weer gevraagd om gratis een foto repo te maken?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:30 schreef SunChaser het volgende:
Hoi, ik zoek een beginnende bouwvakker die een huis voor me kan bouwen. Je kan dan ervaring op doen en het staat leuk op je portfolio.
Mijn voorkeur gaat uit naar een vrijstaand huis met zwembad. Ik zorg voor een stukje grond, koffie en een donut
Niet persoonlijk maar wel in het algemeenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
weer gevraagd om gratis een foto repo te maken?
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef Magneet het volgende:
weer gevraagd om gratis een foto repo te maken?
in snap je ergernissen, precies de reden waarom ik geen pc's meer fix bij mensenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Niet persoonlijk maar wel in het algemeen
Moet jij nog ervaring opdoen met operaties? Ik wil mijn buikwand corrigeren, staat leuk op je CVquote:
Dat wordt ook altijd gratis verwachtquote:Op maandag 2 juni 2014 16:35 schreef Magneet het volgende:
in snap je ergernissen, precies de reden waarom ik geen pc's meer fix bij mensen
Ik heb wel eens met een grijns 'weet je wel wat een consult kost?' gevraagd als iemand voor de zoveelste keer mij enkel en alleen opbelde voor medisch advies.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:36 schreef SunChaser het volgende:
Moet jij nog ervaring opdoen met operaties? Ik wil mijn buikwand corrigeren, staat leuk op je CV
Doe je het voor je werk?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
in snap je ergernissen, precies de reden waarom ik geen pc's meer fix bij mensen
Oh wauwie jou heb ik nog nooit gezien als user!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ik doe best nog wel gratis projecten of goedkoop of met gesloten portemonnee. Maar dan kies ik t zelf uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een grijns 'weet je wel wat een consult kost?' gevraagd als iemand voor de zoveelste keer mij enkel en alleen opbelde voor medisch advies.
Lief is eigenlijk best een liev wordquote:
ik heb die familiefoto's van je wel eens voorbij zien komen op fb. Als je dat allemaal gratis wilt doen houd je inderdaad geen tijd meer over voor betaalde opdrachten.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik doe best nog wel gratis projecten of goedkoop of met gesloten portemonnee. Maar dan kies ik t zelf uit.
Ik had vorig jaar iemand daarvoor wilde ik een gratis shoot doen maar die betaalde me juist. Zulke mensen zijn lief![]()
Familie doe ik alleen gratis als het broers en zussen zijn. Ik heb nogal een grote familie
ik kom ook niet zo extreem veel meer buiten de crewforaquote:Op maandag 2 juni 2014 16:42 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Oh wauwie jou heb ik nog nooit gezien als user!
Wat doet een 'Manager reviews' zoal?
Binnenkort heb ik een familiedag en dan maak ik ze gewoon omdat ik t wil en die gebruik ik voor portfolio en dan mogen ze de fotos ook gewoon in highres hebben maar dan is t een eigen opdracht.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb die familiefoto's van je wel eens voorbij zien komen op fb. Als je dat allemaal gratis wilt doen houd je inderdaad geen tijd meer over voor betaalde opdrachten.
Dat is heel wat anders dan iemand die gewoon zo goedkoop mogelijk op de eerste rij wilt zitten. (+ bij mij op de familiedagen zou dat het voordeel bieden dat je een hoop zinloos geleuter ontwijkt)quote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik een familiedag en dan maak ik ze gewoon omdat ik t wil en die gebruik ik voor portfolio en dan mogen ze de fotos ook gewoon in highres hebben maar dan is t een eigen opdracht.
Dat is nou écht een FOK!er, iemand die altijd binnen zit, en vervolgens niet vaak buiten één bepaalde subfora zitquote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik kom ook niet zo extreem veel meer buiten de crewforaEn ik regel reviewmeuk en stuur hier en daar iemand aan
Hoi ik ben Magneet, getrouwd, papa van 2 koters en overdag werk ik. En nee ik zit zeker niet altijd binnen en al helemaal niet op mijn zolderkamer want die is 1 grote tyfusbende.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Dat is nou écht een FOK!er, iemand die altijd binnen zit, en vervolgens niet vaak buiten één bepaalde subfora zit![]()
Maargoed, bij dezen. Ik ben Nelvalhil
Alsof een paar keer op een knopje klikken zoveel werk isquote:
Dat dus. Ik doe wel eens een aangifte voor vrienden of bekenden, als alles duidelijk is kost een aangifte met inkomen uit arbeid en een hypotheek bv me nog geen 20 minuten dus hoef ik er ook geen geld voor. Maar ze willen me er altijd voor betalen, dat lijkt de normaalste zaak van de wereld.quote:
Die foto's zijn op zeker naderhand nog bewerkt.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef IBMWV het volgende:
[..]
Alsof een paar keer op een knopje klikken zoveel werk is![]()
http://www.hongkiat.com/b(...)-taken-with-iphone4/
Staat er ook bij, degene die bewerkt zijn, zijn op de iPhone gedaanquote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die foto's zijn op zeker naderhand nog bewerkt.
Probeer 's je zolderkamer op te ruimenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
Hoi ik ben Magneet, getrouwd, papa van 2 koters en overdag werk ik. En nee ik zit zeker niet altijd binnen en al helemaal niet op mijn zolderkamer want die is 1 grote tyfusbende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |