Hoeveel heb je ingezet? 46,50?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:22 schreef Belgosome het volgende:
Sorry nederlanders , ben deze n'avond voor spanje , ik kan 47 euro cashen als ze winnen
Wauw. 47 hele euro's?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:22 schreef Belgosome het volgende:
Sorry nederlanders , ben deze n'avond voor spanje , ik kan 47 euro cashen als ze winnen
En dat zag je nu pas?quote:
Ik kan me voorstellen dat je deze unieke mogelijkheid niet laat schieten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:22 schreef Belgosome het volgende:
Ik fok mobiel he. Dus ik heb geen last van avatars, onderschriften, signatures en oranje tagjes. Heerlijk is dat. Ja alleen GGMM heeft een oranje tagje bij mij, hij is dus 'speciaal'quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat zag je nu pas?Ik zou nog maar een bak koffie pakken als ik jou was
Nja hij zei ook 'sorry nederlanders', dat zeg ik toch meestal nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik fok mobiel he. Dus ik heb geen last van avatars, onderschriften, signatures en oranje tagjes. Heerlijk is dat. Ja alleen GGMM heeft een oranje tagje bij mij, hij is dus 'speciaal'
Jij ook weer hier?quote:
Ik kijk er alleen maar naar uit. Zoals ik naar elke WK-wedstrijd doe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:11 schreef alors het volgende:
OMG nu al zenuwenEn dat terwijl je weet dat het een deceptie gaat worden
Je bent zelf 'speciaal'.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik fok mobiel he. Dus ik heb geen last van avatars, onderschriften, signatures en oranje tagjes. Heerlijk is dat. Ja alleen GGMM heeft een oranje tagje bij mij, hij is dus 'speciaal'
Gezellig met vrienden voetbal kijken, biertje erbij. En er maar het beste van hopen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk er alleen maar naar uit. Zoals ik naar elke WK-wedstrijd doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |