Stuur die mail eensquote:
Het is in ieder geval iemand met een taalgebrek. Dit steunt mij in de gedachte dat jij er niets mee te maken hebt.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kijk in vorige deel van fokstok dan daar staat ie
quote:Op maandag 2 juni 2014 09:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is in ieder geval iemand met een taalgebrek. Dit steunt mij in de gedachte dat jij er niets mee te maken hebt.
Die eis dat jij bekent dat je eigenlijk koelkastje bent vind ik dan wel weer goedquote:
Rot op een keer met je valse beschuldigingen.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die eis dat jij bekent dat je eigenlijk koelkastje bent vind ik dan wel weer goed
Inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2014 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
CookieSlikker is inderdaad wel gewoon GeflipteKoelkast![]()
Maar mensen die dat niet door hebben![]()
Blijkbaar heb ik samen met een aantal anderen de FOK!stok gejat en heb ik nu 3 eisen.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan JanCees?
Waar baseer je dat opquote:Op maandag 2 juni 2014 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
CookieSlikker is inderdaad wel gewoon GeflipteKoelkast![]()
Maar mensen die dat niet door hebben![]()
Hoor Mexicano dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:05 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Rot op een keer met je valse beschuldigingen.![]()
Jij bent het waarschijnlijk gewoon.
Wat voor eisen?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik samen met een aantal anderen de FOK!stok gejat en heb ik nu 3 eisen.
Perzikijs, sinaasappelijs en abrikoosijsquote:
Wie is hier nu de grootste debiel?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoor Mexicano dan?
Debiel
Jij bent gewoon ziek in je hoofd met je vrouwelijke kloon, gefrustreerd dat niemand je hier meer aardig vond zeker dat je je vrouwelijke evenbeeld ging creëren?
Vind het niet gek ook dat je niet gewaardeerd werd, mafkees
pittige pics plsquote:Op maandag 2 juni 2014 10:09 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wie is hier nu de grootste debiel?![]()
Je kan het gewoon niet uitstaan dat ik een meisje ben en een beetje pittig kan zijn.
Ga lekker een ander beschuldigen.
De FOK! stok zal branden als de heidense koningen van weleer!quote:
Iedereen beschuldigd jou schat, iedereen weet het verder ook, maar primaquote:Op maandag 2 juni 2014 10:09 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wie is hier nu de grootste debiel?![]()
Je kan het gewoon niet uitstaan dat ik een meisje ben en een beetje pittig kan zijn.
Ga lekker een ander beschuldigen.
Ja daarom.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De FOK! stok zal branden als de heidense koningen van weleer!
Maar zo vaak worden de mensen hier toch niet geband? Dus het slaat toch allemaal nergens op?
Check die afbeelding hierboven en het FOK!stok topicquote:Op maandag 2 juni 2014 10:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar wat de fuck is er aan de hand eigenlijk?
Oh is dit al rellen?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:13 schreef GGMM het volgende:
Ik hoor dat hier gereld wordt.
Ik ben aandachtig toeschouwer.
Iemand die een speciaal emailadres heeft aangemaakt.quote:
Ggmm begrijpt het allemaal niet zo goed meerquote:
hoi, wat gezellig dat je er bentquote:
Volgens mij begreep hij z'n cursus Spaans niet eensquote:
Hoi Mexicanoquote:Op maandag 2 juni 2014 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoi, wat gezellig dat je er bent
Dikke hoolie ben ik hèquote:
Eensquote:
VAquote:
quote:
Hahaquote:Op maandag 2 juni 2014 10:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn geheimzinnige onderzoek loopt spaak.
quote:Op maandag 2 juni 2014 10:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn geheimzinnige onderzoek loopt spaak.
Ja hoorquote:
Hoe is het met jou?quote:
Wat lul je joh. Ik zeg toch dat ik HOOR dat hier gereld wordt, dat betekent toch niet dat ik zelf de conclusie heb getrokken dat dit een rel is?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ggmm begrijpt het allemaal niet zo goed meer
Soms jaquote:Op maandag 2 juni 2014 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul je joh. Ik zeg toch dat ik HOOR dat hier gereld wordt, dat betekent toch niet dat ik zelf de conclusie heb getrokken dat dit een rel is?
Ik en LittleBrownie vinden jou een zeer apart mannetje.
Littlebrownie en ik vinden jou ons grote voorbeeld.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul je joh. Ik zeg toch dat ik HOOR dat hier gereld wordt, dat betekent toch niet dat ik zelf de conclusie heb getrokken dat dit een rel is?
Hap hapquote:Op maandag 2 juni 2014 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Watquote:
Valt allemaal wel meequote:
Je moederquote:
Uh ja. Jij bent gelukkig niet apartquote:
Zeg ik ook nietquote:
Ik vind lb ook wel lief hoor.quote:
Je moet niet zo slecht denken van mij René, allemaal niet nodig.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha en dan net doen alsof het een grapje was![]()
Té doorzichtig.
Ben je weg geweest dan?quote:
Jaquote:
Waarom? Geen zin meer?quote:
Ja beetjequote:
Hoe gaat het met den studie?quote:
Moet je zelf maar je klep houden en wegblijven.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:12 schreef Fok-it het volgende:
Snap sowieso niet da je hier komt. Je bleef weg, dus hou je daar ook aan
Jaja, hou maar volquote:Op maandag 2 juni 2014 10:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ohja cookieslikker is die nepvriendin van koelkast
Hey vriend alles goedquote:Op maandag 2 juni 2014 10:41 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Moet je zelf maar je klep houden en wegblijven.
En zonder enig bewijs en dat sommige allang een foto van mij hebben gezien.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen beschuldigd jou schat, iedereen weet het verder ook, maar prima
Veel plezier met je toneelstukje blijven opvoeren.
*Kutuser.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:42 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
En zonder enig bewijs en dat sommige allang een foto van mij hebben gezien.
Maar het laat weer zien wat een enorme kut user je toch bent.
Ik kan ook een foto van Brad Pitt op Facebook gooien,quote:Op maandag 2 juni 2014 10:42 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
En zonder enig bewijs en dat sommige allang een foto van mij hebben gezien.
Maar het laat weer zien wat een enorme kut user je toch bent.
Wie de neuk is BRAD PTTTquote:Op maandag 2 juni 2014 10:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan ook een foto van Brad Pitt op Facebook gooien,
OMG BRAD PTTT ZIT OP FOK
Pitt. Sorry Dven geile Bulgaar van mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |