Ergens heb je een punt, maar ook weer niet. Noord- en midden-Limburgers zijn inderdaad veel geslotener dan zuid-Limburgers. Ik weet niet hoe dat komt, maar alles boven Born is gewoon niet zo gezellig en meer 'dorpiger' en op kliekjesvorming ingesteld.quote:
Ik studeer er al een paar jaar en mijn langste relatie kwam uit Belgie, kneusje.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef killerkip69 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
kom je wel es buiten?
onterechte klacht, kneusje!
Bron?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Belgen zijn een gesloten en stug volkje.
Zuid-Limburgers zijn achterbakse ratten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt, maar ook weer niet. Noord- en midden-Limburgers zijn inderdaad veel geslotener dan zuid-Limburgers. Ik weet niet hoe dat komt, maar alles boven Born is gewoon niet zo gezellig en meer 'dorpiger' en op kliekjesvorming ingesteld.
Zuid-Limburgers hebben dat niet en zijn een stuk opener en gezelliger.
Bedankt voor het bevestigen van mijn puntquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zuid-Limburgers zijn achterbakse ratten.
Groetjes uit Noord-Limburg.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. Jij mag gewoon blijven, wij Noord-Limburgers zijn immers een stuk verdraagzamer dan onze inteelt-onderburen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn puntNu oprotten.
Echt-Susterenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. Jij mag gewoon blijven, wij Noord-Limburgers zijn immers een stuk verdraagzamer dan onze inteelt-onderburen.
Daarom moeten we jullie inderdaad afsteken en in zee schuivenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. Jij mag gewoon blijven, wij Noord-Limburgers zijn immers een stuk verdraagzamer dan onze inteelt-onderburen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |