abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140617992
Een topic over het land dat de wereld gaat veroveren met sprankelend voetbal kan nooit kwaad, want je moet ze kort houden, die Chileentjes. Hier alles over La Roja.

Porteros: Claudio Bravo, Johnny Herrera y Cristopher Toselli
Defensas: José Pedro Fuenzalida, Miiko Albornoz, Gonzálo Jara, Mauricio Isla; Gary Medel, José Rojas, Francisco Silva y Eugenio Mena
Centrocampistas: Carlos Carmona, Marcelo Díaz, Charles Aránguiz, Felipe Gutiérrez, Jorge Valdivia y Arturo Vidal.
Delanteros: Alexis Sánchez, Eduardo Vargas, Fabián Orellana, Esteban Paredes, Jean Beausejour y Mauricio Pinilla

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 juni 2014 @ 00:02:13 #2
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_140618247
Als ze niet bij Nederland in de poule zouden zitten was ik voor Chili dit jaar.
#FreeHat
pi_140618445
Chili en Spanje gaan door...
Moeten zij weten
  maandag 2 juni 2014 @ 00:54:16 #4
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_140619438
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 00:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
Chili en Spanje gaan door...
Ik denk Chili en Nederland. Spanje heeft een ongelofelijke tegendruk, aangezien ze de grootste favoriet zijn en iets moeten bewijzen :{ En ja.. Als je iets niet verwacht..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_140620395
Het grote Chili topic met welgeteld 3, nu 4 reacties. :')
pi_140622998
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 02:23 schreef SteffanAFCA het volgende:
Het grote Chili topic met welgeteld 3, nu 4 reacties. :')
Bizar inderdaad, dit topic hoort al toe te zijn aan zijn vijfde in de reeks.
  maandag 2 juni 2014 @ 11:00:12 #7
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_140624638
quote:
15s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:54 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Bizar inderdaad, dit topic hoort al toe te zijn aan zijn vijfde in de reeks.
Ik vind het juist wel hard gaan voor een Chili topic.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_140624774
Sympathiek elftal.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140624781
Chili _O_
pi_140624912
Fysiek goed elftal, technisch matig. De Guzman, Fer, de Jong en misschien zelfs Blind zijn technischer dan heel dit elftal bij elkaar. Normaliter zou Nederland dit ook gewoon moeten kunnen winnen met een kleine overwinning.
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  maandag 2 juni 2014 @ 11:24:13 #11
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_140625458
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:09 schreef JenHermes het volgende:
Fysiek goed elftal, technisch matig. De Guzman, Fer, de Jong en misschien zelfs Blind zijn technischer dan heel dit elftal bij elkaar. Normaliter zou Nederland dit ook gewoon moeten kunnen winnen met een kleine overwinning.

Jij hebt er verstand van.
#FreeHat
pi_140625706
Worden enorm gehyped. Paar geweldige spelers en een paar die er niet veel van kunnen. Zou 50-50 zijn tegen Nederland, maar daarna tegen Brazilië zijn hun ook kansloos net als 4 jaar geleden.
pi_140625789
Waarom is iedereen zo bang voor Chili?! Chili heeft een paar leuke spelers, maar dan houdt het wel op. Ik ben er echt niet van onder de indruk.
Chili is nog nooit verder dan de laatste 16 gekomen. 4 jaar geleden met 3-0 er uit geknikkerd tegen Brazilie. Ik ben bang dat Nederland meer moeite met Australie gaat hebben dan met Chili
pi_140627179
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:09 schreef JenHermes het volgende:

Dit gaat echt veel en veel te ver, dit is beyond trolling.
pi_140627279
Vidal, wat een speler. _O_ Jammer dat ze samen met ons in de groep zitten.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_140627917
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:11 schreef Silv het volgende:
Vidal, wat een speler. _O_ Jammer dat ze samen met ons in de groep zitten.
Koning Arthur. _O_
  maandag 2 juni 2014 @ 13:09:48 #17
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_140629401
Goede expert review in de spoiler. :)

Ik verwacht dat Chili Nederland flink onder druk gaat zetten en het meeste balbezit zal hebben. Ze hebben tegen Duitsland en ook Brazilië laten zien dit spelletje goed te beheersen.
Als de Nederlandse verdediging het houdt (daar heb ik nog twijfels over) dan krijgen we goede kansen in de counter om deze pot te winnen. Hangt ook een beetje af van de stand in de groep op dat moment.

Ik zie Chili niet als een outsider voor de titel, daar is de verdediging te zwak voor en de stijl te aanvallend. Toch schat ik ze net iets hoger in als Nederland.
pi_140665013
TVP
Chili gaat winnen van Nederland trouwens daar ben ik heilig van overtuigd :)
blablablabla
pi_140665343
Chili.... die gasten kunnen nog geen pepernoot raken man. Ik snap die angst echt niet. Het laatste noemenswaarde resultaat dat ze hebben gehaald dateert uit 2008, winst op Argentinie. daarna niet meer van een groot land gewonnen (Engeland is in mijn ogen geen groot land). Terwijl er regelmatig tegen Brazilie, Argentinie en Spanje is gespeeld.
Ik denk dat Nederland veel meer moeite met Australie gaat hebben dan met Chili. ik zeg 3-0 voor Nederland
pi_140665413
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:02 schreef hvan het volgende:
Chili.... die gasten kunnen nog geen pepernoot raken man. Ik snap die angst echt niet. Het laatste noemenswaarde resultaat dat ze hebben gehaald dateert uit 2008, winst op Argentinie. daarna niet meer van een groot land gewonnen (Engeland is in mijn ogen geen groot land). Terwijl er regelmatig tegen Brazilie, Argentinie en Spanje is gespeeld.
Ik denk dat Nederland veel meer moeite met Australie gaat hebben dan met Chili. ik zeg 3-0 voor Nederland
Ze hebben Duitsland, Spanje en Engeland in het afgelopen jaar helemaal van de mat gespeeld man. Mooi zeg, die scorebordjournalistiek.
pi_140665495
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:05 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Ze hebben Duitsland, Spanje en Engeland in het afgelopen jaar helemaal van de mat gespeeld man. Mooi zeg, die scorebordjournalistiek.
Maarja, dat zegt niks. Het resultaat telt uiteindelijk. als puntje bij paaltje komt geeft Chili niet thuis. ze hebben een paar leuke spelers. maar 8 van de 11 basisspelers zijn niet beter dan een gemiddelde eredivisie speler
pi_140665532
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:08 schreef hvan het volgende:

[..]

Maarja, dat zegt niks. Het resultaat telt uiteindelijk. als puntje bij paaltje komt geeft Chili niet thuis. ze hebben een paar leuke spelers. maar 8 van de 11 basisspelers zijn niet beter dan een gemiddelde eredivisie speler
Waarom zegt het niets als je goed speelt? Volgens mij zegt dat juist alles. Lekker resultaten zonder context posten. Kijk eerst een wedstrijd zou ik zeggen.
pi_140665533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:05 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Duitsland :') daar speelden zelfs Polen en Kameroen gelijk tegen :P

Ik vind Chili ook enorm overgehyped, er zitten aardige spelers tussen maar ook spelers die hun brood verdienen bij clubs als O'Higgins e.d.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_140665654
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:32 schreef hvan het volgende:
Waarom is iedereen zo bang voor Chili?! Chili heeft een paar leuke spelers, maar dan houdt het wel op. Ik ben er echt niet van onder de indruk.
Chili is nog nooit verder dan de laatste 16 gekomen. 4 jaar geleden met 3-0 er uit geknikkerd tegen Brazilie. Ik ben bang dat Nederland meer moeite met Australie gaat hebben dan met Chili
Dat laatste denk ik ook, ik denk zelfs dat Australie een puntje gaat pakken tegen de Chilenen.

Zuid-Amerikaanse ploegen hadden het vroeger nooit makkelijk met de Australiers toen er nog een play-off wedstrijd was van Zuid-Amerika en Oceanie.
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')