SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
Lindje, zet die geile teef met die grote joekels in de OP
Nou en Alinity heeft maver zijn moeder op haar stream gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
Voe genas mijn griep en ze redde hondjes uit het asiel.
I would drag my balls through 2 miles of piranha infested waters just to lick the turd out of her assquote:Op maandag 2 juni 2014 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
Voe genas mijn griep en ze redde hondjes uit het asiel.
Wat zegt ze letterlijk? Ik kan echt helemaal niets opmaken uit dat fragment.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou en Alinity heeft maver zijn moeder op haar stream gezegd.
Ik weet niet meer zeker, staat screen van volgens mij. Mo heeft dat nog wel ergensquote:Op maandag 2 juni 2014 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat zegt ze letterlijk? Ik kan echt helemaal niets opmaken uit dat fragment.
"c0sm0fifa, you're an idiot!quote:Op maandag 2 juni 2014 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
i would sky dive into a pool filled with piranhas wearing a skin tight heavy leather suite with just my ball sack exposed just to find a clean lock of her hair one day rummaging through her garbage.quote:
VIEZE RUKKER!quote:
grapjen togquote:Op maandag 2 juni 2014 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
o ja sorry dat ik en vrouw in bikini mooi vind
http://i.imgur.com/Hq27ndy.jpgquote:Op maandag 2 juni 2014 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel een hockeyland in opmars volgens mij, maar vooral bij de mannen.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:53 schreef Freire het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die Belgen er helemaal niks van
Ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb nog een berg van die gratis pakjes, kan ik die ook op de webapp openen?
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:07 schreef poker4lifee het volgende:
je vermaakt je wel in die chat he zhano
Geen idee, vanochtend kon ik hem nog openen...quote:Op maandag 2 juni 2014 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
Huh, ik kijk gewoon tegen een wit scherm aan als ik de webapp opstart?
quote:
Tof.quote:
Wat?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof.Hoop dat hij minuten krijgt.
Even buiten hem als speler om, wat heeft hij een vreemde huid in zijn gezicht. Alsof hij onder een koffiemolen heeft gestaan ofzo.Nooit opgevallen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[b][b]Even buiten hem als speler om, wat heeft hij een vreemde huid in zijn gezicht. Alsof hij onder een koffiemolen heeft gestaan ofzo.[/b][/b]Nooit opgevallen.
Teringracistisch dit hoor, kan echt nietquote:Op maandag 2 juni 2014 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even buiten hem als speler om, wat heeft hij een vreemde huid in zijn gezicht. Alsof hij onder een koffiemolen heeft gestaan ofzo.Nooit opgevallen.
Je moet je een beetje inleven enzo..quote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een tering programma dat Koning Voetbal.
jonge vreet een pindaquote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sjek Spijkermanquote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die ene is hetzelfde toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond die chicks van het vorig seizoen beter.
Ik ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond die chicks van het vorig seizoen beter.
Wat een baaaaasquote:Op maandag 2 juni 2014 20:46 schreef DePresident. het volgende:
Seedorf tijdens een potje ballen tussen de legendes van Real & Juventus.
https://vine.co/v/Mp6ViQLIHXq
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:47 schreef Vijf_voor het volgende:
GoT
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Die linker kijkt altijd alsof ze net per ongeluk pis heeft gedronken en die rechter is een kerelquote:
GoT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GoT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
hihahomoquote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een mooi goal op het WK en hij stijgt nog eens 200k.
Ik geloof niet dat het een kloon was. Dan had de persoon in kwestie er wel meer werk van gemaakt. Misschien was het Maver, misschien echt een derde. Laat het rusten, we krijgen er Maver echt niet mee terug Pokertjequote:Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
maar was het nou een kloon of was het maver zelf? ik hoop echt het 1e voor 'm
Zeker een troll. Jij als student psychologie zou daar zo door heen moeten prikkenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
maar was het nou een kloon of was het maver zelf? ik hoop echt het 1e voor 'm
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zeker een troll. Jij als student psychologie zou daar zo door heen moeten prikken
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zeker een troll. Jij als student psychologie zou daar zo door heen moeten prikken
Beste die we tot nu toe gehad hebben?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Missandei![]()
http://gfycat.com/SelfreliantUnequaledCygnet#
Leroy Fer, en een bronze bank natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef rolls-reus het volgende:
Tim jij zei laatst iets over de teamrating, dat je die onder de 82(?) wilde hebben. Maar hoe hou je bij je team met totsen enzo de teamrating zo laag?
Is dat hetquote:Op maandag 2 juni 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Missandei![]()
http://gfycat.com/SelfreliantUnequaledCygnet#
2quote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat het
Dat daar al die opwinding over is!
Natuurlijk niet zemmelquote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat het
Allequote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat het
Heb ik ook niet echt gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar om een TR te maken gaat wel erg ver. Dat hoor je gewoon nooit te doen.
Lekker druk welquote:
Okequote:
quote:
Wil m'n fitness team wel op de bank hebben natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Leroy Fer, en een bronze bank natuurlijk.
Paar bronze mongooltjes erbij op de bank (mix van bronze kneuzen en spelers van ander team). Speel toch geen single matches dus er is ook geen moreel bezwaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef rolls-reus het volgende:
Tim jij zei laatst iets over de teamrating, dat je die onder de 82(?) wilde hebben. Maar hoe hou je bij je team met totsen enzo de teamrating zo laag?
kijk die marioquote:Op maandag 2 juni 2014 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker druk wel
[..]
Oke
[..]Zal je kop eraf hakken kuthoofd
Ik zit in de chatquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:35 schreef Toefjes het volgende:
Mailtje van Bart Smit gehad, morgen opa aan de next gen
Same here, mijne morgen ook binnenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:35 schreef Toefjes het volgende:
Mailtje van Bart Smit gehad, morgen opa aan de next gen
Maar dan moet je dus ook fitniss kaartjes gebruiken of niet?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar bronze mongooltjes erbij op de bank (mix van bronze kneuzen en spelers van ander team). Speel toch geen single matches dus er is ook geen moreel bezwaar.
Wij is een keer een potje fifa doen?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:41 schreef Toefjes het volgende:
Nog even de ouderwetse PS3 (! ) aanslingeren
Nee. Speel steeds 2 potjes met 1 team. ZOals ik het nu heb staan heb ik 3 bronzes op mijn bank en de rest vd ban ken reserves is mijn andere team. Na 1 potje switch ik dan 2 of 3 man van de reserves en dan zijn ze allemaal fit.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus ook fitniss kaartjes gebruiken of niet?
Is goed, maar jij hebt toch zo'n ouderwetse PS3 nog?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wij is een keer een potje fifa doen?
Nog een baas erbijquote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed, maar jij hebt toch zo'n ouderwetse PS3 nog?
Schijnt net zo kut te zijn met Fifa. Maar ja, je kunt beter dan maar genaaid worden door een mooie hoer.quote:
haha dat is ook toevallig. Maver houdt ook van onweer.quote:
Tsjah hij is spits, boeiuhquote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is vast al eens gepost. I don't care. EA.
[ afbeelding ]
Niet zo hatelijk doen, hij verdient die pace gewoon.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dat leuk om te weten?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef Kamikazie het volgende:
Leuk weetje; de helft van alle varkens ter wereld leeft in China
Babi pangangquote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom is dat leuk om te weten?
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Echt ongelofelijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog zo één, maar die hebben dan nog dezelfde naam
Nee morgenochtend vliegen jonguhquote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bende gij nou nog niet op vakantie?
Ow toen ik hem in een pack kreeg dacht ik dat zijn positie was was veranderd.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog zo één, maar die hebben dan nog dezelfde naam
Dit is Diego Arias.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ow toen ik hem in een pack kreeg dacht ik dat zijn positie was was veranderd.
ik ben ze nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kun je eigenlijk ook gratis coins krijgen in een world cup pack?
Ja maar ze zullen wel goedkoper blijven dan voor WC FUT lijkt me zo. Gewoon een overshoot omdat mensen beetje paniekerig ging verkopenquote:
Maar liep in met mn coins op het bedrag dat Ibrahimovic moest kosten. Op een gegeven moment was het gat nog maar 80K. Nu weer 110Kquote:Op maandag 2 juni 2014 22:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar ze zullen wel goedkoper blijven dan voor WC FUT lijkt me zo. Gewoon een overshoot omdat mensen beetje paniekerig ging verkopen
mooi. Van de week ibra gekocht voor 600kquote:
Ja godver, ik dus nog niet hequote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mooi. Van de week ibra gekocht voor 600k
matig teampjequote:Op maandag 2 juni 2014 22:57 schreef AntiHero het volgende:
Heb nu dit kunnen fabriceren![]()
Lage steekpass langs de zijlijn ->McGeady spin -> Finesse
[ afbeelding ]
oh boy oh boytwitter:vdsar1970 twitterde op maandag 02-06-2014 om 22:36:20Big news coming out tomorrow so stay tuned for updates! @AFCAjax reageer retweet
zie je hier iedereen met alleen maar goeie spelers en ik moet het doen met Muriel op 3 chem en Klaasquote:
Ik heb Gillet op RBquote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zie je hier iedereen met alleen maar goeie spelers en ik moet het doen met Muriel op 3 chem en Klaas
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die geeft zeker messcherpe voorzetten?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerder een nieuwe hoofdsponsor. Aangezien het een bericht van der sar is.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik gok Emanuelson, van der Vaart of Sjonnie.
Sar is meer van de financiën he, dus ik denk eerder de nieuwe hoofdsponsor ofzoquote:Op maandag 2 juni 2014 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik gok Emanuelson, van der Vaart of Sjonnie.
Yup. The best a man can get.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boksquote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eerder een nieuwe hoofdsponsor. Aangezien het een bericht van der sar is.
gaat wel goed, alleen marketing had een slagingspercentage van 9% dus daar hebben ze maar een algehele herkansing van gemaaktquote:Op maandag 2 juni 2014 23:39 schreef Kamikazie het volgende:
Kevingod![]()
![]()
Hoe gaat het eigenlijk op de studie ouwe pikkenbaas?
Voor werkquote:Op maandag 2 juni 2014 18:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verrassend aardigHij is er niet moeilijker op geworden nu bob hem maakt
[..]
Waarom? en Waar?
Was ie goed?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga hem sowieso met winst verkopen.. gisteren gekocht voor 23.5k.
lol_eramusquote:Op maandag 2 juni 2014 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaat wel goed, alleen marketing had een slagingspercentage van 9% dus daar hebben ze maar een algehele herkansing van gemaakt
CAM met 67 passingquote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hij viel tegen als ST. Misschien is hij een betere CAM.
ja die docent gaat volgend jaar met pensioen dus die boeit het allemaal niet meerquote:
Lijkt mij helemaal niets maar het zal voor een silver best prima zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb IF Datolo op LAM en die heeft 69 passing (wel heb ik hem deadeye gegeven)
Alsof passing uitmaakt op dit spel. Zelfs een centrale verdediger met 39 long passing legt hem op de stropdas over 50 meterquote:Op maandag 2 juni 2014 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niets maar het zal voor een silver best prima zijn
Laat mij gewoon in de waan dat het kut is.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof passing uitmaakt op dit spel. Zelfs een centrale verdediger met 39 long passing legt hem op de stropdas over 50 meter
President Lincolnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is sowieso een apart team want ik heb Lincoln op CDM (maar die heb ik al sinds het begin)
Las ik hier nou ergens dat George weer met een serie bezig was?quote:
hij speelt met het idee om een mini serie over WC te doen jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Las ik hier nou ergens dat George weer met een serie bezig was?
Nu goed?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat mij gewoon in de waan dat het kut is.
Je moet overigens nog steeds je pool even helemaal invullen kerel.![]()
twitter:andros_townsend twitterde op maandag 02-06-2014 om 23:55:38Just broke my phone playing FIFA...... Never a penalty!! 😡😡😡
reageer retweet
wel een hele vieze tint roze ditquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha en ik dacht dat die roze shirts van Ajax al lelijk waren
alle spelers lijken nu ook spontaan tietjes te hebben gekregen. Vooral Marcelo staat er erg parmantig bij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hadden dat keepers shirt roze moeten doen en de uitshirts blauw
Heb je Silicon Valley al eens bekeken? Begint wel een puike show te wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
alle spelers lijken nu ook spontaan tietjes te hebben gekregen. Vooral Marcelo staat er erg parmantig bij.
Hee Pace86 aka paceracer uit Oss, zin om even Vidic voorbij te rennen met Cuadrado?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
alle spelers lijken nu ook spontaan tietjes te hebben gekregen. Vooral Marcelo staat er erg parmantig bij.
altijdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hee Pace86 aka paceracer uit Oss, zin om even Vidic voorbij te rennen met Cuadrado?
Ja, is leuk. Vanaf die ep met die container is het echt geniaal gewordenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je Silicon Valley al eens bekeken? Begint wel een puike show te worden
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, is leuk. Vanaf die ep met die container is het echt geniaal geworden
las ik op fok jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet je trouwens dat die dude die 'Peter' speelt dood is?
Ga je verhuizen of ben je al verhuisd? En al iets anders?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Drukte zo vroeg op de ochtend
Gisteravond huis en garage verkocht
We hebben verhuisplannen: ouders van mijn vrouw hebben iets kleiners (nieuwbouwhuisje) op het oog, en wij hadden wel oren naar een groter huis en grotere tuin. Dus we kunnen dat van hen overnemen, maar dan moesten we wel eerst het onze verkopen. Twee maanden terug hadden we al kopers, maar dat ketste uiteindelijk af omdat het financieel toch niet haalbaar bleek bij hen ofzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga je verhuizen of ben je al verhuisd? En al iets anders?
Maar congratz
ps. En garage? Hoort dat er niet bij dan
Nicequote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
We hebben verhuisplannen: ouders van mijn vrouw hebben iets kleiners (nieuwbouwhuisje) op het oog, en wij hadden wel oren naar een groter huis en grotere tuin. Dus we kunnen dat van hen overnemen, maar dan moesten we wel eerst het onze verkopen. Twee maanden terug hadden we al kopers, maar dat ketste uiteindelijk af omdat het financieel toch niet haalbaar bleek bij hen ofzo.
Vorige week rondgekomen met een andere koper voor het huis. Het is een tussenwoning, dus de garage staat los, 20 meter verderop. Koper hoefde die garage niet, dus wilde bod doen op alleen het huis. Dat kan natuurlijk, maar wij hadden geen zin om te blijven zitten met een garage.
Overbuurman wilde de garage wel erbij voor zijn motor en opslag, dus die deed een mooi bod en de boel was rond
Thanksquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NiceFeli
Niet zo handig van die kopers om die garage er niet bij te komen though
Ja dat begrijp ik, maar qua doorverkoop in een wss betere economische tijd, is een extra garage wel handig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks
Geen idee, ze schijnen de (opslag)ruimte niet nodig te hebben, en er zijn genoeg parkeerplaatsen in de straat. Daarbij was hun bod natuurlijk wel gecorrigeerd voor het feit dat het zonder garage was natuurlijk
Misschien wel ja. Over economisch tij gesproken: het is wel een bizar slecht moment om je huis te verkopen, zeker als je 7 jaar geleden gekocht hebtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar qua doorverkoop in een wss betere economische tijd, is een extra garage wel handig.
Ja dat is duidelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Over economisch tij gesproken: het is wel een bizar slecht moment om je huis te verkopen, zeker als je 7 jaar geleden gekocht hebt
Haha, als ik dat ook zou doen, moet ik deze onacceptabel veel verlies slikkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat is duidelijk
Een beetje als al je TOTSEN nu verkopen
Nog 1tje, MBEO, morgenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha, als ik dat ook zou doen, moet ik deze onacceptabel veel verlies slikken
Deze week nog tentamens?
Help es effe, MBEO: Methodisch Bedrijfseconomisch Onderzoek toch ofzo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog 1tje, MBEO, morgen![]()
En dan ben ik klaar
Ja echt een schijtvak. Die opdracht ervoor was al kut en die werd ook belachelijke streng nagekeken, en het tentamen schijnt ook fucking moelijk te zijn terwijl de stof wel meevaltquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Help es effe, MBEO: Methodisch Bedrijfseconomisch Onderzoek toch ofzo?
Wat een belachelijk vak was dat zeg
Huh? Ik weet nog dat wij best wel wat werk moesten steken in die opdracht ja. Volgens mij hebben we toen onderzoek gedaan naar de levensvatbaarheid van de bezorgdienst van AH (nu Albert.nl). Maar dat tentamen was toen echt een lachtertje, over onderzoeksmethoden en dat soort shitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja echt een schijtvak. Die opdracht ervoor was al kut en die werd ook belachelijke streng nagekeken, en het tentamen schijnt ook fucking moelijk te zijn terwijl de stof wel meevalt
Lekker man. Beetje ui erop, peper en zoutquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:41 schreef Rijst het volgende:
Heb net een broodje filet americain gegeten. Heerlijk.
Tjah ik heb al van zoveel mensen gehoord dat ze een 4,8 of 4.9 hadden vorig jaar (moesten een 5 halen vanwege de opdracht) en ook veel mensen die het net met een 5.1 hadden gehaaldquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huh? Ik weet nog dat wij best wel wat werk moesten steken in die opdracht ja. Volgens mij hebben we toen onderzoek gedaan naar de levensvatbaarheid van de bezorgdienst van AH (nu Albert.nl). Maar dat tentamen was toen echt een lachtertje, over onderzoeksmethoden en dat soort shit
ja had ook nog een pot augurken in de koelkast dus heb die ook maar dven opengetrokken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker man. Beetje ui erop, peper en zout
Dat komt misschien ook omdat ze zich er niet vol voor ingezet hebben, aangezien ze toch "maar" een 5 moesten hebben...en er in diezelfde week wel moeilijkere tentamens gepland stonden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik heb al van zoveel mensen gehoord dat ze een 4,8 of 4.9 hadden vorig jaar (moesten een 5 halen vanwege de opdracht) en ook veel mensen die het net met een 5.1 hadden gehaald
Je moet trouwens in Belgie eens een broodje filet americain bestellen, dan krijg je echt iets heel anders voor je neusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja had ook nog een pot augurken in de koelkast dus heb die ook maar dven opengetrokken.
Ik kan je verzekeren dat dat niet zo is. Dan hadden ze dat bij de her namelijk wel goed gemaakt, maar ook dat was niet het geval. Daardoor moesten ze dan het volgende jaar die hele schijtopdracht weer opnieuw doen, wat denk ik wel een goede motivatie isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat komt misschien ook omdat ze zich er niet vol voor ingezet hebben, aangezien ze toch "maar" een 5 moesten hebben...en er in diezelfde week wel moeilijkere tentamens gepland stonden.
Keuringsdienst...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet trouwens in Belgie eens een broodje filet americain bestellen, dan krijg je echt iets heel anders voor je neus
Nog beter trouwens: Broodje Martino
Is dat het ouderlijk huis van je vrouw? Krijg je geen gezeik nu als je verborgen gebreken etc tegenkomt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
We hebben verhuisplannen: ouders van mijn vrouw hebben iets kleiners (nieuwbouwhuisje) op het oog, en wij hadden wel oren naar een groter huis en grotere tuin. Dus we kunnen dat van hen overnemen, maar dan moesten we wel eerst het onze verkopen. Twee maanden terug hadden we al kopers, maar dat ketste uiteindelijk af omdat het financieel toch niet haalbaar bleek bij hen ofzo.
Vorige week rondgekomen met een andere koper voor het huis. Het is een tussenwoning, dus de garage staat los, 20 meter verderop. Koper hoefde die garage niet, dus wilde bod doen op alleen het huis. Dat kan natuurlijk, maar wij hadden geen zin om te blijven zitten met een garage.
Overbuurman wilde de garage wel erbij voor zijn motor en opslag, dus die deed een mooi bod en de boel was rond
Yup....die Belgen keken echt raar op toen ze "onze" filet zagen...niet te nassen, vonden zequote:
Yup, ouderlijk huis. Ik denk dat we die wel in goed overleg op kunnen lossen, als ze er al zijn. Architect, makelaar en aannemer (ivm verbouwplannen) hebben er allemaal al naar gekekenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dat het ouderlijk huis van je vrouw? Krijg je geen gezeik nu als je verborgen gebreken etc tegenkomt?
Was het vies dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup....die Belgen keken echt raar op toen ze "onze" filet zagen...niet te nassen, vonden ze
Ik had het trouwens daarvoor al aan den lijve ondervonden: ik werkte een tijdje in Brussel, en bestelde in de pauze in zo'n lunchroom nietsvermoedend een broodje filet americain...niet meer doen dus
Vies is misschien helemaal het goede woord, maar er zat kraak nog smaak aan. Het was gewoon gemalen rundfilet, zonder kruiden of saus.quote:
Dat was bij ons ook zo jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dat niet zo is. Dan hadden ze dat bij de her namelijk wel goed gemaakt, maar ook dat was niet het geval. Daardoor moesten ze dan het volgende jaar die hele schijtopdracht weer opnieuw doen, wat denk ik wel een goede motivatie is
Nog een heel blok?quote:
Mooi man. Ergens half augustus heb jij gewoon je welverdiende vakantiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:06 schreef Zhano het volgende:
Deze week nog stage, dan tentamens, dan weer 1 week stage en dan evt nog hertentamens
Nog een maand, ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog een heel blok?
Na het tentamen morgen heb ik vakantie
Dat zijn dan wel hele korte blokkenquote:
Ik dacht ook even dat hij een blok van 8 weken bedoeldequote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel hele korte blokken
Kun je niet een blauw kaartje verkopen (die stijgen nu vast ook weer), "in ruil voor" Ibra?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:24 schreef Toefjes het volgende:
Alles is weer duurder geworden. Tot zover de jacht naar Ibrahimovic
Hoeveel duurder?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:24 schreef Toefjes het volgende:
Alles is weer duurder geworden. Tot zover de jacht naar Ibrahimovic
Dan vond ik de 28 beste fans van het WK van 2010 beter.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=215984
Wat een teleurstellende pics
Nou, ik heb 500K. Ga gewoon allemaal goedkopen TOTS'en kopen, en daarna herinvesteren. Koop ik over een maand IF Ibra. Al zal nu de markt wel weer crashen. Het leven lijkt een complot tegen mijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je niet een blauw kaartje verkopen (die stijgen nu vast ook weer), "in ruil voor" Ibra?
Normale blokken zijn 8 weken, met twee vakken. Dit blok is 4 weken met één vak (project).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel hele korte blokken
In de trein doet het filmpje het niet. Is het wat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:40 schreef Freire het volgende:
DS2 fapvoer
http://www.dumpert.nl/med(...)tant_dansje_uit.html
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In de trein doet het filmpje het niet. Is het wat?
1 troost, Fifa 15 duurt niet zo heel lang meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik heb 500K. Ga gewoon allemaal goedkopen TOTS'en kopen, en daarna herinvesteren. Koop ik over een maand IF Ibra. Al zal nu de markt wel weer crashen. Het leven lijkt een complot tegen mij
@Over_hedge: Goedkoopste volgens futdb: 665K
Wat trek jij mij openquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja had ook nog een pot augurken in de koelkast dus heb die ook maar dven opengetrokken.
Niet zo lang meer? Oktober duurt gelukkig nog wel ff.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 troost, Fifa 15 duurt niet zo heel lang meer.
Daarom boeit het me nu ook wat minder dat ik zoveel verlies heb geleden. Speel wel lekker WC tot Fifa 15
vanmiddag lekker aan de nextgenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 troost, Fifa 15 duurt niet zo heel lang meer.
Daarom boeit het me nu ook wat minder dat ik zoveel verlies heb geleden. Speel wel lekker WC tot Fifa 15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |