SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Awesome_ op 02-06-2014 12:52:08 ]BEASTMODE
Het is grappig om te zien hoe erg je bent omgeslagen wat betreft GoT.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed gezien ja.
Kijk na Breaking Bad Game of Thrones. Zo awesome.
En terecht. Morgen nieuwe ep. ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Het is grappig om te zien hoe erg je bent omgeslagen wat betreft GoT.
Nee, die boeken zijn zulke dikke pillen. Ik zie er een beetje tegen op om eraan te beginnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En terecht. Morgen nieuwe ep. ook.
Heb jij de boeken gelezen?
goed man met de jouwe?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hey sander bedankt man. hoe is het met je moeder?
Echt voor schut dat je platje het niet doetquote:Op zondag 1 juni 2014 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Hey jongens ik ben mijn blauwe tentzeil kwijt.
Ja, iets van 1000 fucking bladzijden per boek.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:35 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Nee, die boeken zijn zulke dikke pillen. Ik zie er een beetje tegen op om eraan te beginnen.![]()
Eigenlijk wil ik het wel want die hele GoT wereld spreekt mij wel aan en zo'n boek bevat veel meer details natuurlijk.
Ik hoop het ook, ja. Oberyn is wel een baas. Maar The Mountain was in de preview in full armor die gast leek net een tank.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, iets van 1000 fucking bladzijden per boek.![]()
Ik denk dat Oberyn morgen gaat winnen, ik hoop het. The Mountain is trouwens een strongman, best wel dope.
tr gemachtquote:Op zondag 1 juni 2014 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze zojuist van Fanta in DM ontvangen.
[ afbeelding ]
#dikbilswag
Ik aai heel vaak mijn billen, gewoon als ik ergens in de supermarkt loop..ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
#dikbilswag
Bah, vieze poepert.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
#dikbilswag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |