SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
geen zin inquote:
grappig om te zienquote:Op maandag 2 juni 2014 20:27 schreef supersof het volgende:
zie dit dan
http://www.nsmbl.nl/wow-d(...)i-onderwater-breekt/
Ik vind dit een prachtigmooi topic.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt me op een zeer goed idee gebracht. Normaal gesproken zou ik dit door Knut laten doen, maar hij is duidelijk druk. Hopelijk is hij alsnog tevreden.
WK / Het Japan is Kawaii topic #1
Ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jij de stem van Stijn wel eens gehoord?
met een vriendquote:Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
vertel me meer, maar niet te snel want we schrijven mij
quote:
Ik woon niet in Raalte. Adames heeft er vast zelf iets mee te maken sowieso iemand van VBLquote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Graag toelichting, Adames. Waarom zou Elan dit doen?
dit ga je ook al ontkennenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik woon niet in Raalte. Adames heeft er vast zelf iets mee te maken sowieso iemand van VBL
helemaal nietquote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik woon niet in Raalte. Adames heeft er vast zelf iets mee te maken sowieso iemand van VBL
Wat beschuldig jij mij vals smerig aidskind rot een end op met dat gezeik over die kansloze stokquote:
past precies in mijn profielschetsquote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Graag toelichting, Adames. Waarom zou Elan dit doen?
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:35 schreef JanCees het volgende:
Hoi Tjacka, ik schaam me voor mijn gedrag afgelopen vrijdag.
wordt het te heet onder je voeten?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat beschuldig jij mij vals smerig aidskind rot een end op met dat gezeik over die kansloze stok
Haha, zo erg ja?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben delen van zaterdag en vrijdag en woensdag volledig kwijt
waar was het te drukquote:Op maandag 2 juni 2014 20:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Haha, zo erg ja?
Ik was er donderdag en vrijdag. Donderdag was echt veel te druk.
ben ik niet geweest 3 dagen van de zes voor 1 uur super dronken in bedquote:
Wow dat is wel zonde man, wat had je allemaal gezopen dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben ik niet geweest 3 dagen van de zes voor 1 uur super dronken in bed
zo raar
bierquote:Op maandag 2 juni 2014 20:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wow dat is wel zonde man, wat had je allemaal gezopen dan?
Ik was vooral vrijdag flink van de kaart.
Komt omdat je een kinderlichaampje hebt je bent gewoon niks gewendquote:Op maandag 2 juni 2014 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bier
en dan al slapen op die borrels
zou wel niet lekker zijn geweest ofzo
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt omdat je een kinderlichaampje hebt je bent gewoon niks gewend
je heb mijn buik toch gezienquote:Op maandag 2 juni 2014 20:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt omdat je een kinderlichaampje hebt je bent gewoon niks gewend
Jij bent fucking kleinquote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je heb mijn buik toch gezien
die is bijna net zo dik als die van jc
quote:
Aankomend weekend maar opnieuw proberen danquote:Op maandag 2 juni 2014 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bier
en dan al slapen op die borrels
zou wel niet lekker zijn geweest ofzo
rot nou eens op om mij te kleinerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |