Luister, hij heeft mij niet zo ver gekregen. Ik ga irl niet met hem afspreken en ik ga zeker geen relatie met hem beginnen. Ik wilde gewoon weten wat voor user dit is die mij op de uitbundigste manieren de liefde verklaart.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zei hij tegen iedereen uit verveling, zei hij zelf.
Maar , ik wil niet negatief zijn, als jij hem echt wilt leren kennen dan moet je met hem irl afspreken. Zo weet hij wat hij meent en wat niet.
Vind het bewonderenswaardig hoe hij jou zo ver heeft kunnen krijgen.
Hij weet wel wat hij meent, zij niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zegt zei hij tegen iedereen uit verveling (hopelijk), dat gaf hij zelf toe.
Maar , ik wil niet negatief zijn, als jij hem echt wilt leren kennen dan moet je met hem irl afspreken. Zo weet hij wat hij meent en wat niet.
Vind het bewonderenswaardig hoe hij jou zo ver heeft kunnen krijgen.
Dat kunnen wij niet weten. Dan kunnen we beter nu het woord aan hem overlaten.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:09 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Luister, hij heeft mij niet zo ver gekregen. Ik ga irl niet met hem afspreken en ik ga zeker geen relatie met hem beginnen. Ik wilde gewoon weten wat voor user dit is die mij op de uitbundigste manieren de liefde verklaart.
Die heb ik eigenlijk gewoon door. Case closed. Dankjulliewel, jongens.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kunnen wij niet weten. Dan kunnen we beter nu het woord aan hem overlaten.
MarokkaanseHeld, vertel eens aan Yalesa, wat zijn jouw intenties?
Jammer dit.quote:
?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dus ik moet maar geloven wat hij zegt? Hmmm... een jongen die het probeert bij meerdere meisjes en elke keer weer tegen het betreffende meisje zegt dat ze "speciaal" is, waar lijkt dat verdacht veel op?
Hij zegt dat ik anders ben, omdat ik eerlijk ben...
Dit is een internetforum, dus eerlijkheid is hier niet zeldzaam.
Hij hoopt dat ze squirt denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kunnen wij niet weten. Dan kunnen we beter nu het woord aan hem overlaten.
MarokkaanseHeld, vertel eens aan Yalesa, wat zijn jouw intenties?
Je hebt hem door....quote:Op maandag 2 juni 2014 21:12 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk gewoon door. Case closed. Dankjulliewel, jongens.
Volgens hem is ze anders, ze is eerlijkquote:
Ze heeft eerlijk vertelt dat ze squirt, vandaar dat hij het zo probeert. Maar helaas, ze wil toch niet afspreken.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens hem is ze anders, ze is eerlijk![]()
Broer van MarokkanseHeld gespot.quote:
Ze rekent op wat wij te zeggen hebben over hem.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ze heeft eerlijk vertelt dat ze squirt, vandaar dat hij het zo probeert. Maar helaas, ze wil toch niet afspreken.
Ik zou afspreken en die week erop trouwen, maar ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze rekent op wat wij te zeggen hebben over hem.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik zou afspreken en die week erop trouwen, maar ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]Er is alweer een nieuw topic voor TS geopend hoor. R&P / Voor de allerliefste Yalesa..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
Inderdaad!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:27 schreef Voszje het volgende:
[..]
Er is alweer een nieuw topic voor TS geopend hoor. R&P / Voor de allerliefste Yalesa..
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:27 schreef complicate het volgende:
Hij is zijn best aan het doen : R&P / Voor de allerliefste Yalesa..
![]()
Ah, je was net drie sec. eerder.quote:
We zijn goed bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef complicate het volgende:
[..]
We zijn goed bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Ik hou van jequote:Je bent speciaal. Je bent zo anders en eerlijk
Voor jou ga ik door het vuur etc. etc.
#MarokkanseHeld1) No love without freedom, no freedom without love
Sorry, ik moet eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Daar ga ik even een topic over openen.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik hou van jeJe bent speciaal. Je bent zo anders en eerlijk
![]()
#MarokkanseHeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:33 schreef Voszje het volgende:
[..]
Sorry, ik moet eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Daar ga ik even een topic over openen.Ik wil niet met jou afspreken hoor, ik wil zelfs geen relatie met je. ik wou gewoon weten wat voor user je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik wil niet met jou afspreken hoor, ik wil zelfs geen relatie met je. ik wou gewoon weten wat voor user je bent.Maar je bent de allerliefste. Je bent geweldig zoals je bent. Misschien ga ik soms te ver met trollen en kom ik soms ongeloofwaardig over, maar wat ik voor jou schrijf is menens. Helaas, ik verdien je echter niet. Ik ben maar een stomme trol-aap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: