Oh irritantquote:Op zondag 8 juni 2014 23:08 schreef Flippiee het volgende:
Mijn internet kan isketch atm niet handlen. Wonderbaarlijk genoeg flikkert het iedere keer er uit zodra ik het spel geopend heb.
heee moiraquote:Op zondag 8 juni 2014 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh irritant
Ik moet eerst weer ff Shockwave updaten
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nicequote:Op zondag 8 juni 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom ook wel weer even. Ik moest eerst SS Doomtrooper aanprijzen.
hee das slim iedereen quoten xDquote:Op zondag 8 juni 2014 23:10 schreef Moira. het volgende:
FOK!hok gemacht!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
maar waz leuk dat je er weer wazquote:Op zondag 8 juni 2014 23:27 schreef Studeur het volgende:
ik word helemaal strontziek van dat spel mn letters vallen uit en ik kan niet tekenen
Ik dacht dat er VOL stond dus ik zat woorden als 'volzout' en 'leegzout' te radenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohjadaar was ik uiteindelijk met VOC wel achtergekomen denk ik
Dudequote:Op maandag 9 juni 2014 00:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik dacht dat er VOL stond dus ik zat woorden als 'volzout' en 'leegzout' te raden
Dat schip tekende hij wel helemaal op het eind he, ik had maar weinig tijd om het schip te bewonderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
DudeEen schip met een vlag waar VOL op staat met peper en zout ernaast, en je komt er niet op dat er misschien wel VOC zou staan
oh oke, ja dan is 't een beetje vaagquote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat schip tekende hij wel helemaal op het eind he, ik had maar weinig tijd om het schip te bewonderen.
Hahahahaha watquote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef opreis het volgende:
volgende keer engelse woorden als moira mee doet! onbegrijpelijk hoe je van een penis tentoonstelling spoorwegmuseum kan maken
Hij had 2 tips en er moest een dier in dus ik begon met de kip. JA DAT IS EEN KIPquote:Op maandag 9 juni 2014 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
DudeEen schip met een vlag waar VOL op staat met peper en zout ernaast, en je komt er niet op dat er misschien wel VOC zou staan
Grapje hoor. Nog altijd een dreamteam.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat schip tekende hij wel helemaal op het eind he, ik had maar weinig tijd om het schip te bewonderen.
Weet je hoe vaak spoorwegmuseum al langs is gekomen? Als je dan van 1, 2, en 3 hebt, en 3 is duidelijk een (penis)museum, dan ga je andere musea bedenken en het eerste wat je typt is dan spoorwegmuseumquote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef opreis het volgende:
volgende keer engelse woorden als moira mee doet! onbegrijpelijk hoe je van een penis tentoonstelling spoorwegmuseum kan maken
Eensquote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Desalniettemin een waar meesterwerk van onze LR.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij had 2 tips en er moest een dier in dus ik begon met de kip. JA DAT IS EEN KIP
[..]
Grapje hoor. Nog altijd een dreamteam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |