Waaaat? Is dat echt zo?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
"FF Anders"
De gay carnavals vereniging hier
Ik heb geluisterd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:14 schreef Bartjebart het volgende:
Vanochtend was het K3-uurtje op 3FM. moest gelijk aan jou denken
Ja, alleen dat geeft nu wel een ander ideequote:
Ik had meteen ook even "FF Anders Etten-Leur" gegoogled, maar toen kwam ik uit bij een hondenschool.quote:
I'd tap that.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:15 schreef Dirk. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nee, dit is 'm..
.
.
.
.
.
.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'd tap that.
Ben ik dan nu vegetarisch?
En ze komen naar Enschede!quote:
Het zijn echt superleuke chicks in het echt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:20 schreef Bartjebart het volgende:
En ze komen naar Enschede!
En ze rijden altijd samen in een busje naar het concert
Oooh ik vond ze het ook best leuk doen vanochtend hoor! Maar diequote:Op woensdag 4 juni 2014 16:23 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Het zijn echt superleuke chicks in het echt.
Toen bij de opnames van de clip bij hun huidige single liep ik van de make-up naar de set met Karen en die zei toen: "Ohhhh, ik ben dat kutnummer al zo zat." HAHAHAHA..
En dat ook met 3 van die kleine kinderen erbij in de studio!quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:24 schreef Bartjebart het volgende:
Ze moesten ook hard lachen toen Giel het had over face down ass up
Ja en ladingen kinderen die thuis of in de auto luisterenquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:27 schreef Dirk. het volgende:
[..]
En dat ook met 3 van die kleine kinderen erbij in de studio!. Nou ja, die hebben toch geen benul.
Volgens mij bewijst dit vooral dat jij graag in hokjes denkt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat bewijst dat iedereen in zekere mate bi is..
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:32 schreef Dirk. het volgende:
Relleeeeeeeeeeee!
Kunnen jullie je nog herinneren dat ik die zaak in Den Haag werd uitgekickt met mijn petje?.
Die reageren net op mijn slechte review op Facebook!.
https://www.facebook.com/dirkvanbaren/posts/10152095030043857:0
Dat valt reuze mee..quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:59 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Volgens mij bewijst dit vooral dat jij graag in hokjes denkt.
Klopt, maar het is verrijkend en bevrijdend om dat niet te doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee..
En in hokjes denken is menselijk.
Dat probeer ik ook hoor...quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Klopt, maar het is verrijkend en bevrijdend om dat niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |