Ja dan wil ze zeker elke dag ?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:17 schreef JeffreyH93 het volgende:
Gewoon mee naar huis nemen en uitwonen. Dan hoef je je ook niet te schamen dat andere mensen haar horen.
Zeker ook een tourette nitwitquote:Op zondag 1 juni 2014 18:21 schreef Innisdemon het volgende:
Verzonnen topics
Als je niet weet wat Tourette's inhoudt, verzin dan wat originelere symptonen, in plaats van Bart de Graaff na te apen.
Nouquote:Op zondag 1 juni 2014 18:23 schreef Megumi het volgende:
Tja TS het kan gek lopen in het leven. Post wel nog je oplossing. Zodat anderen er om kunnen lach.. er van kunnen leren.
Boontje...loontje.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:09 schreef skippy22 het volgende:
Ja hallo,
Ik had gisteravond een date met een meisje die een 'beperking' heeft.
Nou ken ik haar alleen via paiq ':')' Ze had al verteld over haar aandoening,maar op de foto's heeft ze me toch een paar dikke tetten dus ik dacht weer eens met mij pik.![]()
Gisteravond afgesproken op de markt waar alle cafe's zijn (Lekker makelijk en centraal)
Nou stond ik daar dus met mijn domme kop te wachten. Na 20 minuten kwam ze eindelijk aanwandelen. Ik dacht nou boskangeroe dat heb je mooi geregeld. Dus even voorstellen...
Hallo ik ben insert naam VIEZE HOER galmde het over de markt.
Nou dat was dus aanval1. Echt iedereen zat ons aan te staren. Met een glas halverwege de mond en eenNou het schaamrood stond gelijk op mijn kaken. Waar zullen we gaan zitten vroeg ze me kut HOER
Ik voelde me ondertussen net een kermisattractie.
3 aanvallen later zaten we dus ergens in een hoekje. op de markt en ze tikten het ene glas wijn na het andere glas wijn leeg. Nog beduusd van alles zat ik er maar ongemakelijk bij. Nou ze had wel zin in een snack bitterballen. LIK M'N BALLEN Het vloog er ook zo uit.![]()
Ondertussen had ik me zo ongeveer onder het tafeltje verstopt en met een smoes via die achterdeur na buiten gelopen. Voor de zekerheid ben ik maar gaan rennen. Nu apten ze met vandaag met leuke date gehad he ?Wanneer gaan we weer ?
HELP hoe kan ik haar het beste dumpen ?
Daarom dumpenquote:Op zondag 1 juni 2014 18:25 schreef Seven. het volgende:
Wen d'r maar aan TS, voor jou wordt het niet beter helaas.
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:28 schreef Tinos85 het volgende:
Gewoon een keer overheen gaan als je toch met je pik denkt. Of je nu niks meer laat horen of na de seks maakt toch ook niet uit.
Kan er niks aan doenquote:Op zondag 1 juni 2014 18:29 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Had je maar niet met je pik moeten denken.
Straks schreeuwt ze dan dat ts een kleine pik heeft.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:28 schreef Tinos85 het volgende:
Gewoon een keer overheen gaan als je toch met je pik denkt. Of je nu niks meer laat horen of na de seks maakt toch ook niet uit.
Dat doet iedere man.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:29 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Had je maar niet met je pik moeten denken.
Fok formaatquote:Op zondag 1 juni 2014 18:32 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Straks schreeuwt ze dan dat ts een kleine pik heeft.
Dat had ze niet in de gatenquote:Op zondag 1 juni 2014 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja hoor, je vlucht weg en ze vraagt 'leuke date gehad hè?'. Nooit gebeurd natuurlijk. En zo wel, pics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |