Mijn geheim: zwanger zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
beterschap voor de zieken.
kp succes morgen
wauw nikki jij bent veel gewicht kwijt. Wat is je geheim?
[ link | afbeelding ]
een "oudje" van sac toen nog aan het proberen te kruipen.
Dat was mijn geheim ook. Maar daarna dacht mijn lichaam vasthouden die hap. Bij ean kwam het wel goed maar nu niet, zit nog steeds op -1,5kilo over 3wk ofzo. Nah ja ik verwacht dat ik na mijn operatie wel afval. Maar ik wil daarvoor nog wat kwijt.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:01 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Mijn geheim: zwanger zijn.Nouja na mijn zwangerschap was ik 6 kilo lichter dan ervoor. En vorig voorjaar was ik al 8 kilo afgevallen doordat ik weightwatchers deed.
Wat een lieve foto van Sac. Knapperd!
ah oke dan heeft net niet veel nut. Ze rolt toch al de hele kamer door. Word je snel geopereerd?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Die puzzelstukjes liggen er vooral tegen de kou. Ze blijft er nu niet meer op liggen. Of ze echt stroever zijn dan onze vloer weet ik niet. Ik denk het niet.
Goeie typo bij S. met je verhaal over T.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP succes vandaag!
Musique wat groeien je meisjes lekker! Sneu van de prikjes, hopelijk voelen ze zich snel wat beter.
Ik heb S nog niet getempt vandaag want hij sliep nog toen ik de deur uit ging. Mijn vader zei wel dat hij de fles weer bijna leeg had gedronken, dus dat is fijn. En toen ik net weer thuis kwam liep S alweer dus had ik weer geen mogelijkheid om te tempen dus dat doen we dan wel als hij weer wakker is. Hij voelt in iedee geval niet heet ik merk het altijd gelijk als een kindje koorts heeft (bij L dan).
Ik ben vanmorgen met T naar de osteopaat geweest voor de tweede behandeling. Hij overstrekte nog iets. De werveltjes in zijn rug zaten nog goed, dus hij is vandaag vooral met zijn schedeltje bezig geweest. Daar zaten wat schedelbotten nog niet goed en dat zorgde voor het overstrekken. En T vond de hele behandeling prima, hij ging zelfs gewoon slapen terwijl de osteopaat met zijn hoofdje bezig was.We hoeven nu niet meer terug, tenzij T bij starten met lopen op zijn tenen gaat lopen, maar die fase duurt gelukkig nog even.
Ik moest even twee keer lezen, maar ik heb 'm gevonden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:43 schreef Dot. het volgende:
Goeie typo bij S. met je verhaal over T.Fijn dat de behandeling goed ging en dat S. weer beter drinkt!
Oh, ze zei er bij ons bij dat we ze mogen wassen, dus dat leek me wel een planquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef Cwen het volgende:
Nu wel dus!
Hier ook altijd censuur hoor Dot! Ze is altijd tot laat wakker en dus kijkt ze vaak films mee - maar ik leid haar af tijdens geweld, vind niet dat ze dat al hoeft te zien. Ook al schijnen ze tot 2 jaar er niks echt van mee te krijgen, van films.
Ik vind boekjes van de bieb voor deze leeftijd vies
Bij onze bieb worden ze gewassen voor ze de bak weer in gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef Cwen het volgende:
Nu wel dus!
Hier ook altijd censuur hoor Dot! Ze is altijd tot laat wakker en dus kijkt ze vaak films mee - maar ik leid haar af tijdens geweld, vind niet dat ze dat al hoeft te zien. Ook al schijnen ze tot 2 jaar er niks echt van mee te krijgen, van films.
Ik vind boekjes van de bieb voor deze leeftijd vies
14 juli het schiet op.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ah oke dan heeft net niet veel nut. Ze rolt toch al de hele kamer door. Word je snel geopereerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |