boeruhhhhhhh ben jij dat?quote:Op zondag 1 juni 2014 04:44 schreef Inodder het volgende:
Ondertussen moeten er natuurlijk altijd wat achterlijke capriolen uithalen...
[ afbeelding ]
[img350]http://i88.photobucket.co(...)2177_zpsgfpwy6ch.jpg[/img]
inodder???quote:Op zondag 1 juni 2014 04:44 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En is hetquote:Op zondag 1 juni 2014 04:44 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M****rquote:Op zondag 1 juni 2014 04:50 schreef Maureentje het volgende:
[..]
uhhhhmmm B***dzo incognito genoeg ?
quote:Op zondag 1 juni 2014 04:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee had ik gemaakt en nu verwijderd, vond m niet mooi
Nee... Mau is gewoon een lieve oude bekendequote:
heb je bier gegooid?quote:Op zondag 1 juni 2014 05:04 schreef Inodder het volgende:
Hier is ze toch net even anders als in dat utopia en is het stiekem gewoon een echt
Yep een hele hoop... In mijn eigen smoelwerk welteverstaan....quote:
gewoon de otoplastieken in doen... totaal geen last meer van die vogelsquote:Op zondag 1 juni 2014 04:18 schreef ppi het volgende:
Ik bagger deze nog ff mee vol en ga dan lekker naar bed, ik hoor de vogels al weer.
quote:Op zondag 1 juni 2014 08:22 schreef Miek37 het volgende:
Ow meeeeeeen, waarom ga ik de SC teruglezen op zondagmorgen!![]()
Goeiemorrege!![]()
Ik werd uit m'n bed geroepen omdat de voordeur open bleef staanquote:Op zondag 1 juni 2014 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedemorgen Zwabbie. Ik was eerst al om 9 uur wakker.
Ik haat deurenquote:Op zondag 1 juni 2014 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
Je hebt het niet over een deurknop he? Of naja eigenlijk wel natuurlijk. Handig wel.
Ik vind dit grappig.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
Je hebt het niet over een deurknop he? Of naja eigenlijk wel natuurlijk. Handig wel.
Ik zeuren.quote:
Ook echt zelf gemaakt natuurlijk, ik had het kunnen weten. Tof.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind dit grappig.
Maar ja, de deur is elektrisch. Ik heb twee knoppen naast de deur gemaakt. Een kleintje, als je die indrukt gaat de deur open en vanzelf weer dicht. En een grote, waarmee je kan kiezen tussen open of dicht, en daar op blijft staan. Voor sjouwen of zo, als de deur lang open moet blijven staan.
Bij het naar buiten gaan wordt er altijd gezegd "druk maar even op de kleine knop"
Een verbazingwekkend groot aantal mensen mept vrolijk op de grote.
Ik zit buiten in de tuinquote:Op zondag 1 juni 2014 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je woont in een rukbunker met alleen een voederluikje voor de pizzabezorger?
Zijn daar streams van?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je woont in een rukbunker met alleen een voederluikje voor de pizzabezorger?
De dranger zelf niet hoor, die is verbonden aan de intercom. Maar er was geen manier om de deur open te laten staan voor een langere tijd, en om bij de deur zelf de dranger te bedienen. Wat belachelijk is, want hij gaat best zwaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeuren.
[..]
Ook echt zelf gemaakt natuurlijk, ik had het kunnen weten. Tof.
Hmm ik had hier op moeten wachten met het streams grapje.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik woonde samen met vier andere gasten in een huis deur was altijd open en after parties als de kroegen dicht gingen was bij ons![]()
Wat is er op de streamsquote:Op zondag 1 juni 2014 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm ik had hier op moeten wachten met het streams grapje.
Ik ga ook zo naar het strandquote:Op zondag 1 juni 2014 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze niet aan omdat ik zo naar buiten ga.
Geef je groot gelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze niet aan omdat ik zo naar buiten ga.
quote:Op zondag 1 juni 2014 05:51 schreef Inodder het volgende:
Heb ik nou heel mijn verslag voor niets gedaan?
![]()
Wat een ongelofelijke domper zeg![]()
Nou ja... hier nog het begin voor eventuele teruglezers...
UTO / [UTOPIA SC #182] We hopen op een spoedig einde van de wereld
Die zit wel bij de video's op youtubequote:
Kom er net vandaan. Het was op de boulevard echt een feestelijke vakantiestemming.quote:
Woon jij ook op een boulevardquote:Op zondag 1 juni 2014 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom er net vandaan. Het was op de boulevard echt een feestelijke vakantiestemming.![]()
Het is dat we gisteren al kapitalen hebben uitgegeven aan restaurant, kroeg en taxi, anders zou ik zijn blijven hangen daar.
Dat niet, maar als ik een beetje doortrap ben ik binnen een kwartier aan zee. Scheveneingen boulevard is wat verder weg, maar ach, fietsen is geen straf met dit heerlijke weer. Zelfs het kleine katertje verdween als sneeuw voor de zon. Lentequote:
Zeelucht beste remedie tegen een katerquote:Op zondag 1 juni 2014 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat niet, maar als ik een beetje doortrap ben ik binnen een kwartier aan zee. Scheveneingen boulevard is wat verder weg, maar ach, fietsen is geen straf met dit heerlijke weer. Zelfs het kleine katertje verdween als sneeuw voor de zon. Lente
Big foot meets "Into the Wild'..leuk draadje.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread1015050/pg2&mem=
.quote:
niet dat ik weetquote:Op zondag 1 juni 2014 19:38 schreef Pavement het volgende:
Inodder was jij een week of 2 geleden in de buurt van Apeldoorn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |