Maar als niemand dat zou doen dan worden we weer 1000 jaar terug in de tijd geslingerd.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
Als je overigens je identiteit ontleent aan het keihard tegengas geven aan gevestigde religie ben je nog steeds geketend door het fenomeen.
Ach, worstelen op tv, lees wel mee, maar meng me alleen er niet in.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan nog lees ik het, heb toch niets beters te doen
Dat dus, ik heb een serie opstaan en lees meequote:Op zondag 1 juni 2014 00:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, worstelen op tv, lees wel mee, maar meng me alleen er niet in.
oh ja, hoe is dat afgelopen, ik denk slecht want ik heb niets meer gehoord eroverquote:Op zondag 1 juni 2014 00:58 schreef 5thencounter het volgende:
Snel maar over voetballen dan...misschien is er nog iets te redden
Nee, hoor, ga gewoon verder, vind het wel leuk om te lezen.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:58 schreef 5thencounter het volgende:
Snel maar over voetballen dan...misschien is er nog iets te redden
1-0 gebleven.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh ja, hoe is dat afgelopen, ik denk slecht want ik heb niets meer gehoord erover
En stervenskoud zodra de zon weg was. Had eigenlijk ook niet nagedacht over toilettripjes midden in de nacht, 5 graden, keiharde regen, geen plu. Dikke pret.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die "OpperLullen" bestaan nog steeds.. ze heten Al Gore ( het is jou schuld dat de Aarde opwarmt) De Belastingdienst ( Offeren Kreng of anders..) De Banken ( nee U krijgt helaas geen rente meer, de crisis hé)
En ga zo maar door
Dat is al een ouwetje geloof ikquote:Op zondag 1 juni 2014 01:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb het met een half oog gekeken op de pc.
Op de tv een filmpje gezien, "Man without a face"
Sommige ouwe zijn wel leuk jaquote:Op zondag 1 juni 2014 01:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, maar wel weer eens leuk om weer te zien.
Mooi hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 01:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is ook mooi om te volgen. 10 jaar geleden is de ruimtesonde Rosetta gelanceerd. Binnen enkele maanden zal hij zich manoeuvreren in een baan om een komeet. In november koppelt de Philae Lander zich los van deze sonde en maakt dan een landing op die komeet. Deze beelden van de komeet zijn tot 2 weken geleden gemaakt op minder dan 2 miljoen kilometer afstand.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is ook mooi om te volgen. 10 jaar geleden is de ruimtesonde Rosetta gelanceerd. Binnen enkele maanden zal hij zich manoeuvreren in een baan om een komeet. In november koppelt de Philae Lander zich los van deze sonde en maakt dan een landing op die komeet. Deze beelden van de komeet zijn tot 2 weken geleden gemaakt op minder dan 2 miljoen kilometer afstand.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |