Kan ook inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan, het zou van het weekend rond de 31 graden worden. Kunnen ook bbqen oid, gewoon 's middags beginnen en dan zijn we vroeg in avond klaar. Is ookw el chillie. Op tijd thuis alles
Doe beide?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad.
Vind je dat gezelliger dan op zaterdagavond de stad in?
Hoezo? Omdat ze vega is bedoel je?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je dat fijn vinden, samen bbq'en?
Dat ga ik er niet doorheen krijgenquote:
Oh zo, ja inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, vorige keer wilde niet samen eten.
Ja, bbqen kan ik supah goedquote:Op maandag 2 juni 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je dat fijn vinden, samen bbq'en?
Haha, ik heb al gebbqtquote:Op maandag 2 juni 2014 18:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
shtttt, kap met bbq zeggen![]()
ik word jaloers
Dat weet ik niet, maar zaterdagavond komt toch gewoon slecht uit nu?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad.
Vind je dat gezelliger dan op zaterdagavond de stad in?
Kan niet, heb etentje zaterdagavond,quote:Op maandag 2 juni 2014 18:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doe zaterdag eind van de middag BBQ'en en daarna stad in
Nee hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bbqen kan ik supah goed.
[..]
Haha, ik heb al gebbqt![]()
. Gewoon zo'n wegwerp-ding kopen bij de action, kost maar 1,60 ofzo en da ngewoon op je balkon bbqen toch?
[..]
Dat weet ik niet, maar zaterdagavond komt toch gewoon slecht uit nu?
En danquote:
Nou ja half is overdreven hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 18:14 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ik weet dat bbqen nog een andere keer kan. Was ook maar ideetje, maar leek me zo zonde om iets te gaan doen waar jij maar half kan fokje.
kan ik nietquote:Op maandag 2 juni 2014 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ik heb al gebbqt![]()
. Gewoon zo'n wegwerp-ding kopen bij de action, kost maar 1,60 ofzo en da ngewoon op je balkon bbqen toch?
Beetje normaal uit eten gaan ben je toch pas rond 9u-half 10 klaar en dan nog naar plek waar wij zijn toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja half is overdreven hoor
Maar normaal gesproken sprkeen we rond 8 uur ofzo, dat zal nu wel iets later worden
Maar komt wel goed joh
Omgquote:Op maandag 2 juni 2014 18:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://www.apple.com/apple-events/june-2014/
Nee want m`n moeder wil niet te laat, aangezien ze die zondag moet werkenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje normaal uit eten gaan ben je toch pas rond 9u-half 10 klaar en dan nog naar plek waar wij zijn toch?
Maak een live topiekquote:
VIER UUR!!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want m`n moeder wil niet te laat, aangezien ze die zondag moet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |