Is dat meteen na de initiële setup of hou je gewoon van een leeg homescreen?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:30 schreef Fritessaus het volgende:
Van een Xiaomi Mi3 naar een Nexus 5. Nog niet echt de behoefte om zaken aan te passen, stock KitKat werkt prima.Al wil ik er ooit wel weer MIUI opzetten.
[ afbeelding ]
Okéquote:Op zondag 1 juni 2014 16:47 schreef Fritessaus het volgende:
Ik hou van een leeg homescreen.Ik doe veel aan switchen met de switcher en een app zoek ik wel even op in de drawer. Widgets gebruik ik ook nooit, dus wat dat betreft ben ik wel blij dat Google Now Launcher standaard maar één homescreen heeft.
Dat is echt oldschool inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2014 16:53 schreef Vulcanic het volgende:
Yay, old school Motorola MB525 Defy uit 2011 met CM 7.2
[ afbeelding ]
quote:
TouchWiz ben ik sowieso geen fan van, ik vind het wel geweldig wat Motorola doet. Praktisch stock Android is awesome.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Okénice!
Ja, vooral op Touchwiz is het echt een hel om elke keer alle "standaard" homescreens te verwijderen
Ik kan ke aanraden je default browser te ditchen en voor Chrome te gaanquote:Op zondag 1 juni 2014 17:06 schreef Flitskikker het volgende:
CM10.1 op een Galaxy S2. Ik hou altijd wel van lekker default.
[ afbeelding ]
Default browser bevalt mij prima. Chrome loopt vaker vast dan dat het werkt. Na een dag frustratie er weer af gegooid.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:16 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik kan ke aanraden je default browser te ditchen en voor Chrome te gaan
Motorola is echtquote:Op zondag 1 juni 2014 17:01 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
TouchWiz ben ik sowieso geen fan van, ik vind het wel geweldig wat Motorola doet. Praktisch stock Android is awesome.
Ik gok dat dat een Note 3 is met Nova Launcher? Heb je misschien een link naar de achtergrond?quote:
Geen KitKat (CM11)?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:06 schreef Flitskikker het volgende:
CM10.1 op een Galaxy S2. Ik hou altijd wel van lekker default.
[ afbeelding ]
En welke heb je nu dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:28 schreef Mirel het volgende:
Hey leuk, ik zie een van mijn homescreens terug in het plaatjeMaar ik vind hem nu stom en heb andere
Klopt. Galaxy Note 3, Nova Launcher, Quadro Icons en deze wallpaperquote:Op zondag 1 juni 2014 17:29 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik gok dat dat een Note 3 is met Nova Launcher? Heb je misschien een link naar de achtergrond?
[..]
Geen KitKat (CM11)?
Schijnt wat lekkerder te lopen op oudere hardware, kan me voorstellen dat zo'n beestje er wel baat bij heeft
Nieuwe CM's hebben bij mij last van battery drains, wegvallend bereik, geluidsproblemen enzovoort. Deze oude versie (niet eens de nieuwste 10.1, maar een uit februari 2013) heeft al die problemen niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:29 schreef J.Appleseed het volgende:
Geen KitKat (CM11)?
Schijnt wat lekkerder te lopen op oudere hardware, kan me voorstellen dat zo'n beestje er wel baat bij heeft
Thanks!quote:Op zondag 1 juni 2014 18:41 schreef fyah het volgende:
[..]
Klopt. Galaxy Note 3, Nova Launcher, Quadro Icons en deze wallpaper
Dat is begrijpelijk inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2014 18:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nieuwe CM's hebben bij mij last van battery drains, wegvallend bereik, geluidsproblemen enzovoort. Deze oude versie (niet eens de nieuwste 10.1, maar een uit februari 2013) heeft al die problemen niet.
Dit, kies maar als je wil: http://i.imgur.com/ilJvnx3.jpg En als je heel precies wil zijn, het is op een zwarte S3quote:
Ah, bijna goed dusquote:Op zondag 1 juni 2014 20:11 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dit, kies maar als je wil: http://i.imgur.com/ilJvnx3.jpg En als je heel precies wil zijn, het is op een zwarte S3
boeiequote:Op zondag 1 juni 2014 20:38 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ah, bijna goed dusik vind 'm wel mooi zo en ik heb het .psd bestandje niet opgeslagen
dus als je 't niet erg vindt laat ik 'm zo staan.
mijn zwarte 5s klopt helemaalquote:Op zondag 1 juni 2014 20:38 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ah, bijna goed dusik vind 'm wel mooi zo en ik heb het .psd bestandje niet opgeslagen
dus als je 't niet erg vindt laat ik 'm zo staan.
Ik gebruik de app 'PicSpeed Wallpapers'. Vrij snelle app met kwalitatief goede wallpapers.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:51 schreef fathank het volgende:
Waar halen jullie je backgrounds vandaan..?
Als je van rustige landschappen en artistieke achtergronden houd heeft Unsplash wel een aantal mooie foto's. Moet je alleen even op je gewenste grootte snijden.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:51 schreef fathank het volgende:
Als ik een mooi plaatje tegenkom gaat 'ie gelijk in mijn Wallpapers map. Heb er nu zo'n 1300, een paar op telefoonformaat (1280x800) maar het meerendeel tussen 1080p of 4K+.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:51 schreef fathank het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik al tijden de Zedge app.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:51 schreef fathank het volgende:
Net gedownload. Ziet er goed uitquote:
Uh, neequote:Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef Mirel het volgende:
Kom op mensen, wees creatief! Kijk voor inspiratie op www.reddit.com/r/androidthemes
Dit werkt anders zeer fijnquote:Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef Mirel het volgende:
Kom op mensen, wees creatief! Kijk voor inspiratie op www.reddit.com/r/androidthemes
waarom die batterijwidget als je bovenaan als zo'n indicator hebquote:Op maandag 2 juni 2014 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
Lekker standaard![]()
[ afbeelding ]
Quickoffice staat onder TV omdat ik daarmee docjes maak met inhoud van videobanden en die met iemand anders deel via Drive. Niet de beste manier, maar het werkt.
Dat heb ik nog van toen dat er nog niet stond, ik weet niet, kijk er eigenlijk niet eens naar, maar hij hoort daar gewoonquote:Op maandag 2 juni 2014 16:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
waarom die batterijwidget als je bovenaan als zo'n indicator heb
Dat is een kwestie van het vinkje Shadows weghalen in je homescreen settings van Nova.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:55 schreef Pandaplint het volgende:
Toch maar even alles omgegooid. Ik vond het vorige iconpack toch wat te gedateerd worden
[ afbeelding ]
(iemand trouwens een idee hoe ik de schaduw bij de knoppen onderin weg kan krijgen?
Weet niet zeker of dit hem is maar kijk eens bij:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:55 schreef Pandaplint het volgende:
iemand trouwens een idee hoe ik de schaduw bij de knoppen onderin weg kan krijgen?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van het vinkje Shadows weghalen in je homescreen settings van Nova.
Dat vinkje heb ik al weggehaald. Zonder vinkje heb ik alleen maar meer schaduw Zie:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Weet niet zeker of dit hem is maar kijk eens bij:
Nova -> Bureaublad -> Toon schaduw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Dat vinkje heb ik al weggehaald. Zonder vinkje heb ik alleen maar meer schaduw Zie:Het zit niet toevallig in het achtergrond plaatje zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Nopequote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het zit niet toevallig in het achtergrond plaatje zelf?
Heb zelf geen Nexus dus als het daar mee te maken heeft houden mijn ideeën snel opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar het schijnt een bekend probleem te zijn dat niet makkelijk te verhelpen is zonder te rooten
http://forum.xda-develope(...)-homescreen-t2695472
Vreemd. Ik heb geen geroote Note 2 en als ik Nova laad krijg ik via Nova instellingen, Bureaublad, Toon Schaduw (vinkje weghalen) geen schaduw meer boven en onder.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:27 schreef Mirel het volgende:
Ik heb een geroote telefoon met Nova Prime en ik heb bovenin schaduw (transparante balk verder) Zou dat ook graag weg willen hebben
Een vosssquote:
Ik snap hem.quote:
Ik zou zeggen, open een topic daarover. Dit is niet de "Zeik iemand af op zijn appgebruik"-topic.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
Wat gebruiken er nog veel mensen Whatsapp. Je weet dat je alle doorgestuurde foto's in eigendom van whatsapp geeft hè?
Waar zie jij mij iemand afzeiken? Gewoon een algemene opmerking voor mensen die daarvan wellicht nog niet op de hoogte zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:42 schreef GVU het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open een topic daarover. Dit is niet de "Zeik iemand af op zijn appgebruik"-topic.
Een messenger app die licht is, eenvoudig werk en waarop praktisch iedereen te vinden is? Incl multimedia.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
Wat gebruiken er nog veel mensen Whatsapp. Je weet dat je alle doorgestuurde foto's in eigendom van whatsapp geeft hè?
Telegram is hetzelfde, alleen dan zonder dat je spul meteen eigendom van een ander is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:04 schreef fyah het volgende:
[..]
Een messenger app die licht is, eenvoudig werk en waarop praktisch iedereen te vinden is? Incl multimedia.
pros outweigh the cons.
Whatsapp moet eerst een keer hard op z'n bek gaan voordat de massa overstapt. Op Telegram zit nog niemand. Dus vandaar dat ik nog gebonden ben aan WhatsApp.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Telegram is hetzelfde, alleen dan zonder dat je spul meteen eigendom van een ander is.
Iedereen die ik wil bereiken is al lang over, alleen mijn broertje heeft het licht nog niet gezienquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Whatsapp moet eerst een keer hard op z'n bek gaan voordat de massa overstapt. Op Telegram zit nog niemand. Dus vandaar dat ik nog gebonden ben aan WhatsApp.
fixedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
Wat gebruiken er nog veel mensen Whatsapp. Je weet dat je alle doorgestuurde foto's in eigendom van whatsapp Facebook geeft hè?
fathank en pandaplint waren je voor hoor, jij was een van de zovelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:33 schreef o.us2.0 het volgende:
Nooit gedacht dat mijn post zo veel offtopic heisa zou veroorzaken.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:34 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik doe het nu maar ook J.Appleseed style![]()
[ afbeelding ]
Ja vind ik ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:29 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om het betreffende toestel eromheen te zien. Laat 't toch wat minder standaard overkomen en geeft een mooi totaalplaatje.
Dank je wel man, vind het zelf ook zo nicer staanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:29 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om het betreffende toestel eromheen te zien. Laat 't toch wat minder standaard overkomen en geeft een mooi totaalplaatje.
Ik zie trouwens dat je Deezer gebruikt; volgens mij kreeg ik ook nog een proefabo bij mijn Pinkpop kaartjes. Is 't wat qua app?
BBM. Helaas zit niemand er op. En werkt niet telefoonnummer. Wat ook wel weer een voordeel kan zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:04 schreef fyah het volgende:
[..]
Een messenger app die licht is, eenvoudig werk en waarop praktisch iedereen te vinden is? Incl multimedia.
pros outweigh the cons.
Zo Offtopic was ik toch nog niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
fathank en pandaplint waren je voor hoor, jij was een van de zovelen.
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Of zijn BlackBerry OS10 screens niet welkom
Daar heb je hoogstwaarschijnlijk een launcher voor nodig die dat icon pack ondersteunt, zoals Nova of Apex.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap niks van die iconpacks. 1 gedownload in de playstore maar snap niet hoe ik die nieuwe icoontjes instel
Haha nee, ik bedoel dat zij eerder Whatsapp logo's in hun screenshots hadden dan o.usquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo Offtopic was ik toch nog niet?
Of zijn BlackBerry OS10 screens niet welkom
Wat J. Appleseed al zei, even bijv. Nova Launcher downloaden en als standaard launcher instellen. Bij Nova doe je dat bij Nova instellingen (bij mij linker softkey van mijn Note 2) en kom je in de Nova settings en dan onderaan bij Selecteer Standaard Scherm dus Nova Launcher kiezen en bevestigen door 'Altijd'.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap niks van die iconpacks. 1 gedownload in de playstore maar snap niet hoe ik die nieuwe icoontjes instel
Ik ga hier morgen, als ik niet zo moe ben, even naar kijken. Bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:22 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wat J. Appleseed al zei, even bijv. Nova Launcher downloaden en als standaard launcher instellen. Bij Nova doe je dat bij Nova instellingen (bij mij linker softkey van mijn Note 2) en kom je in de Nova settings en dan onderaan bij Selecteer Standaard Scherm dus Nova Launcher kiezen en bevestigen door 'Altijd'.
Dan is het simpel een kwestie van terug gaan naar de Nova instellingen, Uiterlijk en gedrag, Icoonthema en dan kiezen welke je gekocht had. Vind je een bepaald icoon niet mooi, dan longpress op die icon, bewerken, nog een keer klikken op de icon en je krijgt een lijst met andere icons waar je uit kunt kiezen. Je kunt zelfs icons uit een andere reeks kiezen.
Ben je tevreden met een bepaald uiterlijk, dan kun je via Back-up en importeren een backup maken.
Je kunt altijd weer terug naar je standaard launcher door weer je eigen launcher te kiezen bij Selecteer Standaard Scherm. Tot zo ver Nova, het is eigenlijk de enige die ik gebruik en wellicht zijn er nog andere mogelijkheden om het te krijgen zoals je wil maar ik heb het mezelf zo aangewend en het werkt prima.
Het klinkt lastiger dan het is, het experimenteren is best leuk en je kunt altijd terug naar je oude launcher.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga hier morgen, als ik niet zo moe ben, even naar kijken. Bedankt voor je reactieVoel me best wel een noob nu hihi
Welke launcher heb je hiervoor gebruikt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:34 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik doe het nu maar ook J.Appleseed style![]()
[ afbeelding ]
Is gewoon iphonequote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Welke launcher heb je hiervoor gebruikt?
Dat weet je zelf dondersgoed.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Welke launcher heb je hiervoor gebruikt?
Goed man.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Oké, als je heeeeeeel goed kijkt zie je idd het rondje onderaan.
En ik heb ALLANG geen iPhone meer.Ben voorgoed genezen van dat merk.
Met een iPhone kun je helemaal niks. Met Android kun je 'm eruit laten zien zoals je wil. Ook als een iPhone dus. Of als een Windows Phone, zoals ik momenteel heb.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:39 schreef Mirel het volgende:
Als je heel goed kijkt zie je toch aan de layout en statusbalk bovenaan dat het iPhone isWel grappig dat je zegt dat je iPhone niet meer hebt, er van genezen bent enzo, en toch juist die homescreen van hem weer interessant vindt
Zelf een WP hebben en dan zeiken over iPhonequote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Met een iPhone kun je helemaal niks. Met Android kun je 'm eruit laten zien zoals je wil. Ook als een iPhone dus. Of als een Windows Phone, zoals ik momenteel heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |