Idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Reken maar van yes. NL krijgt sowieso rood en een pingel tegen.
Aangezien het WK toch al verpest is, zou dit wel een geniale afsluiter zijn. Het zou des-Van Gaals zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:46 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien dat we met Van Gaal wel een coach hebben die, ALS we echt opzichtig genaaid worden, wel gewoon de trots en ballen heeft om dat hele team van het veld te trekken uit protest.
Zou wel een gigantische statement zijn natuurlijk, op een WK, in zo'n wedstrijd, bij de zoveelste arbitrale blunder.
Nog even een cynisch applausje richting de VIP-tribune waar dan Blatter zit, en volop in beeld komt, en einde verhaal Blatter.
Het zou 1 van de hoogtepunten uit de WK geschiedenis kunnen zijn, vooral als het de aanzet zou zijn voor het invoeren van videobeelden bij de arbitrage, en het einde van Blatter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:48 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Aangezien het WK toch al verpest is, zou dit wel een geniale afsluiter zijn. Het zou des-Van Gaals zijn.
Over en out voor Blatter en consorten. Gaat alleen niet gebeuren, maar idd, het lef heeft Van Gaal wel.
In Spanje kennen wij geen vrijdag de 13e. Dinsdag de 13e hier.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:18 schreef CookieSlikker het volgende:
11-0
Als ze spelen zoals afgelopen weken.
Natuurlijk hopen we dat vrijdag de 13e spanje tegenzit. Dan hebben wij 1-0
2quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het zou 1 van de hoogtepunten uit de WK geschiedenis kunnen zijn, vooral als het de aanzet zou zijn voor het invoeren van videobeelden bij de arbitrage, en het einde van Blatter.
Ik denk ook dat je daarmee, zowel binnen als buiten Nederland, misschien nog wel meer respect en bewondering zou afdwingen, dan wanneer je het klakkeloos allemaal accepteert en 'sportief' de wedstrijd uit gaat voetballen, uit 'respect voor het publiek'. Want als je echt respect voor het publiek zou hebben, dan zou je eisen dat een sport ook een eerlijke winnaar oplevert, ipv dat het van hogerhand al van te voren vast staat...
Neymar had rood moeten krijgen, en die penalty was hilarisch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
Maar dan moet het ook wel echt duidelijk zeer oneerlijk spel zijn. En zo duidelijk was dat nog helemaal niet bij de wedstrijd Brazilië - Kroatië, natuurlijk Neymar had minstens een gele kaart moeten krijgen en die penalty was onterecht. Maar om dan hysterisch te gaan krijsen dat het allemaal opgezet spel is geweest, gaat me wat ver.
Uiteraard, maar kan het niet gewoon zijn dat de scheids erg slecht heeft gefloten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Neymar had rood moeten krijgen, en die penalty was hilarisch.
Maar goed, je doet dat uiteraard alleen wanneer het overduidelijk is, dus 3-4 zeer vreemde beslissingen, en een scheids die de hele wedstrijd al duidelijk in het voordeel van 1 partij fluit...
Je gaat natuurlijk niet het veld aflopen bij een foute beslissing van een inworp ofzo
"DIT PIKKEN WE NIET!!!"
Na vanavond nog 2 wedstrijdjes die onzin aan moeten zien en dan is het weer voorbij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:34 schreef hafcfan het volgende:
Nu heeft iedereen ook al een Oranje tagje
Als je chrome gebruikt, gewoon stylebot downloaden. Moet je even zoeken in de VBL SC. Heb daar een oplossing beschreven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:34 schreef hafcfan het volgende:
Nu heeft iedereen ook al een Oranje tagje
Thanx. Even iets anders wat ik ook niet snap, waarom nodigen ze op het WK zoveel scheidsrechters uit Afrika en Azië uit? Die mensen fluiten nooit topwedstrijden en dan krijg je dingen zoals gisterenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je chrome gebruikt, gewoon stylebot downloaden. Moet je even zoeken in de VBL SC. Heb daar een oplossing beschreven.
Als een Europees land tegen een land uit een ander continent speelt, mag er geen Europeaan fluiten dacht ik. Maar dat weet ik ook niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Thanx. Even iets anders wat ik ook niet snap, waarom nodigen ze op het WK zoveel scheidsrechters uit Afrika en Azië uit? Die mensen fluiten nooit topwedstrijden en dan krijg je dingen zoals gisteren
Alleen Afrika en Azie steunen Blatter en co nog. Is een kwestie van zieltjes winnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Thanx. Even iets anders wat ik ook niet snap, waarom nodigen ze op het WK zoveel scheidsrechters uit Afrika en Azië uit? Die mensen fluiten nooit topwedstrijden en dan krijg je dingen zoals gisteren
Alleen zal Nederland weggespeeld worden, dus dan komt het allemaal een beetje triest over ook al word je misschien genaaid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:46 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien dat we met Van Gaal wel een coach hebben die, ALS we echt opzichtig genaaid worden, wel gewoon de trots en ballen heeft om dat hele team van het veld te trekken uit protest.
Zou wel een gigantische statement zijn natuurlijk, op een WK, in zo'n wedstrijd, bij de zoveelste arbitrale blunder.
Nog even een cynisch applausje richting de VIP-tribune waar dan Blatter zit, en volop in beeld komt, en einde verhaal Blatter.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:39 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Als een Europees land tegen een land uit een ander continent speelt, mag er geen Europeaan fluiten dacht ik. Maar dat weet ik ook niet helemaal zeker
Ik wens de Europese landen alvast heel veel sterkte. Als er vanavond weer een land genaaid wordt is de lol er wel een beetje van af. Zit je elke wedstrijd alleen maar te hopen op een eerlijke partij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alleen Afrika en Azie steunen Blatter en co nog. Is een kwestie van zieltjes winnen.
Helaas. Elk WK verkloten scheidsrechters uit bamboelanden waar niet op niveau wordt gespeeld weer de nodige wedstrijden.
Ja, ik ga alles wel kijken, maar door arbitraal gekloot zoals gisteren, wordt het plezier wel minder bij mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Ik wens de Europese landen alvast heel veel sterkte. Als er vanavond weer een land genaaid wordt is de lol er wel een beetje van af. Zit je elke wedstrijd alleen maar te hopen op een eerlijke partij.Door dit soort dingen dus EK>> WK.
4 jaar geleden was er toch een scheids uit Maliquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:44 schreef Jochie1900 het volgende:
1998, NL-Br met die scheidsrechter uit de Verenigde Arabische Emiraten
Wat ergquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:50 schreef kalinhos het volgende:
[..]
4 jaar geleden was er toch een scheids uit Mali. Die hebben niet eens voetbalvelden
Eerder al die lui met buitenlandse vlaggen of spelers in hun usericons. Veelal van landen die niet eens het veld betreden vandaag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen omdat we onze eerlijke voorspelling geven zijn we een nepNederlander?
Ik denk dat hij doelt op degenen die hopen dat NL verliestquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen omdat we onze eerlijke voorspelling geven zijn we een nepNederlander?
Misschien omdat mensen daadwerkelijk een echte binding met dat land hebben zoals Hafcfan een Italiaan is?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eerder al die lui met buitenlandse vlaggen of spelers in hun usericons. Veelal van landen die niet eens het veld betreden vandaag.
Dat zal best kunnen, maar dan vraag ik mij af waarom een wedstrijd Spanje - Nederland relevant zou zijn. Hooguit vanwege je eigen toernooikansen, maar dan zou je denk ik eerder moeten hopen op een Nederlandse overwinning. Vooralsnog komt het meer als getroll over.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen daadwerkelijk een echte binding met dat land hebben zoals Hafcfan een Italiaan is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |