abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140626984
Hiep hoi! Welkom in het babytopic.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y

pi_140627027
Oh, ik gooide m dicht. Maar ik zei dus: Cwen, een groenteomelet? Of stukjes groente in reepjes en dan zelf een sausje erbij maken om lekker te dippen?
  maandag 2 juni 2014 @ 12:54:22 #3
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140628762
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140630449
Leuk artikel moppert! Dat past helemaal bij ons. en dan zelf ook lekker mee snoepen van het bord jumjum
pi_140630721
Hoe heeft de prins het gehad, Mabawa?

Oh Cwen, je zou yoghurt met fruit kunnen geven. Of die tzatziki die je laatst had gemaakt! Of banaan/aardbei op een geroosterde boterham. Of baba ganoush (aubergine spread) zelf babyproof maken en dat als dip gebruiken voor wortels en andere rauwkost. :9~
  maandag 2 juni 2014 @ 14:19:10 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140631520
Dippen :9 misschien lust ze ook wel hummus? Lekker met komkommer :9. Of een salade van Galia meloen, komkommer en munt. Zo'n onverwachte combi, maar heerlijk fris :9.
KuikenGuppy
  maandag 2 juni 2014 @ 14:44:18 #7
73386 Fazz
onderweg
pi_140632255
Leuk artikel Moppert! Het is hier nog lang niet zo ver maar ik sla alles op :+
Geen tips hier Cwen, maar ik las toch al een hoop ideeën :)

Ik ben net even naar het inloopspreekuur gegaan op het consultatiebureau om F te laten wegen.... ik ben in shock, m'n baby :o :o Hij was gewoon 4460 gram (+860 gram tov geboortegewicht en hij is nog geen 3 weken!) Hij doet het dus goed op m'n melk *)
pi_140633443
Wauw Fazz echte slagroom!!

Limoentje het ging echt goed! Hij heeft wel kort gehuild en gejammerd maar is daarna in slaap gevallen en werd vrolijk wakker :) Maandag over 2 weken weer een paar uurtjes en daarna voor het echie! :P
pi_140634390
Dat moet je wel een goed gevoel geven, of niet Mabawa? Fijn. :)

Superfoodsfazz! :9

M. heeft het zwaar. Er is een tandje, maar volgens mij nog één op komst. Ze is verkouden en ze hoest er nu ook bij. En er lijkt ook iets van een sprong te zijn. Ze weet echt niet hoe ze het heeft. En dit heeft ze al dágen. Overigens merk je daar niets van als we op bezoek zijn. Mijn kleine Hyacinth Bucket :') :D
pi_140641707
KP en Dot, hebben jullie vandaag gewerkt? Zo ja, hoe ging het?
  maandag 2 juni 2014 @ 19:54:59 #11
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_140642753
Fazz :o goede tetten heb je!

En ik las van zandkuilen laatst ook een indrukwekkend gewicht :o Mijnes is een kilo lichter! Wat een beer heb je burd!

M. Goed gedaaan op t kdv O+ *O*

Limoentjescitroentje aan de tandjes, hoesten en spring, das niet niks! Hoop dat t gauw achter de rug is.

Nik, lief! Morgen moet ik werken. Van het weekend een poging gedaan tot kleren kopen, draaaaama! We verzinnen wel wat. Morgen is t echt uit met de pret, om half 8 rijd ik weg. Vandaag belde m'n baas al of ie me even bij mocht praten. Dat duurde al een ruim half uur en aan het einde van de rit voelde het al alsof ik niet weg geweest ben. Komt wel goed. En anders ga ik lekker in m'n kolfhok zitten janken hahahaha. Morgen is het papadag dus geen livevoedingen. Meh! ):O
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_140643364
Bedankt voor alle tips O+. Groente en fruit is idd prima, zocht tips voor variatie. Monkey Platter is tof, maar ik weet niet of dat opkomt... Wij houden niet zo van rauwkost en ik ook niet zo van fruit. Maar we gaan 't eens proberen!
Yoghurt met fruit gaat als de brandweer, maar omelet moet ze niet :D. Ik ga me ook nog eens verdiepen in 't dippen ;).

KP, spannend morgen! Komt vast goed :*

Mabawa, fijn dat hij het toch nog naar z'n zin had.

Limone, sterkte voor M! Alles tegelijk is stom -O-

Hier hebben we vanmiddag Ellie's eerste buitenschoenen gekocht :o. Maat 21!! :o
Ze loopt nog niet los, maar wil zo graag aan je handen stappen, ook buiten. Haar Aapies bleken daar niet tegen bestand ;). Nu heeft ze Elefanten, hele soepele O+
Home is where the O+ is...
pi_140645007
Succes morgen KP! Ik ga woensdag even op zoek naar een nieuwe nette broek idd, want ik moet volgende week weer aan de bak. Kreeg ook al mails en sms'jes met werkdingen en dat ze het fijn vinden als ik er weer ben. Ik niet :P

Kun je niet alles wat niet op gaat qua fruit in een smoothie gooien en die invriezen Cwen? Met groente is dat idd wat lastiger :) en leuk de eerste schoentjes!

Goed gedaan Fazz! Gewoon een lekker spekkie kweken O+

Beterschap aan M. :* en ook aan mini S. natuurlijk. Verkouden zijn zuigt...
pi_140647729
Die Elefanten vond ik ook heel fijn Cwen, van die mega soepele zooltjes en niet al te duur. Binnen 2-3 maanden zijn ze er toch vaak weer uitgegroeid.

Succes morgen KP. Komt echt goed hoor. :*

En werkkleding moet ik ook nog scoren. Mijn kleding is een beetje te groot, want ik ben 14 kilo lichter dan een jaar geleden. Van 83 naar 69. I like! :)

Ik heb vandaag 3 uur gewerkt terwijl mijn vader oppaste op de jongens. Dat ging prima. Dit was een beetje de generale repetitie voor komende week, want wij gaan van donderdag tot en met zaterdag naar Disneyland met L.
Ik heb er heel veel zin in, al hoop ik wel dat S dan een beetje opgeknapt is, want hij had net weer 37.9 verhoging net als gisteravond. Overdag is het gewoon netjes rond 37.0 maar 's avonds loopt zijn temperatuur een beetje op. Verder is hij niet suf of huilerig en hij drinkt ook best aardig als ik voor de fles eerst een beetje zoutoplossing in zijn neus druppel, dus ik maak me er niet echt zorgen om. Ik vind het alleen sneu dat zijn neusje telkens zo verstopt is.
pi_140647923
beterschap voor de zieken.
kp succes morgen
wauw nikki jij bent veel gewicht kwijt. Wat is je geheim?

een "oudje" van sac toen nog aan het proberen was te kruipen.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 02-06-2014 22:03:37 ]
pi_140648987
Oeh Kimmers, ik had nog aan je gedacht vandaag, maar morgen is dus D-Day? Mijn ervaring was dat de dag sneller voorbij was dan gedacht en dat het best wel meeviel. Hopen dat het voor jou hetzelfde is.

N heeft het gelukkig erg naar d'r zin bij de go en ook bij oma. Ik moet alleen helaas even een gesprekje voeren met de oppastante die N telkens zo overprikkeld krijgt dat ze's avonds niet te genieten is. Maar tante kan niet zo goed tegen kritiek, dus dat wordt leuk :').
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  maandag 2 juni 2014 @ 21:56:57 #17
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_140649166
Fr zijn die puzzelstukken stroever als je vloer?
Wij hebben laminaat en haar speelkleed is ook glad misschien is dat van jou wel handiger.

Arme S. :{
pi_140649375
Die puzzelstukjes liggen er vooral tegen de kou. Ze blijft er nu niet meer op liggen. Of ze echt stroever zijn dan onze vloer weet ik niet. Ik denk het niet.
pi_140649402
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
beterschap voor de zieken.
kp succes morgen
wauw nikki jij bent veel gewicht kwijt. Wat is je geheim?

[ link | afbeelding ]
een "oudje" van sac toen nog aan het proberen te kruipen.
Mijn geheim: zwanger zijn. ;) Nouja na mijn zwangerschap was ik 6 kilo lichter dan ervoor. En vorig voorjaar was ik al 8 kilo afgevallen doordat ik weightwatchers deed.

Wat een lieve foto van Sac. Knapperd!
pi_140649515
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:01 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Mijn geheim: zwanger zijn. ;) Nouja na mijn zwangerschap was ik 6 kilo lichter dan ervoor. En vorig voorjaar was ik al 8 kilo afgevallen doordat ik weightwatchers deed.

Wat een lieve foto van Sac. Knapperd!
Dat was mijn geheim ook. Maar daarna dacht mijn lichaam vasthouden die hap. Bij ean kwam het wel goed maar nu niet, zit nog steeds op -1,5kilo over 3wk ofzo. Nah ja ik verwacht dat ik na mijn operatie wel afval. Maar ik wil daarvoor nog wat kwijt.
  maandag 2 juni 2014 @ 22:30:05 #21
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_140650953
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Die puzzelstukjes liggen er vooral tegen de kou. Ze blijft er nu niet meer op liggen. Of ze echt stroever zijn dan onze vloer weet ik niet. Ik denk het niet.
ah oke dan heeft net niet veel nut. Ze rolt toch al de hele kamer door. Word je snel geopereerd?
pi_140651993
Maar zon mat vind ik dan wel weer ideaal voor buiten.. Eventjes blijft ze er wel op hier tenminste en anders leggen/zetten we haar weer terug en dan gaat het weer een hele tijd goed. En voor de kleintjes evt nog met een boxkleed er op. Toch een stuk minder koud dan alleen een kleed op de tegels.
pi_140652378
Mijn man had vanavond wel een :') :X actie.

Hij appt me: moet S eten?
Dus ik bel hem op en vraag: Heeft hij honger dan?
Man: Nou ik heb het hem net gevraagd maar hij geeft geen antwoord. ( :') )
Ik: Maar huilt hij dan?
Man: Ja al een tijdje.
Ik: }:| Dan ga je hem NU eten geven.

Af en toe is mijn man dus echt een beetje suf met de jongens. Hij is echt van het eten geven op de klok, terwijl ik het echt op verzoek doe. Gevolg is dat man vindt dat S geen honger kan hebben om half 9 als hij om half 7 nog gedronken heeft. Nee, dan kan hij pas om half 11 honger hebben want dat is 4 uur na de laatste fles. 8)7
Vervolgens dronk S niet omdat man geen druppeltjes in zijn neusje had gedaan. Gevolg: Sje overstuur, man saggo want kind wilde toch echt geen fles volgens hem. En dan kom ik thuis, doe wat drupjes in de neus van S en hij drinkt zo de fles bijna leeg. En dan die blik van mijn man, priceless. :D
pi_140654373
FR wat een leuke speelmat en wat een droppie je meisje O+

Fazz: Nog gefeliciteerd met je ukkie!! Ik ben niet zoveel meer online de laatste tijd omdat ik druk ben in het kwadraat, niet alleen met de baby's maar ook met allerlei bezoek uit NL en gasten die in onze gites logeren. Wat goed dat je mannetje zo gegroeid is *O*

Nikki ik las een paar topics geleden iets over een verkoudheid en snotneusjes, gaat het nu iets beter? Wat fijn dat je zo afgevallen bent! Ik ben nog altijd 7 kilo zwaarder als voor mijn zwangerschap, en ik was al niet de lichtste -O-

Limone sterkte met de tandjes :*

KP weer aan het werk -O- Succes morgen!

Mijn meisjes worden steeds leuker O+ Ze zijn nu ruim 9 weken en je hebt nu echt contact met ze. Ze kijken je met grote ogen aan en die lachjes zijn zo fantastisch O+ Ook huilen ze overdag minder en de nachten gaan al een tijdje goed. Soms slapen ze 6 of 7 uur aan één stuk en daar zijn we blij mee. Overdag zijn ze erg wakker en willen ze weinig slapen.

Mijn ouders zijn er nu voor een weekje en we hadden vandaag de maandelijkse check-up. Ik heb mijn moeder meegenomen naar de HA, vond ze helemaal leuk. Ze is zo gek met haar kleinkinderen O+ Ging allerlei foto's maken terwijl de meisjes onderzocht werden, leuk voor later zegt ze 8)7

En ze doen het super! L. is van 3750 naar 5070 gram gegaan en I. van 3980 naar 5180 gram *O* Ze zijn nu 55 cm. En ik maakte me nog wel bezorgd, want qua drinken kom ik niet boven de 610 tot 650 ml per dag uit, terwijl ik dacht dat ze minimaal 720 ml tot 750 ml per dag moesten drinken. Maar volgens de HA groeien ze helemaal goed en moet ik me niet aan cijfertjes vasthouden.

Ze hebben hun eerste prikjes vandaag gehad en dat was wel héél zielig ;( Ze hebben er ook echt last van, heel hard huilen, dus ik heb wat vloeibare baby-paracetamol door hun avondflesje gedaan. Nu liggen ze te slapen, ik hoop dat de nacht een beetje goed gaat.
pi_140660151
Veel succes en plezier vandaag, Kim! Fijn dat F. nog een dagje thuis met papa kan blijven. :)

Hoe is het nu met S. Nikki?

Kus op de prikjes voor la jumelles (?? klopt dit, haha googletranslate.. :D ). Fijn dat ze het goed doen! En je moeder :D Mijn vader doet dat ook. Ook toen ik haar ging verschonen. ;( Wij kregen allebei een afdruk van die foto van 20X30.

Bestaat er ook vloeibare paracetamol voor baby's in Nederland? Lijkt mij ideaal. Gister kreeg ze namelijk een zetpil en ze keek alsof... tja..uhm.. alsof ze een zetpil kreeg: :o :{ }:| :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')