Stuur die mail eensquote:
Het is in ieder geval iemand met een taalgebrek. Dit steunt mij in de gedachte dat jij er niets mee te maken hebt.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kijk in vorige deel van fokstok dan daar staat ie
quote:Op maandag 2 juni 2014 09:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is in ieder geval iemand met een taalgebrek. Dit steunt mij in de gedachte dat jij er niets mee te maken hebt.
Die eis dat jij bekent dat je eigenlijk koelkastje bent vind ik dan wel weer goedquote:
Rot op een keer met je valse beschuldigingen.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die eis dat jij bekent dat je eigenlijk koelkastje bent vind ik dan wel weer goed
Inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2014 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
CookieSlikker is inderdaad wel gewoon GeflipteKoelkast![]()
Maar mensen die dat niet door hebben![]()
Blijkbaar heb ik samen met een aantal anderen de FOK!stok gejat en heb ik nu 3 eisen.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan JanCees?
Waar baseer je dat opquote:Op maandag 2 juni 2014 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
CookieSlikker is inderdaad wel gewoon GeflipteKoelkast![]()
Maar mensen die dat niet door hebben![]()
Hoor Mexicano dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:05 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Rot op een keer met je valse beschuldigingen.![]()
Jij bent het waarschijnlijk gewoon.
Wat voor eisen?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik samen met een aantal anderen de FOK!stok gejat en heb ik nu 3 eisen.
Perzikijs, sinaasappelijs en abrikoosijsquote:
Wie is hier nu de grootste debiel?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoor Mexicano dan?
Debiel
Jij bent gewoon ziek in je hoofd met je vrouwelijke kloon, gefrustreerd dat niemand je hier meer aardig vond zeker dat je je vrouwelijke evenbeeld ging creëren?
Vind het niet gek ook dat je niet gewaardeerd werd, mafkees
pittige pics plsquote:Op maandag 2 juni 2014 10:09 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wie is hier nu de grootste debiel?![]()
Je kan het gewoon niet uitstaan dat ik een meisje ben en een beetje pittig kan zijn.
Ga lekker een ander beschuldigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |