+9 uquote:
Dit inderdaad... heel veel geldquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik ga hier veel te veel geld aan uit geven waarschijnlijk
Al is mij nog niet heel erg duidelijk wat hier de winst van is bij Smash, behalve een iets gevarieerde CPU-tegenstander
Wij spelen allemaal nog Mario en Kirby gamesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:52 schreef CoExist het volgende:
33 jaar, en dan nog met poppetjes spelen...
idd! en dan voor miljoenen euries verkopen aan al die nerds op internet!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mijn eigen link trainen klinkt mij anders behoorlijk straight in mijn hoofd :p
Het is mijn guilty pleasure.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:53 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Wij spelen allemaal nog Mario en Kirby games
Ik gebruik 'm regelmatig... al zijn er dit jaar nog niet echt bijzondere games op uitgekomen. Heb alleen "Yoshi's New Island" gekocht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:57 schreef DjUntzUntz het volgende:
beschikken jullie eigenlijk allemaal over een een nintendo 3ds (XL)? Ik heb er één maar doe er helaas te weinig mee!Wii U is lachen, en heb m'n pc er ook nog staan.
haha juist oke, ik vind de RPG games wel tof op de 3ds moet ik zeggen. Er zijn zeer toffe unieke games op de 3ds te vinden, doe er alleen te weinig meequote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:58 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm regelmatig... al zijn er dit jaar nog niet echt bijzondere games op uitgekomen. Heb alleen "Yoshi's New Island" gekocht.
Maar ik heb 'm vaak mee naar het werk tijdens nachtdiensten. Lekker gamen enzo.
daar gaat al m'n geld...zelda, mario party, nieuwe pokémon, die nieuwe inkt shooter leek me ook wel lachen, SSBB... omgquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:02 schreef CoExist het volgende:
Mario Party 10 komt ook uit met Bowser als de hoofdrolspeler in de game.
Werkt ook met de amiibo figurines.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |