Het raar vinden als een jongen een keer geen seks wil..quote:Op zondag 1 juni 2014 08:24 schreef Chai het volgende:
Ufff.. Mijn vriend wilde geen seks vanochtend..Ik wel, maar ik kan ook binnen een uur met iemand anders neuken.
Hoe nu verder?Zitten we in een soort wederzijdse friendzone?
Je hoort niet anders?quote:Op zondag 1 juni 2014 08:29 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Het raar vinden als een jongen een keer geen seks wil..
Geef hem eens een ander. Ik moet me er ook altijd voor opladen om weer voor de zoveelste keer seks met dezelfde te hebben. Gaat ook altijd opmerkelijk beter als ik het weer eens met een ander gedaan hebquote:Op zondag 1 juni 2014 08:24 schreef Chai het volgende:
Ufff.. Mijn vriend wilde geen seks vanochtend..Ik wel, maar ik kan ook binnen een uur met iemand anders neuken.
Hoe nu verder?Zitten we in een soort wederzijdse friendzone?
Herkenbaar. Heeft God toch wel slim uitgedokterd, die drift tot zaadverspreiding. Al, als de relatie en seks echt goed zit heb ik er weer minder last van.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Geef hem eens een ander. Ik moet me er ook altijd voor opladen om weer voor de zoveelste keer seks met dezelfde te hebben. Gaat ook altijd opmerkelijk beter als ik het weer eens met een ander gedaan heb
De relatie en seks kan nog zo goed zijn, niets laat mijn hart sneller kloppen dan een vers exemplaarquote:Op zondag 1 juni 2014 09:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heeft God toch wel slim uitgedokterd, die drift tot zaadverspreiding. Al, als de relatie en seks echt goed zit heb ik er weer minder last van.
Da's dan ook wel weer zo.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:57 schreef Dven het volgende:
[..]
De relatie en seks kan nog zo goed zijn, niets laat mijn hart sneller kloppen dan een vers exemplaar
Dat is je hart niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:57 schreef Dven het volgende:
[..]
De relatie en seks kan nog zo goed zijn, niets laat mijn hart sneller kloppen dan een vers exemplaar
Mijn lul is mijn hart en zaligheidquote:
Dat moment dat de kleren uitgaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Vraag hoeveel kinderen ze wil.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:43 schreef Grielen het volgende:
Nou, het is zondagochtend hoor:
"Heeyy! Jij bent echt precies het type man waar ik nou op zou vallen"
Hoe kan ze nou weten dat ik het exacte type man voor d'r ben? Misschien ben ik wel een lulquote:Op zondag 1 juni 2014 12:59 schreef habitue het volgende:
Ik vind het nog nieteens zo'n rare opmerking.
Ik denk dat ze op het uiterlijke gedeelte doelt?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:00 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hoe kan ze nou weten dat ik het exacte type man voor d'r ben? Misschien ben ik wel een lul
Maar mijn foto's zijn niet echt heel duidelijk. Nouja ik ga maar wat terug zeggen tegen haarquote:Op zondag 1 juni 2014 13:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op het uiterlijke gedeelte doelt?
quote:Op zondag 1 juni 2014 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
MANNEN. DOE DIE FOKKING ZONNEBRIL OP TEN MINSTE EEN VAN DE FOTO'S EVEN AF.
Het ergste is dan, dat de eerste foto dan met een heel knap iemand is, en dan vallen ze zelf erg tegen.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Mannen (en vrouwen vast ook) die als eerste foto geen foto van zichzelf doen. Hoe onzinnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |