Je hebt DMquote:Op zondag 1 juni 2014 15:11 schreef ohnee het volgende:
Maat 104 broeken voor een knul.
3 echte slim fits en verder gewoon broeken voor een wat dunne knul.
EERSTE KEUS IS VOOR TIMEJUMPER
http://www.mijnalbum.nl/Album=SLYW4KAZ
lichte broek met turkoois heeft lichte vlek op knieen, groene heeft onderaan broekspijp een vlek en de wat felle blauwe paar kleine vlekjes. Wellicht eruit te wassen maar ik heb er geen moeite meer voor gedaan.
Rest is in goede staat. Geen broeken met gaten of knopen eraf. Bruine was een duurdere broek en das te merken, die is in zo'n beetje in nieuw staat.
Prijs vind ik een lastige om te bepalen, zeg zelf maar wat je er voor geeft dan brul ik wel terug of dat oke is
Ik weet nog niet of 1 vd 2 een meisje is..maar als we er nog een meisje bij krijgen mag ik dit pakket dan van je overnemen? (tenzij je m eerder kwijt kunt aan iemand anders natuurlijk)quote:Op zondag 1 juni 2014 13:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nog een keer dan 50/56 22 incl verzenden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2014 13:08 schreef Mabawa. het volgende:
Iemand (sok-)slofjes voor een jongen? Voetjes zijn nu 10 á 11 cm
maat 12-48 maanden. Ik heb een lichtroze en een witte. Van Little Company. 20 Euro per stuk.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Cathmar welke maat combisleeper? Als het boven het jaar is dan heb ik wel interesse in 1tje
Heb je nog een combisleeper over? Dan wil ik de andere wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:00 schreef Cathmar het volgende:
Puzzelmat.
Ik had hem in mijn grondbox liggen.
40 tegels, 20 euro.
[ link | afbeelding ]
En voor wie moest ik nog kijken naar de combisleeper? Dat ga ik NU doen!
[..]
maat 12-48 maanden. Ik heb een lichtroze en een witte. Van Little Company. 20 Euro per stuk.
[ link | afbeelding ]
Twee skipakjes maat 74/80. 8 Euro pst.
Ophalen regio Breda. Dordrecht kan evt ook. Versturen kan, maar dat kost me meestal wel even een paar dagen.
Ik heb de roze nog. Pm me even.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heb je nog een combisleeper over? Dan wil ik de andere wel.
Shirtjes in maat S (heb je ook XS?), yes please!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:40 schreef Enfermera het volgende:
Zijn er nog geinteresseerden in positiekleding van voornamelijk H&M in maat S (shirts) en broeken maat 38-44? (want H&M en rare broekmaten)![]()
Zo ja dan ga ik de boel even op de foto zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |