Inderdaad, de maat is vol.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat nou als we deze TS gewoon een ban geven. Het is nu wel genoeg geweest.
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Kan hier even een moderator op reageren? Ik wil het heft niet in eigen handen hoeven nemen, een lynchpartij is altijd zo naar.
Spanning die ons wordt onthouden... cliffhanger -__-quote:Op zondag 1 juni 2014 01:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ga nu slapen, vertel morgen wel verder (net serieus gesprek gehad).
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Wat spannend dit 😮quote:Op zondag 1 juni 2014 01:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Je maakt een probleem dat geen probleem hoeft te zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:16 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ben niet zo geschikt voor een relatie...
En soms is de wens om vrijgezel te zijn heel sterk aanwezig. Met niemand rekening hoeven te houden, lijkt me heerlijk. Geen gezeur aan je kop. Geen irritaties van de ander.
Helaas neemt mijn vriend me totaal niet serieus als ik het uitmaak. Waarschijnlijk omdat het de zoveelste keer is dat ik dat doe.
Er zijn ook zoveel andere leuke jongens op deze wereld.Maar vriend wil een monogame relatie, terwijl ik dat in feite niet ben. Nu respecteer ik dat, zal nooit het bed induiken met een ander.
Klacht: Niet geschikt zijn voor een relatie.
Profiteur.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:22 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Een ideale plek om te wonen, ook voor mijn kat.
Dan wil hij gepijpt wordenquote:Op zondag 1 juni 2014 00:28 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Hij kan me zo aan het lachen maken door een gekke bek te trekken.
Godverdomme word er gewoon emotioneel van.![]()
Hoe heet dat gezegde ook alweer? Kijk naar wat je hebt of zoiets. Oja: Count your blessings.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |