abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:30:44 #301
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_167573642
quote:
0s.gif
Op zaterdag 24 december 2016 09:37 schreef Razor21 het volgende:
Iemand een alternatief voor Cloudfare? Wil dit instellen voor mijn website in Wordpress. Alleen biedt Strato niet de mogelijkheid om de nameservers aan te passen (kan alleen voor subdomeinen) :')

Dus ik zoek nu iets waarbij het niet perse mogelijk is om je nameservers aan te moeten passen. Dit schijnt mogelijk te zijn las ik op een website.
Voor die paar pagina's die je hebt, zie ik 't nut er niet van in om een CDN te gebruiken. Je kan veel meer snelheidswinst behalen door "Remove Query Strings from Static Resources" te fixen (stuk code in functions.php van je theme), en je afbeeldingen optimaliseren.

Mijn ervaring bij dit soort relatief kleine websites is altijd dat hoe meer je gaat proberen te verbeteren, hoe averechtser 't werk.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop