quote:Op maandag 2 juni 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar cachie is dan ook superstrak.
Nouja was, nadat ik klaar was.
Deze informatie is helaas vertrouwelijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus Paxcon heeft een macropenis? Interessant.
Het heeft wel wat leuke dingen, zoals de muziek, en het acteerwerk. Zelfs de kinderen acteren goed. Prachtige sets. Ook vind ik het wel tof dat er meerdere locaties zo de aandacht krijgen. Een aantal echte karakters waar je mee meeleeft of graag dood wilt zien. Goed gedaan.quote:
Hahaha pedofiel.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar cachie is dan ook superstrak.
Nouja was, nadat ik klaar was.
Zeg dat soort dingen nu niet. Die stok van mij blijft maar groeienquote:
Je doet je best maarquote:Op maandag 2 juni 2014 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeg dat soort dingen nu niet. Die stok van mij blijft maar groeien
Hmm je gaat wel verder kijken dus?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het heeft wel wat leuke dingen, zoals de muziek, en het acteerwerk. Zelfs de kinderen acteren goed. Prachtige sets. Ook vind ik het wel tof dat er meerdere locaties zo de aandacht krijgen. Een aantal echte karakters waar je mee meeleeft of graag dood wilt zien. Goed gedaan.
Alleen is het allemaal zo ontzettend verwarrend. Iedereen lijkt op elkaar, de mannen dan. No joke. Allemaal halflang donkerbruin haar met een baard van een week.Allemaal grauwe kleding.
Alle vrouwen binnen 5 minuten uit de kleren.:') Random bloed, lijkt wel een Tarantino film. Constant cliché geluiden van zwaarden die in of uit schedes getrokken worden terwijl dat helemaal niet zo is.
Verder zijn alle fantasy tropes voldoende aanwezig, waardoor het lijkt alsof de auteur (even er van uitgaande dat het allemaal uit de boeken komt) 0 fantasie heeft en gewoon iedereen na-aapt.
Ik vind dat je #TeamJohannes goed hebt vertegenwoordigd vandaag.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeg dat soort dingen nu niet. Die stok van mij blijft maar groeien
Zie je nou hoe zielig je bent?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:06 schreef Etsu het volgende:
Hey CS, hoezo heb je mijn naam onderin gezet? Ik behoor allang niet meer tot de harde kern van GRTD.
Ik dacht dat wij vrienden warenquote:
Ik denk dat ik wel weet hoe het komt, maar je weet waarschijnlijk al wat ik ga zeggen.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:07 schreef kanovinnie het volgende:
Jezus christus wat een gezeik zeg. Het lijkt wel een kleuterklas hier.
Dat zou dan je eers.....quote:
Ik zal wel iedere avond een aflevering kijken ofzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm je gaat wel verder kijken dus?
Niet teveel op die details letten
En na een paar afleveringen herken je iedereen wel wat beter
Dit vind ik een groot gebaar. Bedankt!quote:Op maandag 2 juni 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat je #TeamJohannes goed hebt vertegenwoordigd vandaag.
Is het weer mijn schuld?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet hoe het komt, maar je weet waarschijnlijk al wat ik ga zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |