Er hangen een paar users levenslange tbs boven het hoofd.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topic is vandaag onder streng toezicht geplaatst. Weet niet waarom.
Maar FOK! is al een soort psychiatrische instellingquote:Op maandag 2 juni 2014 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er hangen een paar users levenslange tbs boven het hoofd.
Ja, het verbaast me dat er geen subforum GGZ bestaat.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar FOK! is al een soort psychiatrische instelling
Helemaal kawaii ditquote:
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ik lees het gewoon constant verkeerd
Mijn zeer oprechte excuses hiervoor.
wrmquote:
Ja, leuk.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:28 schreef xcachet het volgende:
Ik ga woensdag naar Nederland Wales. Leuk he
He Crackiequote:
Hee!quote:
Wat heb je allemaal gemaakt dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee!
Ben kapot, net hele dag gekookt. Wel goede dingen gemaakt en veel af kunnen krijgen
Je moet een blog bijhoudenquote:
Oh, nooit eens iets anders?quote:
Je hebt me op een zeer goed idee gebracht. Normaal gesproken zou ik dit door Knut laten doen, maar hij is duidelijk druk. Hopelijk is hij alsnog tevreden.quote:
Over je avontuurtjes down under (dit kan trouwens ook een seksblog zijn hoe ik het zeg maar dat is niet zo hoorXDXD)quote:
Dan al? Denk je dat ze je daarna ook vast willen hebben?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, nee. Aangezien mijn stage over 3 weken is afgelopen.
dudequote:Op maandag 2 juni 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over je avontuurtjes down under (dit kan trouwens ook een seksblog zijn hoe ik het zeg maar dat is niet zo hoorXDXD)
jaquote:
Je hoeft toch niet elke dag te posten?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
dude![]()
![]()
is wel leuk, alleen weet ik niet of ik daar dan zin in heb... grote kans dat ik dan vergeet te updaten
Jaquote:Op maandag 2 juni 2014 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan al? Denk je dat ze je daarna ook vast willen hebben?
maaltijden van mama crackquote:Op maandag 2 juni 2014 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja. Hebben ze in jullie bedrijfsrestaurant ook Sodexo? Denk 't wel, maar dan komen mijn salade's volgend schooljaar ook bij julllie. LEUK HE
nee, weet ik... maar ik verwaarloos blogs altijd na een tijdjequote:Op maandag 2 juni 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke dag te posten?![]()
Op Waarbenjij.nu is een leuke site daarvoor
Nogal ja, ik kan me nog zo goed de tijd herinneren dat je het alleen maar over je oudjes had bij de zorgquote:Op maandag 2 juni 2014 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Gaat snel he
.
En nee, sowieso heeft heel Sodexo een aanneem-stop. Als er al werk zou zijn dan zetten ze daar iemand anders op die al een vast contract heeft bij Sodexo maar betaald thuis zit oid. Je komt daar nieuw op dit moment gewoon niet binnen.
Oh, ik neem meteen mn woorden terug want ik weet niet of jouw school zich aan recepturen houdt.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
maaltijden van mama crack
[..]
nee, weet ik... maar ik verwaarloos blogs altijd na een tijdje
Misschien even kijken?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:37 schreef xcachet het volgende:
Alarm van het huis van de buren blijft maar af gaan
Toen ik in het buitenland zat had ik ook een blog (nou ja, gewoon op facebook), maar heb dat maar twee weken volgehouden ofzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke dag te posten?![]()
Op Waarbenjij.nu is een leuke site daarvoor
hahaquote:Op maandag 2 juni 2014 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogal ja, ik kan me nog zo goed de tijd herinneren dat je het alleen maar over je oudjes had bij de zorg![]()
Wel jammer, want ze waren volgejns mij wel dik tevreden over je.
Ik zou het zelf ook niet leuk vinden verderquote:Op maandag 2 juni 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik in het buitenland zat had ik ook een blog (nou ja, gewoon op facebook), maar heb dat maar twee weken volgehouden ofzo.
Ja dat kloptquote:Op maandag 2 juni 2014 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet leuk vinden verder
Maar wel leuk om van andere te lezen
Waar zat je in het buitenland? Parijs toch?
Gewoon eisen dat ze een functie salade-maker voor je creërenquote:
Ligt eraan. Als we snachts ook nog uitgaan kan ik gerust uurtje later komen, maar als we dat niet doen is het wel zonde. Ik kom sowieso hoorquote:
slechte tip zeg tssskquote:Op maandag 2 juni 2014 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet leuk vinden verder
Maar wel leuk om van andere te lezen
Waar zat je in het buitenland? Parijs toch?
Sowieso zou er minimaal één diëtist rechtstreeks moeten samenwerken de chef-koks enzo. Zou zéér veel tijd en werk schelen, maarja he.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon eisen dat ze een functie salade-maker voor je creëren
Parijs is wel tof om te wonenquote:
Huh, dus als we uitgaan kun je later komen maar anders vind je het zonde maar je komt sowieso?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als we snachts ook nog uitgaan kan ik gerust uurtje later komen, maar als we dat niet doen is het wel zonde. Ik kom sowieso hoor
Nouquote:Op maandag 2 juni 2014 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, dus als we uitgaan kun je later komen maar anders vind je het zonde maar je komt sowieso?
Ik dacht precies hetzelfde. :Squote:Op maandag 2 juni 2014 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, dus als we uitgaan kun je later komen maar anders vind je het zonde maar je komt sowieso?
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al gedaan hoor
Niets aan de ruiten te zien en binnen kon ik ook niemand zien..
als jij betaalt, ga ik meequote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
Komen jullie gewoon naar Woerden dan. Om mee uit eten te gaan
Ach so, ja. Nou áls we uitgaan dan weet ik niet of ik mee ga want ik kak altijd in rond 2-3 uur en wil dan niks lievers dan naar huis anders ben ik sad.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou![]()
Als we nog uitgaan daarna maakt hetn iet veel uit, maar als we dat niet doen dan ben ik er maar kort![]()
Moet even kijken hoe dat gaat zaterdag met uit eten enzo
Jaquote:Op maandag 2 juni 2014 17:43 schreef Ezell het volgende:
o god, gaat crackert dit keer wel kleding onthouden?!
Dat zei ik de vorige keer ook toen ik naar Sumo wilde, maar toen ditchte je me hardquote:
Dat doen we je mams niet aan.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
Komen jullie gewoon naar Woerden dan. Om mee uit eten te gaan
Prima toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ach so, ja. Nou áls we uitgaan dan weet ik niet of ik mee ga want ik kak altijd in rond 2-3 uur en wil dan niks lievers dan naar huis anders ben ik sad.
5 maandenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Parijs is wel tof om te wonen![]()
Hoelang zat je daar?
Kunstgeschiedenis zeker?quote:
Ok, maar het kan ook al rond 1 uur zijn hoor. En vaak is het dan echt 'ok ik wil NU naar huis' maar dat moment merk je wel heel goed bij mij want als ik naar huis wil en ik wil het nog niet laten merken dan zeg ik gewoon 0,0 meer want ik heb geen puf meer.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima toch?
Misschien zijn we dan wel zo verstandig mee te gaan
Ik merkte dat vorige keer al bij jequote:Op maandag 2 juni 2014 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, maar het kan ook al rond 1 uur zijn hoor. En vaak is het dan echt 'ok ik wil NU naar huis' maar dat moment merk je wel heel goed bij mij want als ik naar huis wil en ik wil het nog niet laten merken dan zeg ik gewoon 0,0 meer want ik heb geen puf meer.
dusssss?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei ik de vorige keer ook toen ik naar Sumo wilde, maar toen ditchte je me hard
Nu we dit weten, kun je het gewoon zeggen hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Misschien durf ik het niet zo te zeggen omdat ik jullie nog niet goed ken..
Dus je gaat niet meequote:
Ja, ik ben dan gewoon opquote:Op maandag 2 juni 2014 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik merkte dat vorige keer al bij je![]()
Je zag dat echt zwaar aan je gezicht af
Ja, ok. Jaquote:Op maandag 2 juni 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu we dit weten, kun je het gewoon zeggen hoor.
Ja toch.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is wel heel leuk hoor, wel een beetje prijzig, maar yolo enzo
Ja en toen ik het vroeg aan je:quote:Op maandag 2 juni 2014 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan gewoon op.
Soms van het ene op het andere moment, BOEM ok klaar.
[..]
Ja, ok. Ja
Nietquote:Op maandag 2 juni 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en toen ik het vroeg aan je:
Neuh hoezo
Nee ik vroeg het daarvoor al keer of je moe wasquote:Op maandag 2 juni 2014 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik zei 'ja ik ga zo naar huis als jullie zeggen van wij gaan daarheeeeeeeen'
leukquote:Op maandag 2 juni 2014 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Vrijdag komen mn ouders hierheen en dan gaan we samen naar Tchockie huis.
Nomnom. Gebakken aardappeltjes?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die was wel echt lekker, van de slager
is dat niet een enorme omweg?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Vrijdag komen mn ouders hierheen en dan gaan we samen naar Tchockie huis.
Echt? Hahaquote:Op maandag 2 juni 2014 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het daarvoor al keer of je moe wasJe dommelde bijna in.
Ook paar keer toen we nog in die pub zaten
Rapport voor mijn ouders.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:49 schreef xcachet het volgende:
Weet iemand hoe dat programma heet dat de kinderen hun ouders beoordelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |