SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Als ik zaterdag maar half kan, kom ik zondags wel naar jou toe om te bbqen goed?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Crack_ het volgende:
En Kaneel, bbq is anders dan restaurant uiteten. BBQ = zelf bereiden en weinig vet.
Lol, hier kan niet gebbqt worden.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik zaterdag maar half kan, kom ik zondags wel naar jou toe om te bbqen goed?
Gewoon op het balkonquote:
Oh dacht dat jij ook een balkon hadquote:Op maandag 2 juni 2014 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WELK FUCKING BALKON, WRIJF HET ER MAAR IN![]()
Soms pers je zo'n anabool naar buiten waarvan je zou denken dat je kringspier zou knappen en dat je nooit meer fatsoenlijk kan kleien omdat je kringspier gescheurd isquote:
Huh watquote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Soms pers je zo'n anabool naar buiten waarvan je zou denken dat je kringspier zou knappen en dat je nooit meer fatsoenlijk kan kleien omdat je kringspier gescheurd is
pay jij maar attention op je seriequote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit heeft ze zeker al 2 keer gezegd. Pay attention.
Heb je dat nooit, dat je het idee hebt dat je kringspier aan het scheuren isquote:
?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:23 schreef Crack_ het volgende:
Haaa, wanneer mijn moeder het heeft over haar kinderen in de puberteit en wie er het ergste was om mee om te gaan en weet ik het noemt ze altijd mij. Nu zei mijn broertje vrijdag dat dat allemaal wel meeviel omdat ik toen ik puber was eigenlijk 0,0 zei en vooral met rust gelaten wilde worden. Zei mn broertje van, ja.. dat zegt ons mam wel maarja, zij zochten juist ruzie met jou hoor.
HAHAHAHA FUCK YOU BITCHES
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:23 schreef Crack_ het volgende:
Haaa, wanneer mijn moeder het heeft over haar kinderen in de puberteit en wie er het ergste was om mee om te gaan en weet ik het noemt ze altijd mij. Nu zei mijn broertje vrijdag dat dat allemaal wel meeviel omdat ik toen ik puber was eigenlijk 0,0 zei en vooral met rust gelaten wilde worden. Zei mn broertje van, ja.. dat zegt ons mam wel maarja, zij zochten juist ruzie met jou hoor.
Als dat kutding een keertje laadtquote:
"ons mam"quote:Op maandag 2 juni 2014 18:23 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, denk dat dat moment net 2 min geleden wasquote:Op maandag 2 juni 2014 18:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je dat nooit, dat je het idee hebt dat je kringspier aan het scheuren is
Omdat die keutel zo wat te groot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |