SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
Lindje, zet die geile teef met die grote joekels in de OP
Nou en Alinity heeft maver zijn moeder op haar stream gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
Voe genas mijn griep en ze redde hondjes uit het asiel.
I would drag my balls through 2 miles of piranha infested waters just to lick the turd out of her assquote:Op maandag 2 juni 2014 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
Voe genas mijn griep en ze redde hondjes uit het asiel.
Wat zegt ze letterlijk? Ik kan echt helemaal niets opmaken uit dat fragment.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou en Alinity heeft maver zijn moeder op haar stream gezegd.
Ik weet niet meer zeker, staat screen van volgens mij. Mo heeft dat nog wel ergensquote:Op maandag 2 juni 2014 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat zegt ze letterlijk? Ik kan echt helemaal niets opmaken uit dat fragment.
"c0sm0fifa, you're an idiot!quote:Op maandag 2 juni 2014 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
i would sky dive into a pool filled with piranhas wearing a skin tight heavy leather suite with just my ball sack exposed just to find a clean lock of her hair one day rummaging through her garbage.quote:
VIEZE RUKKER!quote:
grapjen togquote:Op maandag 2 juni 2014 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
o ja sorry dat ik en vrouw in bikini mooi vind
http://i.imgur.com/Hq27ndy.jpgquote:Op maandag 2 juni 2014 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel een hockeyland in opmars volgens mij, maar vooral bij de mannen.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:53 schreef Freire het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die Belgen er helemaal niks van
Ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb nog een berg van die gratis pakjes, kan ik die ook op de webapp openen?
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:07 schreef poker4lifee het volgende:
je vermaakt je wel in die chat he zhano
Geen idee, vanochtend kon ik hem nog openen...quote:Op maandag 2 juni 2014 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
Huh, ik kijk gewoon tegen een wit scherm aan als ik de webapp opstart?
quote:
Tof.quote:
Wat?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof.Hoop dat hij minuten krijgt.
Even buiten hem als speler om, wat heeft hij een vreemde huid in zijn gezicht. Alsof hij onder een koffiemolen heeft gestaan ofzo.Nooit opgevallen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[b][b]Even buiten hem als speler om, wat heeft hij een vreemde huid in zijn gezicht. Alsof hij onder een koffiemolen heeft gestaan ofzo.[/b][/b]Nooit opgevallen.
Teringracistisch dit hoor, kan echt nietquote:Op maandag 2 juni 2014 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even buiten hem als speler om, wat heeft hij een vreemde huid in zijn gezicht. Alsof hij onder een koffiemolen heeft gestaan ofzo.Nooit opgevallen.
Je moet je een beetje inleven enzo..quote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een tering programma dat Koning Voetbal.
jonge vreet een pindaquote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sjek Spijkermanquote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die ene is hetzelfde toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond die chicks van het vorig seizoen beter.
Ik ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond die chicks van het vorig seizoen beter.
Wat een baaaaasquote:Op maandag 2 juni 2014 20:46 schreef DePresident. het volgende:
Seedorf tijdens een potje ballen tussen de legendes van Real & Juventus.
https://vine.co/v/Mp6ViQLIHXq
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:47 schreef Vijf_voor het volgende:
GoT
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Die linker kijkt altijd alsof ze net per ongeluk pis heeft gedronken en die rechter is een kerelquote:
GoT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GoT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
hihahomoquote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een mooi goal op het WK en hij stijgt nog eens 200k.
Ik geloof niet dat het een kloon was. Dan had de persoon in kwestie er wel meer werk van gemaakt. Misschien was het Maver, misschien echt een derde. Laat het rusten, we krijgen er Maver echt niet mee terug Pokertjequote:Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
maar was het nou een kloon of was het maver zelf? ik hoop echt het 1e voor 'm
Zeker een troll. Jij als student psychologie zou daar zo door heen moeten prikkenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
maar was het nou een kloon of was het maver zelf? ik hoop echt het 1e voor 'm
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zeker een troll. Jij als student psychologie zou daar zo door heen moeten prikken
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zeker een troll. Jij als student psychologie zou daar zo door heen moeten prikken
Beste die we tot nu toe gehad hebben?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Missandei![]()
http://gfycat.com/SelfreliantUnequaledCygnet#
Leroy Fer, en een bronze bank natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef rolls-reus het volgende:
Tim jij zei laatst iets over de teamrating, dat je die onder de 82(?) wilde hebben. Maar hoe hou je bij je team met totsen enzo de teamrating zo laag?
Is dat hetquote:Op maandag 2 juni 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Missandei![]()
http://gfycat.com/SelfreliantUnequaledCygnet#
2quote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat het
Dat daar al die opwinding over is!
Natuurlijk niet zemmelquote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat het
Allequote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat het
Heb ik ook niet echt gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar om een TR te maken gaat wel erg ver. Dat hoor je gewoon nooit te doen.
Lekker druk welquote:
Okequote:
quote:
Wil m'n fitness team wel op de bank hebben natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Leroy Fer, en een bronze bank natuurlijk.
Paar bronze mongooltjes erbij op de bank (mix van bronze kneuzen en spelers van ander team). Speel toch geen single matches dus er is ook geen moreel bezwaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef rolls-reus het volgende:
Tim jij zei laatst iets over de teamrating, dat je die onder de 82(?) wilde hebben. Maar hoe hou je bij je team met totsen enzo de teamrating zo laag?
kijk die marioquote:Op maandag 2 juni 2014 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker druk wel
[..]
Oke
[..]Zal je kop eraf hakken kuthoofd
Ik zit in de chatquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:35 schreef Toefjes het volgende:
Mailtje van Bart Smit gehad, morgen opa aan de next gen
Same here, mijne morgen ook binnenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:35 schreef Toefjes het volgende:
Mailtje van Bart Smit gehad, morgen opa aan de next gen
Maar dan moet je dus ook fitniss kaartjes gebruiken of niet?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar bronze mongooltjes erbij op de bank (mix van bronze kneuzen en spelers van ander team). Speel toch geen single matches dus er is ook geen moreel bezwaar.
Wij is een keer een potje fifa doen?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:41 schreef Toefjes het volgende:
Nog even de ouderwetse PS3 (! ) aanslingeren
Nee. Speel steeds 2 potjes met 1 team. ZOals ik het nu heb staan heb ik 3 bronzes op mijn bank en de rest vd ban ken reserves is mijn andere team. Na 1 potje switch ik dan 2 of 3 man van de reserves en dan zijn ze allemaal fit.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus ook fitniss kaartjes gebruiken of niet?
Is goed, maar jij hebt toch zo'n ouderwetse PS3 nog?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wij is een keer een potje fifa doen?
Nog een baas erbijquote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed, maar jij hebt toch zo'n ouderwetse PS3 nog?
Schijnt net zo kut te zijn met Fifa. Maar ja, je kunt beter dan maar genaaid worden door een mooie hoer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |