FR wat een leuke speelmat en wat een droppie je meisje

Fazz: Nog gefeliciteerd met je ukkie!! Ik ben niet zoveel meer online de laatste tijd omdat ik druk ben in het kwadraat, niet alleen met de baby's maar ook met allerlei bezoek uit NL en gasten die in onze gites logeren. Wat goed dat je mannetje zo gegroeid is
Nikki ik las een paar topics geleden iets over een verkoudheid en snotneusjes, gaat het nu iets beter? Wat fijn dat je zo afgevallen bent! Ik ben nog altijd 7 kilo zwaarder als voor mijn zwangerschap, en ik was al niet de lichtste
Limone sterkte met de tandjes
KP weer aan het werk

Succes morgen!
Mijn meisjes worden steeds leuker

Ze zijn nu ruim 9 weken en je hebt nu echt contact met ze. Ze kijken je met grote ogen aan en die lachjes zijn zo fantastisch

Ook huilen ze overdag minder en de nachten gaan al een tijdje goed. Soms slapen ze 6 of 7 uur aan één stuk en daar zijn we blij mee. Overdag zijn ze erg wakker en willen ze weinig slapen.
Mijn ouders zijn er nu voor een weekje en we hadden vandaag de maandelijkse check-up. Ik heb mijn moeder meegenomen naar de HA, vond ze helemaal leuk. Ze is zo gek met haar kleinkinderen

Ging allerlei foto's maken terwijl de meisjes onderzocht werden, leuk voor later zegt ze
En ze doen het super! L. is van 3750 naar 5070 gram gegaan en I. van 3980 naar 5180 gram

Ze zijn nu 55 cm. En ik maakte me nog wel bezorgd, want qua drinken kom ik niet boven de 610 tot 650 ml per dag uit, terwijl ik dacht dat ze minimaal 720 ml tot 750 ml per dag moesten drinken. Maar volgens de HA groeien ze helemaal goed en moet ik me niet aan cijfertjes vasthouden.
Ze hebben hun eerste prikjes vandaag gehad en dat was wel héél zielig

Ze hebben er ook echt last van, heel hard huilen, dus ik heb wat vloeibare baby-paracetamol door hun avondflesje gedaan. Nu liggen ze te slapen, ik hoop dat de nacht een beetje goed gaat.