SPOILER: Archief ritten 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Archief ritten 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Grappige filmpjes/Hoogtepunten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessepeiling Allroad rit
[ Bericht 2% gewijzigd door Anne op 16-06-2014 10:20:17 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Kom net terug van de bios. Was ook een rit van een uur heen, en een uur terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:49 schreef Erasmo het volgende:
En nu naar bed allemaal, ik wil morgen frisse gezichtjes zien!Wordt morgen dus toch tanken bij de Total.
Tot strakkies
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Nog even kijken hoe laat ik zometeen weg moet, en dan ook maar mn bedje in. Tozzo
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.![]()
Goeiemorgen
Zo maar eens richting De Lucht. Nog ff langs de Subway daar voor vertrek
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Have fun allemaal, en houd het rubber onder
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
nou hoe verder ik naar het noorden rijdt hoe minder zon er is en kouder het wordtquote:Op zondag 1 juni 2014 09:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb het zonnetje vast aangezet, geniet ervan
![]()
Veel plezier mannen/vrouwen. Ik zit aan het ontbijt en ga zo naar de lunch en daarna richting vliegveld![]()
![]()
Ik ben iets te vroeg weg gegaan vanochtend geloof ik, of iets te vlot door gereden..
Zit al bij de mac, in het zonnetje met koffie![]()
![]()
Ikk zie je zittenKom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist![]()
Tot zo!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Foto zonder uilquote:Op zondag 1 juni 2014 00:00 schreef Dekatria het volgende:
Als het morgen net zo gezellig wordt als vandaag in Nimwegen zal het wel goedkomen
[ afbeelding ]
Vielen spass!![]()
![]()
Veel plezier allemaal!Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home![]()
Iedereen veel plezier.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
MotoGP alles missen
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |