quote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
TR gedaan.
Mijn kat is gisteren overreden door een kankerlijer.
Dankje deneelquote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom gedragen jullie je gvd niet eens een keer als volwassenen.
Eh, ik ben 17. Godverdomme.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het verklaart ook de stokmail en verdwijning.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mens, tyf eens op daarover.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:16 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Het verklaart ook de stokmail en verdwijning.
Tsja, het is of Elan of jij,quote:
Hmm, als je vannacht bij me komt liggen, geloof ik je.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik doe zulke dingen niet dat zou jij ook moeten weten.
dus geef je mij maar de schuldquote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, het is of Elan of jij,
als Elan het heeft gedaan is het net zo triest verder.
Maar kom je toch nooit achter dus
Je wilt je op je 40ste nog druk maken om een fokstok?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik zat daar van de week aan te denken, wil/doe ik nog steeds zo kinderlijk als ik 40 ben? Wil niet volwassen worden toch, maar als ik als 40-jarige zo ga doen.. Dan ben ik zo'n gare ouder.
verandert vanzelf welquote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik zat daar van de week aan te denken, wil/doe ik nog steeds zo kinderlijk als ik 40 ben? Wil niet volwassen worden toch, maar als ik als 40-jarige zo ga doen.. Dan ben ik zo'n gare ouder.
Je reageerde nou niet bepaald ontkennend toen ik het je stuurdequote:
gewoon met fokkers meetenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Nee, dit gaat daar niet overquote:Op maandag 2 juni 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt je op je 40ste nog druk maken om een fokstok?
Ja, dat was mijn conclusie ook maar toen vroeg ik me af wat voor volwassene ik ga wordenquote:
ik bekende ook nietquote:Op maandag 2 juni 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je reageerde nou niet bepaald ontkennend toen ik het je stuurde
Dan vallen er slachtoffersquote:Op maandag 2 juni 2014 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon met fokkers meeten
dat houdt je jong
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap ik ook niks van. Vriendschap stelt dan ook niks voor op die manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |