Hahaquote:Op maandag 2 juni 2014 17:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een man van mijn stage bedrijf heeft daar aan mee gedaan en speciaal daarvoor nieuwe schoenen gekocht haha
Daarom inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je zeggen he. Maar nee, en waarschijnlijk omdat het fucking vervelend is.. dat reizen. Maar ik ga toch ook iedere twee/drie weken naar mn ouders. Duurt voor mij net zo lang!
Nicequote:Op maandag 2 juni 2014 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erg goed is een beetje overdreven denk ik, het is een beetje weggezakt na anderhalf jaar. Maar kan het wel goed.
omgquote:Op maandag 2 juni 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha![]()
Zijn altijd wel van die flutouders die hun kinderen niet begrijpen en kinderen die doen alsof ze zwaar verwaarloosd worden
Ik zal het niet uit mezelf kijken neequote:
Oh ja 6 uur 's ochtends kan het prima.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Metro, had wel een kaartje maar wss verkeerde ingang ingegaan ofzo want kaartje werkte niet meer. Toen zijn we erover heen geklommen. Was wel om 6 uur 's ochtends.
Klopt.quote:
Hahaquote:Op maandag 2 juni 2014 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom inderdaad.
En je bent even buiten de provincie. blijf je jong en vitaal van
Tot zover mijn avonturen in Parijsquote:Op maandag 2 juni 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja 6 uur 's ochtends kan het prima.
Ja ik was wel tevreden over het OV daar.
Ja maar die rust kan je ook in noord/zuid-holland vinden, of utrechtquote:Op maandag 2 juni 2014 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
Ik ben wel dollie op brabant hoor, dus zo erg is het niet. WeilandenRUST
Precies, gewoon GLD ja tochquote:Op maandag 2 juni 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar die rust kan je ook in noord/zuid-holland vinden, of utrecht
Hoef je niet naar dat gekke Brabant voor
Vroegahhhquote:Op maandag 2 juni 2014 17:56 schreef Ezell het volgende:
ik zie crack later wel voor mij als een oud vrouwtje in een huisje met enooooorme achtertuin vol groente en shit
Brabant is awesomequote:Op maandag 2 juni 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hele dubbel jwzquote:Op maandag 2 juni 2014 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroegahhh
toen maakte oma nog smoothies met de slowjuicer![]()
Kinderen liggen helemaal dubbel:
Slowjuicer![]()
Dat denk ik ook wel.. maar dat zijn niet de plekken waar ik komquote:Op maandag 2 juni 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker tochquote:Op maandag 2 juni 2014 17:56 schreef Ezell het volgende:
ik zie crack later wel voor mij als een oud vrouwtje in een huisje met enooooorme achtertuin vol groente en shit
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het verbaast me dat er geen subforum GGZ bestaat.
Je mag mij wel als varkentje houdenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef Crack_ het volgende:
En ik zou super graag kippen willen.. En een varkentje lijkt me ook écht mega leuk maar weet niet of dat heel praktisch is
Sorry, je bent lang niet zo schattig als varkentjequote:Op maandag 2 juni 2014 18:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je mag mij wel als varkentje houden
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sorry, je bent lang niet zo schattig als varkentje
scheelt dat jij zelf een olifant bentquote:Op maandag 2 juni 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil pinguins en een olifant, en een aapje.
En honten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |