.O. tape!
Euronymous was niet zo'n heel goeie drummer.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juni 2014 @ 11:12:45 #127
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141610305
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Euronymous was niet zo'n heel goeie drummer.
datteh is nogal een understatement als ik dat zo eens hoor
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141617230
Zijn er mensen gisteren naar Sepultura geweest in Alkmaar? was wel verrekte heet.

In januari wordt obituary verwacht in de victorie alkmaar. Onder voorbehoud.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_141617693
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
Zijn er mensen gisteren naar Sepultura geweest in Alkmaar? was wel verrekte heet.

In januari wordt obituary verwacht in de victorie alkmaar. Onder voorbehoud.
Mijn vrouw wel. Ik was helaas ziek.

Obituary? Met wie?
pi_141618351
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mijn vrouw wel. Ik was helaas ziek.

Obituary? Met wie?
Dat is balen.
Met wie obituary komt, weet ik nog niet. Het is nog niet officieel bevestigd.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_141618368
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:28 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dat is balen.
Met wie obituary komt, weet ik nog niet. Het is nog niet officieel bevestigd.
En ook weer eens wat black? Watain? Mayhem?
pi_141618504
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En ook weer eens wat black? Watain? Mayhem?
Dat durf ik niet te zeggen, helaas. Het ligt natuurlijk aan het aanbod, en specifieke eisen van de band. Als het nieuwe pand er is, kunnen er grotere band neer gezet worden. Maar dat nog 2 jaar ongeveer.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_141618688
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:33 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dat durf ik niet te zeggen, helaas. Het ligt natuurlijk aan het aanbod, en specifieke eisen van de band. Als het nieuwe pand er is, kunnen er grotere band neer gezet worden. Maar dat nog 2 jaar ongeveer.
Nou ja, Watain wordt inderdaad een beetje lastig in de huidige zaal met al dat vuur en zo...
pi_141618731
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja, Watain wordt inderdaad een beetje lastig in de huidige zaal met al dat vuur en zo...
Dat ook ;).
Heb het voorgesteld, meer black.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_141618805
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:41 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dat ook ;).
Heb het voorgesteld, meer black.
Mooi werk.

In ieder geval wel goed dat Sepultura uitverkocht was. Dikke kans dat al die mensen de Victorie nu wat makkelijker weten te vinden. En als Willemeen zo vaak metal kan programmeren, dan moet dat in Alkmaar ook kunnen. Amsterdam is vlakbij.

Daarnaast was het een beetje zielig om een band als Rotting Christ te zien spelen voor dat kleine groepje mensen.
pi_141619856
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mooi werk.

In ieder geval wel goed dat Sepultura uitverkocht was. Dikke kans dat al die mensen de Victorie nu wat makkelijker weten te vinden. En als Willemeen zo vaak metal kan programmeren, dan moet dat in Alkmaar ook kunnen. Amsterdam is vlakbij.

Daarnaast was het een beetje zielig om een band als Rotting Christ te zien spelen voor dat kleine groepje mensen.
Is idd zielig. Maar Sepultura is wel een flinke naam in de metall vergeleken met Rotting Christ, in ieder geval voor de meeste mensen.

Ik weet niet precies hoe de PR gast precies te werk gaat met het promoten van de specifiekere metalgenres.
Als je er niet echt in thuis bent, is het lastig denk ik.

Als ik weet wat er komt spelen, gooi ik het hier in de groep.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_141619981
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:19 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Is idd zielig. Maar Sepultura is wel een flinke naam in de metall vergeleken met Rotting Christ, in ieder geval voor de meeste mensen.
Zeker, maar 300 man had toch wel mogelijk moeten zijn.

quote:
Ik weet niet precies hoe de PR gast precies te werk gaat met het promoten van de specifiekere metalgenres.
Als je er niet echt in thuis bent, is het lastig denk ik.

Als ik weet wat er komt spelen, gooi ik het hier in de groep.
Tof!

Heb jij trouwens enig idee wat een band als Rotting Christ vraagt voor een optreden?
pi_141620274
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zeker, maar 300 man had toch wel mogelijk moeten zijn.

[..]

Tof!

Heb jij trouwens enig idee wat een band als Rotting Christ vraagt voor een optreden?
Niet zo paraat, rond de 3k ongeveer.
Ligt ook wat er met de boeker afgesproken is. Soms is het een gereduceerd tarief, en dan deelt de band samen met het podium de opbrengsten van de kaartverkoop. Of alles van de kaartverkoop gaat naar de band, en dan heeft het podium een korting en de bier opbrengst.

Of het meest voorkomende, een flink bedrag aan gage betalen, en podium houdt 100% van de inkomsten van de tickets.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_141620331
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:31 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Niet zo paraat, rond de 3k ongeveer.
O, da's nog best veel. Ik had zo ongeveer de helft verwacht.
pi_141620516
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, da's nog best veel. Ik had zo ongeveer de helft verwacht.
Volgens mij is dat een beetje standaard bedrag voor een redelijke metal band. Dit ivm de kosten van de toer.
En volgens mij was het goedkoper voor ons, omdat ze moesten spelen, en bijna geen optredens konden krijgen. Maar dat weet ik niet zeker.

Band zoals Sepultura en, vorig jaar Uriah Heep, moet het wel uitverkocht zijn om de gage eruit te halen.
En het kutte van festival periode, de bands vragen meestal meer.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_141620604
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:39 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een beetje standaard bedrag voor een redelijke metal band. Dit ivm de kosten van de toer.
En volgens mij was het goedkoper voor ons, omdat ze moesten spelen, en bijna geen optredens konden krijgen. Maar dat weet ik niet zeker.

Band zoals Sepultura en, vorig jaar Uriah Heep, moet het wel uitverkocht zijn om de gage eruit te halen.
En het kutte van festival periode, de bands vragen meestal meer.
Ik vond het wel echt een extreem goed optreden. Ik was nooit zo ondersteboven van Rotting Christ, maar ik vond ze zwaar overtuigend.

Het zou echt goed zijn als de Victorie een redelijk constant publiek zou weten binnen te gaan halen. Wat er ook speelt, altijd minstens voor de helft vol. Zoiets.
pi_141620760
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik vond het wel echt een extreem goed optreden. Ik was nooit zo ondersteboven van Rotting Christ, maar ik vond ze zwaar overtuigend.

Het zou echt goed zijn als de Victorie een redelijk constant publiek zou weten binnen te gaan halen. Wat er ook speelt, altijd minstens voor de helft vol. Zoiets.
Rotting Christ was inderdaad erg goed. Strak optreden.
Als ze zo doorgaan met metal komt victorie er wel, zoals eerder zei, moet opgebouwd worden.

Aan de hand van de gegevens van paylogic, het kaartverkoop systeem, konden we zien waar het publiek vandaan kwam. 70% alkmaar en omstreken en Amsterdam. De rest van de overige provincies. Dus de rest van Nederland weet alkmaar ook wel een beetje te vinden.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_141620865
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef ErwinDikkie het volgende:

Aan de hand van de gegevens van paylogic, het kaartverkoop systeem, konden we zien waar het publiek vandaan kwam. 70% alkmaar en omstreken en Amsterdam. De rest van de overige provincies. Dus de rest van Nederland weet alkmaar ook wel een beetje te vinden.
Die hard fans.

Ach, ik ben ook weleens naar Drachten gegaan voor Marduk en een keer naar Arnhem voor Ondskapt. Dan ben je twee dagen weg voor een concert van een ruim uur. Maar ja, als je het graag wil zien...
pi_141621070
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die hard fans.

Ach, ik ben ook weleens naar Drachten gegaan voor Marduk en een keer naar Arnhem voor Ondskapt. Dan ben je twee dagen weg voor een concert van een ruim uur. Maar ja, als je het graag wil zien...
Dat is waar.
Persoonlijk ben ik niet zo van het reizen, behalve als ik echt een band wil zien. Tilburg was het verst volgens mij. Mijn vrouw is naar Duitsland geweest voor de optreden, deathstars volgens mij. Had ze gelijk een weekendje van gemaakt met haar zus. Deathstars is niet echt mijn muziek.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_141621241
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:02 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dat is waar.
Persoonlijk ben ik niet zo van het reizen, behalve als ik echt een band wil zien. Tilburg was het verst volgens mij. Mijn vrouw is naar Duitsland geweest voor de optreden, deathstars volgens mij. Had ze gelijk een weekendje van gemaakt met haar zus. Deathstars is niet echt mijn muziek.
Nog nooit van gehoord.

Vorig jaar nog naar Tilburg geweest voor Incubate en naar Arnhem voor Aurora Infernalis. Maar goed, da's anders, want dan zie je wel wat meer dan één bandje.

Kaarten voor Aurora Infernalis 2014 zijn trouwens al een tijd geleden weer besteld. Dat gaat echt weer een monumentale dag worden. Ik ken maar een paar bands die nu aangekondigd zijn enigszins, maar een klein beetje YouTuben leverde al de wetenschap op dat het weer waanzinnig goed gaat worden. Benieuwd welke namen er nog bij komen.

Die zaal (Luxor Live) is trouwens echt heel mooi. Dat het vlakbij het station is en dat er een goedkoop driesterrenhotel tegenover zit is ook mooi meegenomen.
pi_141621404
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord.

Vorig jaar nog naar Tilburg geweest voor Incubate en naar Arnhem voor Aurora Infernalis. Maar goed, da's anders, want dan zie je wel wat meer dan één bandje.

Kaarten voor Aurora Infernalis 2014 zijn trouwens al een tijd geleden weer besteld. Dat gaat echt weer een monumentale dag worden. Ik ken maar een paar bands die nu aangekondigd zijn enigszins, maar een klein beetje YouTuben leverde al de wetenschap op dat het weer waanzinnig goed gaat worden. Benieuwd welke namen er nog bij komen.

Die zaal (Luxor Live) is trouwens echt heel mooi. Dat het vlakbij het station is en dat er een goedkoop driesterrenhotel tegenover zit is ook mooi meegenomen.
Dat scheelt inderdaad een knap hotel.
Net op de site gekeken, ik ken de bands niet. Wel grappig dat Scandinavië goed vertegenwoordigd is.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_141621481
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:15 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dat scheelt inderdaad een knap hotel.
Net op de site gekeken, ik ken de bands niet. Wel grappig dat Scandinavië goed vertegenwoordigd is.
Ja, dat heb je met black.

Toch hoop ik nog wel op een paar Franse toevoegingen. Antaeus bijvoorbeeld. Of misschien iets heel bijzonders. Een optreden van zo'n legendarische band die nooit live speelt. Het is vaker voorgekomen.
pi_141621566
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, dat heb je met black.

Toch hoop ik nog wel op een paar Franse toevoegingen. Antaeus bijvoorbeeld. Of misschien iets heel bijzonders. Een optreden van zo'n legendarische band die nooit live speelt. Het is vaker voorgekomen.
Komt het vaak voor dat een band nooit live speelt? Wel dat een band gestopt is met toeren ivm gezondheidsproblemen ofzo.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_141621671
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:20 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Komt het vaak voor dat een band nooit live speelt? Wel dat een band gestopt is met toeren ivm gezondheidsproblemen ofzo.
Katharsis, Teitanblood, Deathspell Omega, Funeral Mist en Malign, om er maar eens een paar te noemen.

Even heel theoretisch: stel dat die alle vijf op AI zouden spelen, dan wordt dat het absolute hoogtepunt van mijn muziekbestaan. Serieus. Dat zou ik van mijn leven niet meer vergeten.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2014 17:29:13 ]
pi_141621771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Katharsis, Teitanblood, Deathspell Omega, Funeral Mist en Malign, om er maar eens een paar te noemen.
Aardig wat nog...
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')