SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Zhano op 01-06-2014 17:42:27 ]
Ja iets met iemand zijn moeder.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan iemand me trouwens dat verhaal vertellen waarom iemand geen fiets kon kopen door packs?
Voor het zeggen dat je weer een pakje krijgt, ipv dat ik weer die 3 wedstrijden anders voor niks speelquote:
Daar mag je je idool Lindgren voor bedanken.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie nu pas dat de OP helemaal weg is.. geen OP-chicks en die beschrijvingen van users meer.
Ahquote:Op zondag 1 juni 2014 17:38 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Voor het zeggen dat je weer een pakje krijgt, ipv dat ik weer die 3 wedstrijden anders voor niks speel
Zet de OP dan terug teringfries.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar mag je je idool Lindgren voor bedanken.
Quote dan een oude OP jonge dan kun je toch kopiėren en plakken jij bedorven stuk drakenzaad.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan toch niet, mongool. Dan moet ik al die linkjes gaan kopiėren ofzo. Zak maar in de stront.
Dan moet ik al deze meuk:quote:Op zondag 1 juni 2014 17:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Quote dan een oude OP jonge dan kun je toch kopiėren en plakken jij bedorven stuk drakenzaad.
hij had drugs op denk ikquote:Op zondag 1 juni 2014 17:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft Lindgren. die OP veranderd toen hij dronken was ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |